|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk, ik heb een maand geleden een soort van verdeellijst van mijn spullen gemaakt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor mezelf niks, ik ben dan pas 16, maar voor mijn oom van 65 ben ík degene die alles gaat regelen, iig van hoe zijn graf eruit komt te zien, en waar hij komt te liggen e.d. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb voor mezelf al bv. besloten dat ik niet alleen begraven wil worden, maar ook het liefst nog in een tombe boven de grond. Het liefst een familie-graf beginnen.. Maar da's best duur.. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Ik heb nog heeeelemaal niets geregeld, en om heel eerlijk te zijn ga ik dat ook niet doen. Het zal me een rotzorg zijn waar ze me laten als ik dood ben. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
geen plannen, wel wensen over de uitvaart... ik wil eerst nog verder onthoofd worden e.d. zodat men zeker weten dood ben (klinkt raar maar ik ben doodsbang om levend begraven of gecremeerd te worden, gezien dat wel vaker is gebeurd, soort van coma ofzo) verder alleen wat leuke muziekjes maar dat weten insiders wel wat er gedraaid dient te worden (pssst freezing moooon) Je moeder. |
|
ik heb ergens een begrafenispolis liggen die niets waard is, maar aangezien ik het absurt vind dat je een dure kist moet die toch in de fik gaat, ga ik dat verder niet regelen. Verder heb ik een lijstje met muziek, die ik nog even op cd moet zetten. En verder regel ik niets. Ik ga nog wel een euthanasieverklaring invullen, voor het geval ik ooit niet in staat meer ben er zelf een eind aan te maken (als er iets heel ergs met me is dus). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik wil verbrand worden en mijn as boven de dropzone op Rhoon worden uitgestrooit. |
|
quote: Daarom wil ik ook niet gecremeerd worden. En in een tombe, dan kan ik er tenminste nog uit "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
nog niets eigenlijk, eerst moet ik een gepast toestel (vliegtuig) vinden van een gepaste luchtvaartmaatschappij dat ik kan laten crashen met mij erin Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit wat er met me gebeurt als ik dood ben, maar als het voor m'n familie 't zelfde is, dan heb ik toch het liefst dat ze me cremeren. En dat ze me dan eender waar uitkappen, zolang het maar niet op een strooiweide is. En géén missen en jaargetijden e.d. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Bonnie laat zich cremeren. Ik heb me wel verzekerd voor zoiets. Ik vind het namelijk wel belangrijk dat ik een fatsoenlijke uitvaart krijg. Als ik dood ben moet iedereen zich TJOKKEFOLL zuipen i.p.v. een koffietafel. |
|
zo lang ze maar goeie muziek draaien op ijn begrafenis wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: typisch... ik hoop dat ik ergens aan de pleuris of zo zal sterven, als ik het maar zie komen... of net niet? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ik wordt gecremeerd, onder tegensparteling van mijn lieve vriendin., ze mag mijn oude computertje van 350mhz hebben, en voor de rest niets Try to destroy me, and i will destroy you |
|
Ik heb al een paar jaar een uitvaart verzekering lopen. Daardoor is het financiele gedeelte al geregelt. Ik weet iig dat ik begraven wil worden, begraafplaatsen vind ik mooi en daar wil ik ook komen te liggen i.p.v. als as-restje in een potje. the only pleasure is pain |
|
heb al jaren zo'n uitvaartding. en ook testament is officieel al jaren geleden vast gelegd. muziek ook, eigenlijk hoef ik alleen nog dood. Oud Vuil. |
|
Niets.. Ik heb geen uitvaartverzekering of iets dergelijks, en heb geen persoonlijk testament opgesteld. |
|
Muziek - Highway to Hell (zang = Bon Scott) Means of passage: Crematie Maar ze mogen eerst m'n organen eruit halen, weet ik tenminste zeker dat ik dood ben als ik de ovens in ga "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hate forest - To those who came before us Mijn laatste wens is mijn uitvaart nietsch laten kosten. Bij voorkeur eindig ik dan ook op een composthoop, hoewel ik dat niet zo 1-2-3 zie gebeuren. Al mijn eigendommen worden verbrand, behalve mijn CD's. Die laat ik mijn vrienden tot in den treuren beluisteren. |
|
quote: quote: Heel leuk dat soort wensen, maar heb je dat soort zooi ook echt laten vastleggen of uberhaupt laten weten aan de nabestaanden? |
|
quote:Heeft weinig zin, aangezien het redelijk onuitvoerbaar/illegaal is [dat dumpen op de composthoop dan]. Maar het is en blijft een laatste wens. |
|
quote: bright eyes |
|
quote: Indeed, laat alleen wel eerst alle bruikbare organen en dingen eruit halen. Wat ze daarna met me doen maakt me werkelijk niet uit. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
Ze mogen me eerst leegroven wat betreft organen en huid als ze daar een ander mee kunnen helpen. Daarna mogen ze me cremeren. Het enige dat verder geregeld is, is een uitvaartverzekering. Life doesn't get much better than this! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 25-01-2003 15:59] "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |