|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had ook willen gaan, maar moest werken, trouwens ik was alleen maar voor Aborted gegaan. Want de rest heeft niet de kwaliteit. Alleen Suppository komt enigzins in de buurt. |
|
quote: Heb er de nodige van de trap zien flikkeren ja, maar of max daarbij was.. Paul in ieder geval wel! Zatte aap! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:en zijn hele pot bier over zich heen ja.....die hebben trouwens nog taxi's proberen te krijgen met de broek op de enkels....(hoe kom je trouwens aan zo'n dwangbuis?) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Voordeel als je met zulke mensen werkt! Dan kan je nog es wat regelen. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
hoe was Pigsty? |
|
quote: Wel gaaf, net als de rest Jammer dat ik te weinig geld had, had wel een Tshirt o.i.d. van Suppository willen kopen |
|
shiit was wel gaaf feestje, pigsty heerschte de pan uit! maar cliteater was toch wel het leukst. total brakness ten top |
|
quote: Ik had totaal geen geld anders was ik er zeker bij geweest Maar goed ,wij zijn 9 van de 10 keer altijd aanwezig dus ons gemiddelde is nog steeds erg hoog Cliteater en Pigsty waren vrijdag trouwens ook erg vet in Lottum Ik vraag me wel af wat in die cofola van die Tsjechen zat want binnen de korste keren waren ze extreem zat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hey hub.......ik had jou wel in de azijn verwacht afgelopen zaterdag. |
|
Ik had/heb geen roote cent dus het had geen zin om te gaan als ik niet kan drinken.Heb thuis nog een hele stapel rekeningen die nog betaald moeten worden maar ja:geen geld. Komende donderdag vertrek ik naar Noorwegen,hoop dat ik wat van mijn ouders kan lenen aangezien ik mijn hele spaarrekening heb opgezopen de afgelopen jaren Maar uh,volgende week zondag bel ik nog wel over de No Mercy pre-party Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bel moniek maar op haar 06 nummer. Ik ben zondag toch daar. |
|
cliteater was best ruig, tamelijk nieuw volgens mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:was zeer heerschend, kende het al wel. maar toch weer leuk om te zien |
|
quote:t was idd ook erg leuk om ze te ZIEN (ook om te horen overigens ) [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 13-04-2003 22:22] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:hahaha ik snap wat je bedoelt |
|
pigsty heerschte trouwens ook de pan uit. ook erg lachwekkend om te zien!! heerschend |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb Pigsty gemist |
|
quote:oeh das jammer |
|
quote:die waren ook ruig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn chronische blutheid is ook gewoon altijd de party-pooper |
|
quote: Dat kan altijd nog! Kan altijd mailen. Nieuwe zijn trouwens in de maak! Vet ontwerp, al zeg ik het zelf! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Ah! dan mail ik deze week misschien nog wel! Gaan jullie ook naar Nasum? |
|
quote: Ik zie je mail tegenmoet dan! Nasum? sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Nasum komt helemaal niet. Hebben die tour gecancelled. Kut, want anders hadden wij met hun in de Effenaar gespeeld! Zonde, is voor mij toch DE band. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |