IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Infernofestival Oslo (Nor) Vorige pagina | Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 27-03-2003 11:38 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Inferno gaat nooit lukken, geen geld. Ik ga in november wel naar Legions of the North in Hamar. Klein festivalletje met underground-BM uit die regio!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-03-2003 12:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Een vliegticket van Brussel naar Oslo en terug, kost 900 euro.. LOL Dat is zo dramatisch overdreven duur dat het lachwekkend wordt.
Als ik 2 weken op voorhand mijn ticket koop, krijg ik zowaar een drastische korting en kost het slechts 500 euro.. LOL Nog steeds absurd!
Of ik een goedkoop last minute ticket kan krijgen? Nee hoor, dat bestaat niet, Scandinavische vliegtuigen reizen liever zonder passagiers. Tenzij iemand mij naar ginder beamt, zal ik er niet bijzijn.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-03-2003 16:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 22:57 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
hier drumt frost toch bij?
Klopt,heb ze nu al 2 keer live gezien in Noorwegen en het is erg vette old-school blackmetal
Geniaal drumwerk van Frost

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 27-03-2003 16:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 2:23 schreef Deathwish het volgende:
Geloof er niks van.
Er staat ook nergens aangekondigd dat Darkthrone live speelt maar via inside info(organisatie) heb ik wel te horen gekregen dat Darkthrone wel speelt maar dan onder de naam "surprise-act" om teveel heisa van te voren te voorkomen.

Hub de Gallier
Posted 27-03-2003 16:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 11:35 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Fucking Hell!!!!!!!kon ik maar weer mee....vorig jaar was enorm vet

September zeker naar Bergen, naar Hole In The Sky!!!!!...daarna nog effe door naar Oslo.

Zeer zeker naar Hole in the Sky

Maar wat betreft Inferno: nou moet ik zeker ook jouw Rignes halve liters opdrinken

Hub de Gallier
Posted 27-03-2003 16:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 12:44 schreef mislyd het volgende:
Een vliegticket van Brussel naar Oslo en terug, kost 900 euro.. LOL Dat is zo dramatisch overdreven duur dat het lachwekkend wordt.
Als ik 2 weken op voorhand mijn ticket koop, krijg ik zowaar een drastische korting en kost het slechts 500 euro.. LOL Nog steeds absurd!
Of ik een goedkoop last minute ticket kan krijgen? Nee hoor, dat bestaat niet, Scandinavische vliegtuigen reizen liever zonder passagiers. Tenzij iemand mij naar ginder beamt, zal ik er niet bijzijn.
900 euro

Vanuit schiphol betaal ik ongeveer 250 euro en via Ryan Air maar iets van 150 euro(hoewel die vlucht wel via London gaat).
Maar 900 euro is inderdaad gekkenwerk

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 27-03-2003 16:45 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 16:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zeer zeker naar Hole in the Sky

Maar wat betreft Inferno: nou moet ik zeker ook jouw Rignes halve liters opdrinken

HEUY!!!!

Ja tuurlijk!!!!...wat denk jij dan.....dan komen er nog 26 liter bier bij voor jou

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-03-2003 17:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 maart 2003 16:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
900 euro

Vanuit schiphol betaal ik ongeveer 250 euro en via Ryan Air maar iets van 150 euro(hoewel die vlucht wel via London gaat).
Maar 900 euro is inderdaad gekkenwerk

Ow juist, Ryan Air is in Charleroi, maar kan ik idd ook proberen..

(RiNgnes!)

Hub de Gallier
Posted 27-03-2003 17:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 17:17 schreef mislyd het volgende:
Ow juist, Ryan Air is in Charleroi, maar kan ik idd ook proberen..

(RiNgnes!)

Charleroi heeft zowiezo de goedkoopste vluchten vanuit en naar Belgie

Hub de Gallier
Posted 27-03-2003 17:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 16:45 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ja tuurlijk!!!!...wat denk jij dan.....dan komen er nog 26 liter bier bij voor jou
Wil je me dood hebben haha.Ben dit keer maar 4 dagen weg aangezien ik geen geld heb dus 52 liter op 4 dagen is wat erg veel.
Vond vorig jaar 26 liter op 5 dagen al best veel

Moet wel nog ergens een slaapplaats zien te scoren aangezien ik alleen een vliegticket kan betalen en geen hotel.Word dus weer een heel lam weekend zonder vaste verblijfplaats hahaha.Rock&Roll forever

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 27-03-2003 20:31 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 17:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wil je me dood hebben haha.Ben dit keer maar 4 dagen weg aangezien ik geen geld heb dus 52 liter op 4 dagen is wat erg veel.
Vond vorig jaar 26 liter op 5 dagen al best veel

Moet wel nog ergens een slaapplaats zien te scoren aangezien ik alleen een vliegticket kan betalen en geen hotel.Word dus weer een heel lam weekend zonder vaste verblijfplaats hahaha.Rock&Roll forever

HEUY!!!!

Sorry jongen.....anders had je wel weer in de auto mogen pitten....toch altijd een ideale slaapplaats voor dranktoeristen

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-04-2003 11:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

"Members of Mayhem, Dimmu Borgir, Red Harvest, The Kovenant, Blood Red Throne, and Susperia will be forming a 20-strong cover band to perform at the Inferno Kick-Off Party. The “once-in-a-lifetime” performance will feature the members performing covers of their favourite artists including work by Slayer, Black Sabbath, Anthrax, Kiss, Accept, and Death. The party will reportedly be filmed by National TV, and an album could be released by Edgerunner Records later in the year."

Zenial

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-04-2003 11:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

te ver weg

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-04-2003 12:00 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 maart 2003 17:47 schreef Hub de Gallier het volgende:

Dan heb ik wel een verblijfplaats, en is een Ryan Air ticket betaalbaar, nu pas lees ik dit:

quote:

Foreigners:

3 day passes are sold out.
1 day ticket for thursday (55$)
Friday tickets are sold out.

Saturday tickets are sold out.

Ik ben altijd te laat. Zoveel tickets voor niet-Noren kunnen er dan toch niet geweest zijn

Hub de Gallier
Posted 03-04-2003 17:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De pre-party is allang geweest.Dat was op dezelfde dag dat de complete line-up bekend werd gemaakt.

Nee,er zijn niet heel veel tickets voor buitenlanders.Het eerste jaar van het festival was ik 1 van de weinigen niet -Noren.Alleen nog enkele Zweden en twee Duitsers.Het jaar daarop werd pas in het buitenland reclame gemaakt voor dit festival.

Trouwens,de eerste post over dit festival is al van een tijdje terug dus iedereen heeft genoeg tijd gehad om een kaartje te bemachtigen.

Voor iedereen die niet kan gaan:in september is in Bergen het Hole in the Sky festival ter ere van Erik Brodreskift met veel grote bands uit de blackmetal scene die bijna nergens optreden

Hub de Gallier
Posted 07-04-2003 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog 9 dagen tot Inferno

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-04-2003 19:52]

METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 07-04-2003 20:31 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

quote:
Op 22 januari 2003 21:37 schreef Zenial het volgende:
115 dollar entree??? En 300 euro voor een retourtje??? Baaaaaah ik heb geld nodig

idd dan was ik er meteen nog wat langer gebleven , maar dat komt nog nex time better

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-04-2003 0:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 april 2003 17:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Trouwens,de eerste post over dit festival is al van een tijdje terug dus iedereen heeft genoeg tijd gehad om een kaartje te bemachtigen.

Ik denk dat de meesten die tijd nodig hadden om geld te bemachtigen..

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-04-2003 0:05 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Geldloosheid is gay

Dit slaat nergens op.

Hub de Gallier
Posted 08-04-2003 19:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb met iemand van de orgnisatie geregeld dat ik maar 90 euro voor mijn 3-dagen pas hoefde te betalen ipv de 115 dollar.Scheelt toch weer een aanzienlijk bedrag.Voor het vliegticket was ik 390 euro kwijt incl. verzekeringen e.d. dus het valt allemaal nog wel mee dit jaar(heb alleen nog geen slaapplaats hehe).

En daarna meteen weer gaan sparen voor Hole in the Sky festival in Bergen(Nor).HET blackmetal festival der festivals maar tegen die tijd post ik hier wel de line-up en informatie voor de geinteresseerden

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-04-2003 22:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 april 2003 19:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nog 9 dagen tot Inferno

nog ongeveer 2 weken tot de mysticum/audiopain 7"

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-04-2003 22:31]

Je moeder.

Hub de Gallier
Posted 09-04-2003 17:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 22:30 schreef karnivoor het volgende:
nog ongeveer 2 weken tot de mysticum/audiopain 7"
Yes

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 17:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 09-04-2003 17:49 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Dan drink ik ook mee

Hub de Gallier
Posted 09-04-2003 19:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gezellig

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com