|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel Plez(b)ier! ben jaloers... I welcome you to a world pitch black |
|
hou ons op de hoogte! [Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 16-04-2003 21:23] I welcome you to a world pitch black |
|
Ik zal iedereen op de hoogte houden via een verslag welke ik voor Vampire magazine ga schrijven. Livefotoos en backstagefotoos alsook zatte "bekende" blackmetallerfotoos zullen hier te zien zijn na het festival Heb alvast een afspraak staan met Sverre van Audiopain en Ole Appollyon van Aura Noir aangaande hun europese tour welke Heuy en ik gaan organiseren En natuurlijk weer Tjokkefoll worden met Oryan en Tormod van Taake(remember the good old times Heuy ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Veel plezier, en veel foto's maken he.. Ha det bra! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Inferno was F*U*C*K*I*N*G GEWELDIG Kort verslagje:donderdagmiddag aangekomen en als eerste effe wat halve litertjes pakken bij elm street Daar heb ik Ole Apollyon getroffen en we hebben wat zaken doorgenomen aangaande hun tour welke Heuy en ik organiseren(uiteraard onder het genot van øl).Verder wat bijgekletst want het was alweer lang geleden dat we ons getroffen hadden.Daarna naar het festival.Sverre van audiopain heeft mij meteen een VIPkaart bezorgd met access all areas Alsvartr speelde als eerste en speelde erg overtuigende goede blackmetal.1349 met Frost op drums speelde daarna.wat een geweldige show Heel veel vuurwerk en pyrotechnieken.Verder een hele vette lichtshow en zoals gewoonlijk bij 1349 een heerlijke pot old school blackmetal Entombed speelde best veel oud materiaal dus ik flipte dan ook helemaal uit bij de toegiften "Left hand path" en afsluiter "Night of the vampire".Geweldig Perished speelde ook erg goed taake was voor mij de beste band van de dag.Veel beter dan destijds in Belgie en Nederland tijdens hun tournee met Horna.Achteraf weer TJOKKEFOLL met Tormod(drums Taake) zoals gewoonlijk The Kovenant was headliner en het interesseerde mij geen zak.Nieuwe nummers erg saai (en dat is ook de echte reden van het vertrek van Helhammer). De tweede dag eerst een Vorspiel met de jongens van Taake en Ragnarok(oftewel zuipen als beesten ). Koldbrann,grimmige blackmetal,was zeer interessant,zeer duistere muziek Lumsk,combinatie van otyg en Storm was geniaal Ragnarok was vet Audiopain was DE band van vandaag.Ben zelf zeer trots dat ik hun tournee met Aura Noir organiseer.Headbangen gegarandeerd Opeth heb ik niet echt gevolgd vanwege een overdosis alcohol. Immortal was terechte headliner.Professioneel en geweldig Daarna een kleine afterparty gehad met Kristina bij haar thuis met veel De laatste dag: Exmortem,Soilwork gezien maar was nog behoorlijk lam van de alcohol.het viel mij op dat ze in noorwegen niet echt tegen de alcohol kunnen.Halverwege de avond vielen de meesten al plat neer Cadaver was geniaal.Faust heeft nog 1 nummer meegezongen.Zeer vette band Necrophagia was ook erg gaaf Alle andere bands gemist ivm het onderhouden van de sociale contacten.Zo heeft Sverre mij aan John Zwetsloot(ex-Dissection) voorgesteld.Konden het erg goed met elkaar vinden en hij blijkt zelfs een beetje nederlands te praten omdat hij een Nederlandse vader heeft. Verder wat geouwehoerd met de jongens van Gorgoroth(binnenkort komt de nieuwe Trelldom),Carpathian Forest(Roger denkt eraan om te stoppen met CF en zich te concentreren op Nattefrost,zijn nieuwe band),Kenneth(Destroyer van Nocturnal Breed)alle cd's worden opnieuw uitgebracht met bonusmateriaal en ze werken aan een gezamelijke tour met Aura Noir in mei Perished,Lumsk,Cadaver en uiteraard veel gezopen met Taake,Aura Noir en Audiopain Al met al een festival met zeer vette bands,zeer veel øl en zeer weinig slaap Volgend jaar weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
maar geen darkthrone als surprise-act. ik had eigenlijk nix anders verwacht. maar verder klonk het errug gezellie. Oud Vuil. |
|
Inderdaad geen Darkthrone....helaas.Nu blijkt achteraf dat iemand bij de organisatie interessant had willen doen en het gerucht de wereld in heeft gebracht. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
tsss, sneu zeg. Oud Vuil. |
|
Darkthrone is wel alweer bezig met nieuw materiaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aan Heuy:je krijgt nog de groeten van Oryan en Tormod van Taake Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat een bands op een festival I welcome you to a world pitch black |
|
Binnenkort zullen er videos te zien zijn van enkele optredens, op http://www.nrk.no/magasin/upunkt/musikk/inferno_2003/2575869.html Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ook gaan er opnamen gebruikt worden voor een verzamel cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
durf het bijna niet te vragen maareh, die split 7" van audiopain en mysticum..? |
|
Wanneer komen Audipain en Aura Noir dan naar hiero? |
|
quote: Ik durf het wel tevragen hoe staat het met die 7"? |
|
Er waren enkele problemen bij de drukkerij maar deze zijn nu opgelost.De release datum word mei.Iedereen die niet op de lijst stond maar wel eentje wil hebben moet zich maar melden.Ik krijg er namelijk nog een aantal extra(o.a. ter promotie voor de tour van Audiopain hiero). Wat betreft de Audiopain/Aura Noir tour.Deze gaat eind dit jaar ergens plaatsvinden.In de herfst komt de nieuwe Aura Noir cd uit.Zes nummers zijn al klaar dus die cd kan dan mooi gepromoot worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Doe ze maar de groeten terug |
|
quote:Doe ik,ik spreek Oryan toch binnenkort Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat kost deze split? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Weet ik nog niet(weten de bands zelf ook nog niet).De prijs krijg ik nog te horen van de band zodra alles klaar is.Het word een 7"EP met klaphoes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb het echte topic over de split al gevonden en me aangemeld. Alvast bedankt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Intussen zijn de optredens van Sirenia, Koldbrann en Immortal er te vinden. |
|
quote:Koldbrann was een erg vet optreden(met vrouwelijke bassiste). Immortal knalde ook erg goed Sirenia heb ik niet gezien wegens het onderhouden van sociale contacten en het nuttigen van alcoholische versnaperingen. Ga maar eens kijken naar de opnamen van Koldbrann en Immortal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |