|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal er zeker zijn Officium Triste heerscht live en Skepticism wil ik ook zeker wel een keer zien en het is nog niet ver weg ook niet. |
|
quote: Dan heeft niemand meer een excuus om niet te komen. |
|
present!! |
|
bump Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
bump! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
jaja we komen wel |
|
Ik ben bang dat ik er ook wel zal zijn. Skepticism en Officium Triste moet ik toch eens zien. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik kom ook!! Pantheist en Skepticism wil ik toch wel erg graag live zien en ik kan op de gastenlijst. Weet er iemand of de bands ook merchandise verkopen want ik wil wel een shirt van skepticism hebben |
|
quote: bereid je dan voor op een knokpartij want IK ga eerst een Skepticism shirt halen Trouwens: Pantheist verkoopt zeker merchandise daar. En er BESTAAN Skepticism shirts, maar of ze verkocht gaan worden hangt van Red-Stream af. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 22-03-2003 22:04] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik ben toch sterkeeeeerrrr |
|
zou er niet op rekenen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: *pakt de bl;ikken spinazie alvast uit de kast* |
|
Heb vernomen dat er wel degelijk Skepticism shirts gaan verkocht worden op de tour. Je kan dan natuurlijk vechten zoveel je wil, ik ben er toch een dag eerder bij. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Zou wel raar zijn als er GEEN shirts verkocht zouden worden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben erbij. Skepticism |
|
quote: owja.. sta jij op de agstenlijst??? dat zullen we nog wel eens zien... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
LOL Dat wordt een kaartje kopen, Morgil. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
mwoehahahaha |
|
quote: hoezo zou ik niet op de gastenlijst kunnen? |
|
quote: heb jij eigenlijk al eens een doom-concert bijgewoond of haal je je kennis enkel van Kazaa ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
er is bij mij nog niks binnengekomen over een gastenlisjt die avond,... vandaar... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Degenen die de magere eurotjes er niet voor over hebt om Skepticism te zien, mogen van mij wel wegblijven ... unworthy! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik kan in je profiel wel niet zien hou oud je bent, maar het zou best eens zo kunnen zijn dat jij tijdens mijn eerste doomconcerten nog je luiers volscheet... Wat betreft de laatste jaren heb je gelijk. Doom interesseert me live niet zo(doom metal is voor mij gewoon fijner op CD). Live hou ik meer van snelle muziek. Ik heb zat slome live-optredens gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 23-03-2003 16:03] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: heb ik er best voor over hoor! maar gastenlijst zou toch handig zijn. ik sponsor ze wel met het kopen van cd's en shirts enzo |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |