|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
COOOOOLLLLLLLL |
|
owja... enige show in Nederland! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
WHOAAAAAAAAAAAAAAH!!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hoe laat begint het? |
|
nog neit bekend hoelaat het begint (of hoe duur eht wordt)... de bands hebben een uur geleden alles geconfirmed! dus.. maar ik denk dat het (aangezien eht een zondag is) vroeg gaat beginnen, zodat iedereen uiterlijk om 11/12 uur de trein terug kan pakken Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Aaahh heerschend Dit wil ik echt niet missen! |
|
Ik zal is kijken, ik moet Officium Triste altijd nog 's een keer "nuchter" meemaken... |
|
Leuke line-up, als het vroeg af is kom ik denk wel ff kijken! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: je gaat er toch niet heen voor OT ...tssss... Skepticism heerscht ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Fall of the Grey Winged One ken ik niet. Is dat een beetje tof? |
|
quote: op www.mp3.com even zoeken; ze hebben een pagina met 3 nummers; ik moet ze zelf nog even beluisteren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Affiche is behoorlijk afgekeken van de Belgian Doom Night een dag eerder. Wel vet ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: daar staan ook dezelfde bands toch? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
dat komt omdat de hoofdact + de 2 belgische band op tour zijn Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Lalalalaaa downloading ah ik word altijd zo vrolijk van doom |
|
tis maar wat je touren noemt zeker ... Voor een band die zelden live speelt is het toch wel straf dat ze plots 2 dagen na elkaar spelen. Zit jij in de organisatie ofzo ? Vervangt dit fest de Dutch Doom Night ? Ben gewoon curieus In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Er staat geen 'Dutch Doom Night' gepland. Dit concert is onderdeel van de Skepticism tour die ook langs de Belgian Doom Night komt dus. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Waarom moet dat nou zonodig op een zondag? Ik moet de volgende dag gewoon weer vroeg uit mijn nest. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heersch!!! Neggie, word werkloos! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 22-01-2003 20:01] |
|
Dutch Doom Night II is wel al gepland. Zoals het er nu uitziet zal die gaan plaatsvinden op zondag 28 september in Baroeg. Er wordt nog onderhandeld met bands maar het zal weer een internationale bill worden, waarschijnlijk o.a. Franse, Duitse, Engelse en Nederlandse bands. Meer daarover later, dus! |
|
quote: Ja ja.... eerst zien, dan geloven Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik ben niet echt een doom fan, mijn enige doommetal CD is Desire - Infinity en die is gaaf, maar verder ben ik geen doom fan. |
|
quote:Dude, ze beginnen 's middags al .. dus aardig op tijd klaar .. |
|
ooooooow 20 April pas... denk dat ik dan wel kan ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: 20 april is 1e paasdag dus lijkt het me dat vrijwel iedereen de dag erna ook vrij is. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |