|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
veeeeeeeeeeeeel te ver, veeeeeeeeeeeel te ver. Een folkfestival in Ierland zou ik wel doen maar een festival in Noorwegen is me toch veeeeeeeeeeeel te ver. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
115 dollar? Waarom gewoon niet in Euro. Checkt bankrekening.. hmm ik kom zo ongeveer.... 200 euro te kort. |
|
quote: Met het vliegtuig duurt de reis ongeveer net zo lang Trouwens in maart ga ik naar Ierland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: met het vliegtuig niet idd, maar vliegen naar Ierland is veeeeeeeeeel goedkoper dan naar Noorwegen. Net eens http://www.ryanair.ie gechecked voor de prijzen: Naart Shannon zou het me excl. taxen 29.99 euro kosten en naar Oslo zou ik moeten overstappen, in London, zou een totaal oplevern, excl. taxen, van (gelooft eventjes zijn ogen niet London : FREE ) en dan naar Oslo voor 28.99 euro (excl. taxen) maar het bier is daar echt wel veel te duur, het leven ook, mijn bankrekening kan dat niet aan, en als ik deze zomer op cursus wil naar Ierland voor mijn uilleannpipe te oefenen zou ik beter niet gaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Naar Noorwegen en dan overstappen in London?Er gaan rechtstreekse vluchten hoor! Naar Ierland vliegen is wel veel goedkoper ja,dat klopt.Maar de prijzen daar zijn ook erg duur vergeleken met Nederland. Zoals eerder gezegd,ik ga in maart enkele dagen.Lijkt me geweldig.Ik ga trouwens naar Dublin Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dan moet je zeker gaan naar Fibbers, in Parnell Street, zijstraat van O'Connol street, keitoffe metalclub , er is een hostel, Malborough Hostel niet ver ervan, kun je wel overnachten en bezoek de Guinness hopestore eens, ben ik nuchter binnen gewandeld en zat buitengekomen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zo hoor ik het graag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cadaver speelt ook en voor alle Darkthrone fans is dit de kans om Fenriz eens "live on stage" te zien.Twee jaar terug zong hij ook mee met Cadaver en de jongens van Cadaver een beetje kennende gaat dat dit jaar weer gebeuren. Wederom een goeie reden om te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ENTOMBED op Inferno .....en natuurlijk (ook al is het iets duurder...ze gaan erin als Ketellapper) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 01-02-2003 16:30] |
|
En natuurlijk veel Rignes bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb vandaag wat inside info gekregen.Een dame werkzaam bij Moonfog heeft laten vallen dat Darkthrone waarschijnlijk een eenmalig optreden gaat doen tijdens Inferno.Zij zullen daar als surprise-act optreden. Dit was eigenlijk ook wel te verwachten aangezien Nocturno Culto al langer weer live wil spelen.Alleen Gylve was hier altijd op tegen naar aanleiding van de tegenvallende publieksreacties in '96. Eindelijk dus weer eens Darkthrone live Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nog 19 dagen en dan is het zover.Eindelijk weer terug naar Noorwegen voor waarschijnlijk HET festival van het jaar Audiopain Taake Immortal Lumsk Perished 1349 Necrophagia Cadaver Inc. Alsvatr Ragnarok Darkthrone(als surprise act) Deze bands mag ik zowiezo niet missen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-03-2003 21:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Unholy shit! #probeert een stijve te onderdrukken# Waarom komt zoiets nou nooit in Nederland?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zou geweldig zijn als darkthrone idd daar zou spelen, veel plezier toegewenst ( maar dat zal wel lukken) . kun je darkthrone niet tapen met een klein recordertje??? Oud Vuil. |
|
quote:Daar valt niks te tapen.In vergelijking met hier zijn ze in Noorwegen heel erg streng met zulke dingen.Recordertjes en zelfs fotocamera's mogen niet binnen(is mij toch gelukt het eerste jaar ). Iedereen die mag zuipen krijgt zelfs een polsbandje,dit om te voorkomen dat minderjarigen alcohol krijgen.Minderjarigen mogen ook niet in de kleine zaal terecht,alleen maar bij het hoofdpodium(X-mass festival in 013 is een goeie vergelijking). Iedereen word op leeftijd gecontroleerd en er word ook veel gefouileerd.Maar goed,je ziet wel veel bands die je nergens anders ziet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-03-2003 22:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Darkthrone komt echt niet live spelen hoor... durven ze niet. Dit slaat nergens op. |
|
quote: hier drumt frost toch bij? Trieste gast |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-03-2003 23:06] Je moeder. |
|
quote: Kut moet ik eigenlijk wel gaan, grrr darkthrone live, kunnen ze niet naar de Goudvishal koemn ofzo, is toch veel beter publiek |
|
goddamn! Darkthrone live... Wil ik wel meemaken!! Dit slaat nergens op. |
|
Geloof er niks van. |
|
quote: ik eigenlijk ook niet, maarja.... hoop doet, ehm.. darkthrone.. hopelijk Dit slaat nergens op. |
|
HEUY!!!! Fucking Hell!!!!!!!kon ik maar weer mee....vorig jaar was enorm vet September zeker naar Bergen, naar Hole In The Sky!!!!!...daarna nog effe door naar Oslo. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |