IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Infernofestival Oslo (Nor) Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2003 18:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Morgenvroeg om 05:00 uur vertrek ik.Drie dagen brute metal in het hoge noorden
En natuurlijk de nodige liters Rignes fatøl

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 16-04-2003 21:22 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Veel Plez(b)ier!

ben jaloers...

I welcome you to a world pitch black

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 16-04-2003 21:22 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

hou ons op de hoogte!

[Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 16-04-2003 21:23]

Hub de Gallier
Posted 16-04-2003 21:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik zal iedereen op de hoogte houden via een verslag welke ik voor Vampire magazine ga schrijven.
Livefotoos en backstagefotoos alsook zatte "bekende" blackmetallerfotoos zullen hier te zien zijn na het festival

Heb alvast een afspraak staan met Sverre van Audiopain en Ole Appollyon van Aura Noir aangaande hun europese tour welke Heuy en ik gaan organiseren
En natuurlijk weer Tjokkefoll worden met Oryan en Tormod van Taake(remember the good old times Heuy ).

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-04-2003 21:56 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Veel plezier, en veel foto's maken he.. Ha det bra!

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Hub de Gallier
Posted 20-04-2003 21:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inferno was F*U*C*K*I*N*G GEWELDIG

Kort verslagje:donderdagmiddag aangekomen en als eerste effe wat halve litertjes pakken bij elm street Daar heb ik Ole Apollyon getroffen en we hebben wat zaken doorgenomen aangaande hun tour welke Heuy en ik organiseren(uiteraard onder het genot van øl).Verder wat bijgekletst want het was alweer lang geleden dat we ons getroffen hadden.Daarna naar het festival.Sverre van audiopain heeft mij meteen een VIPkaart bezorgd met access all areas
Alsvartr speelde als eerste en speelde erg overtuigende goede blackmetal.1349 met Frost op drums speelde daarna.wat een geweldige show Heel veel vuurwerk en pyrotechnieken.Verder een hele vette lichtshow en zoals gewoonlijk bij 1349 een heerlijke pot old school blackmetal
Entombed speelde best veel oud materiaal dus ik flipte dan ook helemaal uit bij de toegiften "Left hand path" en afsluiter "Night of the vampire".Geweldig
Perished speelde ook erg goed
taake was voor mij de beste band van de dag.Veel beter dan destijds in Belgie en Nederland tijdens hun tournee met Horna.Achteraf weer TJOKKEFOLL met Tormod(drums Taake) zoals gewoonlijk
The Kovenant was headliner en het interesseerde mij geen zak.Nieuwe nummers erg saai (en dat is ook de echte reden van het vertrek van Helhammer).

De tweede dag eerst een Vorspiel met de jongens van Taake en Ragnarok(oftewel zuipen als beesten ).
Koldbrann,grimmige blackmetal,was zeer interessant,zeer duistere muziek
Lumsk,combinatie van otyg en Storm was geniaal
Ragnarok was vet
Audiopain was DE band van vandaag.Ben zelf zeer trots dat ik hun tournee met Aura Noir organiseer.Headbangen gegarandeerd
Opeth heb ik niet echt gevolgd vanwege een overdosis alcohol.
Immortal was terechte headliner.Professioneel en geweldig
Daarna een kleine afterparty gehad met Kristina bij haar thuis met veel

De laatste dag: Exmortem,Soilwork gezien maar was nog behoorlijk lam van de alcohol.het viel mij op dat ze in noorwegen niet echt tegen de alcohol kunnen.Halverwege de avond vielen de meesten al plat neer
Cadaver was geniaal.Faust heeft nog 1 nummer meegezongen.Zeer vette band
Necrophagia was ook erg gaaf
Alle andere bands gemist ivm het onderhouden van de sociale contacten.Zo heeft Sverre mij aan John Zwetsloot(ex-Dissection) voorgesteld.Konden het erg goed met elkaar vinden en hij blijkt zelfs een beetje nederlands te praten omdat hij een Nederlandse vader heeft.
Verder wat geouwehoerd met de jongens van Gorgoroth(binnenkort komt de nieuwe Trelldom),Carpathian Forest(Roger denkt eraan om te stoppen met CF en zich te concentreren op Nattefrost,zijn nieuwe band),Kenneth(Destroyer van Nocturnal Breed)alle cd's worden opnieuw uitgebracht met bonusmateriaal en ze werken aan een gezamelijke tour met Aura Noir in mei Perished,Lumsk,Cadaver en uiteraard veel gezopen met Taake,Aura Noir en Audiopain

Al met al een festival met zeer vette bands,zeer veel øl en zeer weinig slaap
Volgend jaar weer

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-04-2003 21:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

maar geen darkthrone als surprise-act. ik had eigenlijk nix anders verwacht.

maar verder klonk het errug gezellie.

Oud Vuil.

Hub de Gallier
Posted 20-04-2003 21:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad geen Darkthrone....helaas.Nu blijkt achteraf dat iemand bij de organisatie interessant had willen doen en het gerucht de wereld in heeft gebracht.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-04-2003 21:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tsss, sneu zeg.

Oud Vuil.

Hub de Gallier
Posted 21-04-2003 7:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Darkthrone is wel alweer bezig met nieuw materiaal

Hub de Gallier
Posted 21-04-2003 8:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aan Heuy:je krijgt nog de groeten van Oryan en Tormod van Taake

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 21-04-2003 11:35 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

wat een bands op een festival

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-04-2003 13:08 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Binnenkort zullen er videos te zien zijn van enkele optredens, op http://www.nrk.no/magasin/upunkt/musikk/inferno_2003/2575869.html

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Hub de Gallier
Posted 22-04-2003 19:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ook gaan er opnamen gebruikt worden voor een verzamel cd

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 22-04-2003 20:14 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

durf het bijna niet te vragen maareh, die split 7" van audiopain en mysticum..?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-04-2003 22:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Wanneer komen Audipain en Aura Noir dan naar hiero?

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 22-04-2003 22:54 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 20:14 schreef gelrenaer het volgende:
durf het bijna niet te vragen maareh, die split 7" van audiopain en mysticum..?

Ik durf het wel tevragen hoe staat het met die 7"?

Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 18:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er waren enkele problemen bij de drukkerij maar deze zijn nu opgelost.De release datum word mei.Iedereen die niet op de lijst stond maar wel eentje wil hebben moet zich maar melden.Ik krijg er namelijk nog een aantal extra(o.a. ter promotie voor de tour van Audiopain hiero).

Wat betreft de Audiopain/Aura Noir tour.Deze gaat eind dit jaar ergens plaatsvinden.In de herfst komt de nieuwe Aura Noir cd uit.Zes nummers zijn al klaar dus die cd kan dan mooi gepromoot worden.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 23-04-2003 20:52 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 8:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aan Heuy:je krijgt nog de groeten van Oryan en Tormod van Taake

HEUY!!!!

Doe ze maar de groeten terug

Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 21:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 20:52 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Doe ze maar de groeten terug
Doe ik,ik spreek Oryan toch binnenkort

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-05-2003 13:50 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 18:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er waren enkele problemen bij de drukkerij maar deze zijn nu opgelost.De release datum word mei.Iedereen die niet op de lijst stond maar wel eentje wil hebben moet zich maar melden.Ik krijg er namelijk nog een aantal extra(o.a. ter promotie voor de tour van Audiopain hiero).

Wat betreft de Audiopain/Aura Noir tour.Deze gaat eind dit jaar ergens plaatsvinden.In de herfst komt de nieuwe Aura Noir cd uit.Zes nummers zijn al klaar dus die cd kan dan mooi gepromoot worden.

Wat kost deze split?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Hub de Gallier
Posted 06-05-2003 18:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 13:50 schreef Sater het volgende:
Wat kost deze split?
Weet ik nog niet(weten de bands zelf ook nog niet).De prijs krijg ik nog te horen van de band zodra alles klaar is.Het word een 7"EP met klaphoes

Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 11:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb het echte topic over de split al gevonden en me aangemeld. Alvast bedankt.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 20:49 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 13:08 schreef mislyd het volgende:
Binnenkort zullen er videos te zien zijn van enkele optredens, op http://www.nrk.no/magasin/upunkt/musikk/inferno_2003/2575869.html

Intussen zijn de optredens van Sirenia, Koldbrann en Immortal er te vinden.

Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 21:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:49 schreef filosofem het volgende:
Intussen zijn de optredens van Sirenia, Koldbrann en Immortal er te vinden.
Koldbrann was een erg vet optreden(met vrouwelijke bassiste).
Immortal knalde ook erg goed
Sirenia heb ik niet gezien wegens het onderhouden van sociale contacten en het nuttigen van alcoholische versnaperingen.

Ga maar eens kijken naar de opnamen van Koldbrann en Immortal

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com