IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Infernofestival Oslo (Nor) Vorige pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 22:08 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 21:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Koldbrann was een erg vet optreden(met vrouwelijke bassiste).
Immortal knalde ook erg goed
Sirenia heb ik niet gezien wegens het onderhouden van sociale contacten en het nuttigen van alcoholische versnaperingen.

Ga maar eens kijken naar de opnamen van Koldbrann en Immortal

Yeah! Koldbrann is echt fucking geweldig! Wat een ranzige, brute cd is dat zeg! Er komt trouwens binnenkort ook een 7" van ze uit bij Apocalyptic Empire en ik ben aan het kijken of we een split ep van Koldbrann met Jernbyrde uit kunnen brengen.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-05-2003 22:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 22:08 schreef Gangrad het volgende:
Yeah! Koldbrann is echt fucking geweldig! Wat een ranzige, brute cd is dat zeg! Er komt trouwens binnenkort ook een 7" van ze uit bij Apocalyptic Empire en ik ben aan het kijken of we een split ep van Koldbrann met Jernbyrde uit kunnen brengen.
De EP van Koldbrann zal gelimiteerd zijn tot 500 stuks en gaat 10 euro kosten te bestellen bij Apocalyptic Empire.Een label met erg gave bands zoals ook Perished,Furze,Hellstorm en ze gaan de LP versie doen van Wurdulak "Ceremony in flames".
Heb hier hun laatste nieuwsflyer liggen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 22:26 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Een ep van 10 euro?? Dat zijn flinke winsten Hub...

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-05-2003 22:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Gvd, ik wou dat ik daar ook was tussen den Noren. Volgend jaar maar proberen ook naar inferno te gaan.

Hub de Gallier
Posted 12-05-2003 18:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 22:26 schreef Gangrad het volgende:
Een ep van 10 euro?? Dat zijn flinke winsten Hub...
Dat zijn niet mijn prijzen hoor,ik heb daar niks mee te doen.Ik vermeld het alleen effe
Dat zijn de prijzen genoemd in de newsflyer van Apocalyptic Empire uit Trondheim.

Hub de Gallier
Posted 12-05-2003 18:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 22:30 schreef wladimir het volgende:
Gvd, ik wou dat ik daar ook was tussen den Noren. Volgend jaar maar proberen ook naar inferno te gaan.
Ik ben er volgend jaar ook zeker weer.Ben reeds alle jaren geweest

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com