|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zou 'em eerst plukken. koppie eraf, ingewanden eruit. is toch frisser. Oud Vuil. |
|
Godver hier word ik zo boos van Ik wil strengere regels! Camera toezicht op kippen! Nieuwe wetten waarbij je als je benzine gaat tanken eerst een contract moet ondertekenen dat je plechtig belooft geen kippen in de hens te zullen steken (na een psychologische profielschets natuurlijk). Mijnenvelden rond kippenrennen zijn ook een aanbeveling. Meer en strengere sociale toezicht! De maatschappij gaat ten onder! Hoort Hoort, Het Einde is nabij! BEKEERT U ALLEN VOOR HET TE LAAT IS! Ende God Sprack ende zei: een Teken zal Het Einde doen inluiden, Het Teken Van Den Verbrande Kip. ----------------------------------- mmm hoeveel kipjes zitten er nu ook alweer in de bioindustrie in die kleine hokjes. |
|
quote: Een kip ,zonder verdoving, z'n snavel uit z'n kop trekken is niet martelen? Dit gebeurt dagelijks hoor! En dan is dit 1 voorbeeld, ik kan er nog genoeg noemen, helaas. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nee, ze hebben waarschijnlijk gewoon een kutleven. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ok, schrap die opmerking kutland dan maar van mij. Maar waar ik me meer zorgen om maak, hoe voorkom je dit soort dingen? Want dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden. |
|
quote: Mee eens. Gekruid is ook wel een pré. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: LOL bekeert u tot de biergod |
|
quote: Inderdaad.. eenzijdige beeldvorming door de media die het klootjesvolk bedient met regionaal nieuws (niets mis met regionaal nieuws, maar in de meeste dorpen gebeurt zo fuckin' weinig dat zo'n zender het dan noodzakelijk acht om van elke brandende kip een holocaust te maken) |
|
quote: Dit soort voorkom je niet. Je hebt er altijd een stel verknipte grafgeesten tussen lopen, dat was vroeger, dat is nu zo en dat zal in de toekomst ook zo zijn. Ik zeg geef kinderen een goede opvoeding en je schiet al een heel eind op. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:En ouders staffen als hun kinderen blijken keer op keer te ontsporen |
|
quote: Zolang je onder een burocratie leeft als deze zal zoiets al weer heel moeilijk worden, maar zoiets zou mischien helemaal niet verkeerd zijn. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Volgens mij is dat helemaal niet moeilijk. Sterker nog het gebeurt al. Tenslotte zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen. |
|
je kan wel lopen zeiken over de bio industrie waar dat ook gebeurt enz, maar die kippen zijn voor consumptie. Bij deze kip ging het puur om het martelen, en dat lijkt me toch niet helemaal normaal. Het is gewoon debiel dat dit soort dingen steeds vaken gebeurt en ik snap ook niet dat mensen een dier dat niet terug kan doen, zoiets aan doen! |
|
quote: Valt tegen, de meeste van die ouders hebben zelf al problemen genoeg dus wat doen ze? ze steken hun kop in het zand. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Martelen is martelen, omdat zo'n beest voor consumptie is, is het minder erg? Vind ik onzin. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Maar er wordt te weinig aandacht gevestigd op die verantwoordelijkheid vind ik. Ouders moeten ook flink de dupe worden van de misdaden van hun kinderen VOORAL als ze nog jong zijn (de kinderen) |
|
quote: Ik blijf erbij dat dit soort dingen niet steeds vaker gebeuren, dus nogmaals: Het LIJKT of dit soort dingen steeds vaker gebeurt, door de eenzijdige beeldvorming door de media die het klootjesvolk bedient met regionaal nieuws (niets mis met regionaal nieuws, maar in de meeste dorpen gebeurt zo fuckin' weinig dat zo'n zender het dan noodzakelijk acht om van elke brandende kip een holocaust te maken) |
|
Diep TRIEST !!!!!! Waar gaat het heen in deze wereld ??? Wiegen Meister ! |
|
quote: Inderdaad.. ouders moeten een risicoanalyse maken van hun kroost, en als dan blijkt dat hun kinderen door nalatigheid bij hun opvoeden of door andere redenen snel acties als kipverbrandingen lijken te gaan ondernemen dan dienen zij hun kinderen in de gaten te houden, desnoods 24 uur per dag. Helaas zijn veel van de ouders van dit soort kinderen zelf ook al half ontspoord, of gewoonweg te naief om door te hebben welke kant hun kinderen op gaan. quote: Nergens heen .. het is hier volgens mij vrij stabiel.. er worden al (tientallen) jaren poten van vogels afgeknipt en katten kapotgeschoten met luchtdrukpistolen.. Een brandende kip valt meer op dan een kreperende duif, ja, en zal dus opgeblazen worden in de pulpmedia, maar is niet tragischer [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-02-2003 22:40] |
|
Ben benieuwt wie dit geflikt heeft. Thorn heeft maar 3000 inwoners zoiets dus waarschijnlijk zal ik de daders wel kennen. |
|
quote: Deze zaak is diep triest, ik denk trouwens wel dat de media aandacht voor dit soort zaken er bij toe draagt dat dit soort zaken meer voorkomen. Je hebt altijd van die mongolen die wat hebben gezien en het zelf moeten uit proberen. Bazzio Attacks!!! |
|
Net alsof de meeste mensen nadenken over de opvoeding van hun kinderen. Ze nemen ze gewoon omdat het zo hoort, lijkt wel. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Dat is idd wat mij af en toe zwaar steekt. Kinderen zijn gene speelgoed .. |
|
*ziet nu de heletijd het beeld van een brandende kip die rondjes rent voor zich* |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |