IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Gelredoom Fest: Skepticism (fin), Officium Triste, Pantheist (bel) en meer... Vorige pagina | Volgende pagina
X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 23-03-2003 19:04 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 15:53 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik kan in je profiel wel niet zien hou oud je bent, maar het zou best eens zo kunnen zijn dat jij tijdens mijn eerste doomconcerten nog je luiers volscheet...

denk het niet hoor
twas trouwens niet eens zo kwaad bedoeld hoor, ik vond het gewoon een beetje een stomme reactie aangezien jij als doomkenner (toch ?) wel moet weten dat bandshirts van doombands niet zó vanzelfsprekend zijn.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-03-2003 19:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Bij de concerten waar ik kom zie ik vrijwel altijd shirts...Vooral bij undergroundmuziek is dat natuurlijk van groot belang.
Zou een beetje erg stom zijn als de band cq. het label ze op een gig niet verkoopt, mijns inziens...

Ik was trouwens wat geïrriteerd door de vraag van Morgil en jouw Kazaa-kwestie.

Maar ik heb natuurlijk wel een hoop undergrounddoom van Kazaa gehaald.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2003 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh .. krengen, niet zeiken .. kaartje kopen, shirtje kopen bek houwe en muziek luisteren ...

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 24-03-2003 2:10 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

consider it done

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2003 8:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 12:19 schreef Morgil het volgende:
hoezo zou ik niet op de gastenlijst kunnen?

Omdat er onzettend veel flapdrollen werken in de goudvishal, en het aantal gastenlijstpersonen erg beperkt is.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-03-2003 12:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 21:47 schreef Jenje het volgende:
Argh .. krengen, niet zeiken .. kaartje kopen, shirtje kopen bek houwe en muziek luisteren ...

Jij komt toch niet hè?

Hebben we trouwens nog geen eens een lijstje?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2003 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 12:11 schreef Voice Of Doom het volgende:
Jij komt toch niet hè?

Hebben we trouwens nog geen eens een lijstje?
Jawel

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-03-2003 12:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Jenje
Voice Of Doom
Claw
Vuig
Vklodkak
Judge M.
Sjaan
Der_Pim(moet wel!)
X-Act
Morgil(als ze op de gastenlijst kan )
...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-03-2003 12:53]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2003 12:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jeeej, kunnen we eindelijk samen hupsen Doomie !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-03-2003 12:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Euh, dat wordt wat...ik kom toch maar niet.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2003 12:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

homeaux

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-03-2003 12:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 25 maart 2003 12:53 schreef Jenje het volgende:
Jeeej, kunnen we eindelijk samen hupsen Doomie !

Houd je prive leven a.u.b. van deze site weg. Ik wil dit soort vunzigheden namelijk niet weten.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2003 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 12:57 schreef XnegativeX het volgende:
Houd je prive leven a.u.b. van deze site weg. Ik wil dit soort vunzigheden namelijk niet weten.
Hupsen is niet vunzig jij nare skeeter!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-03-2003 13:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Whahaha.

Mr. Skater is gewoon pissig dat hij niet kan komen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2003 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 13:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
Whahaha.

Mr. Skater is gewoon pissig dat hij niet kan komen.

Wat?
Waarom komt ie niet dan?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-03-2003 13:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Vraag het hem. Ik bemoei me er niet mee...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2003 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 13:23 schreef Voice Of Doom het volgende:
Vraag het hem. Ik bemoei me er niet mee...
Je hebt hem zeker weer te ruw behandeld he ..

istari
Usericon van istari
Posted 30-03-2003 20:33 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

even een update met het laatste nieuws over de tour met Skepticism en Pantheïst.

Skepticism zal bandshirts meebrengen, zo ook zal hun nieuwe full CD Farmakon klaar zijn tegen de tour.

Er zullen tourshirts beschikbaar zijn met de 3 tourende bands op.

Pantheist zal nieuwe shirts meebrengen met full olor design, en zal ook de brandnew CD meebrengen op tour

Fall Of The Grey-Winged One is vervangen voor de hele tour door Untill Death Overtakes Me, funeral doom, CD net uitgekomen op Firebox records, ze zullen ook shirts meebrengen.

alle verdere info over de tour en belgian doom night:
http://www.funeralprocession.get.to/
http://www.belgiandoomnight.get.to/

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 30-03-2003 20:47 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-03-2003 21:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Is Farmakon ook te koop tijdens de tour!?

Dat word een grote aanslag op mijn portemonnee ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

istari
Usericon van istari
Posted 30-03-2003 21:15 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

ja, wat Skepticism ons laatst zei is dat de CD afgewerkt was, en dat hij uit zou zijn voor de tour, dus normaal gezien komt hij mee

istari
Usericon van istari
Posted 07-04-2003 14:16 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

YES, nog een kleine 2 weken en het is zo ver

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2003 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil er zo graag heen maar mijn geld voor deze maand is nagenoeg op
Maybe Maybe

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-04-2003 16:55 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Gast, als je dit laat liggen ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 07-04-2003 21:31 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

quote:
Op 30 maart 2003 21:09 schreef Claw het volgende:
Is Farmakon ook te koop tijdens de tour!?

Dat word een grote aanslag op mijn portemonnee ...

dat probleem met de portemonnee heb
ik ieder jaar
maar er is altyd genoeg om mee door te komen

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com