|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik denk dat het inderdaad het best zou zijn dat we per optreden een maximum aantal shirts laten verkopen, zoniet, met Nederland als latste op de tour zouden er geen shirts meer overblijven, en dat is ook niet echt eerlijk denk ik... We'll keep some aside for you |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik weet het maar als ik het niet kan betalen (vooral trein erheen is duur |
|
quote: Oei Nja geld lenen zuigt, maar ff een treinticket laten voorschieten door huisgenoot ofzo? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmm, ik zal zien wat ik kan doen .. Lenen ben ik geen fan van, moet het al teveel doen .. |
|
Ik denk niet dat ik veel geld ga uitgeven (behalve aan de bar that is ) in Arnhem.. De dag erna ook nog No Mercy en een Testament longsleeve lijkt me ook wel wat.. |
|
quote:Had je maar een kleinere harddisk moeten kopen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
yes yes yes ik heb eindelijk onze cd in handen, hij is net via de post aangekomen... Damn happy and proud Pantheïst - O Solitude, verkrijgbaar vanaf vrijdag |
|
quote:Proficiat Steirtie-boy!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: gefeliciteerd !!! |
|
quote:Vooruit dan.. Ik maak 1 uitzondering... |
|
een preview is hier gratis te dowloaden op soundclick: http://www.soundclick.com/bands/0/pantheistmusic.htm je moet wel ff subscriben, maar dit is vlug gebeurd en zorgt voor geen last |
|
Ik zou zeggen stuur er 1 naar ZM voor een review |
|
zal er iemand van ZM zijn op het optreden? dan kan ik aan de desbetreffende een promo CD geven |
|
quote:Hee Jenje.. Jij ging toch niet he? |
|
quote: Nog steeds twijfelachtog Maar dan kun jij hem voor mij ophalen |
|
CD's mogen ook altijd aan mij gegeven worden. Hoewel ik niet kan verzekeren dat ze worden ge-reviewd, hehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BKOD op 10-04-2003 3:43] Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Misschien voor sommige Nederlanders die Arnhem te ver vinden kan de Belgian Doom Night te Zottegem ook nog een mogelijkheid bieden om Skepticism, Pantheïst, Until Death Overtakes Me aan het werk te zien. Officium Triste speelt er niet, maar wel Cambian Dawn (UK), Despond (Fr), Insanity Reigns Supreme (Bel) meer info [Dit bericht is gewijzigd door BKOD op 10-04-2003 3:44] Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
quote: Ziet er goed uit. De naam van het nummer "raven and the backward funeral" viel me ook op Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mensen, maak dat jullie er zijn... Heb net gehoord dat Skepticism echt wel de de moeite is live. En het is een unieke kans... Ze hebben de voorbije 10 jaar amper 6 keer opgetreden. See you at Belgian Doom Night, or Gelredoom Fest... [Dit bericht is gewijzigd door BKOD op 16-04-2003 23:55] Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
ik geloof dat ik desire had belooft mee te gaan hierheen. |
|
quote: We zullen je niet missen als je toch niet komt! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |