IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Jongeren steken levende kip in brand Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-02-2003 22:22 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:20 schreef Jenje het volgende:
Valt me wel op dat dit soorten onzinnig gedrag de laatste jaren steeds erger wordt in Nederland ..




denk het niet. komen steeds meer programma's die aan zo'n pulpnieuws aandacht besteden zoals Hart van Nederland bijvoorbeeld.




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-02-2003 22:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 februari 2003 22:20 schreef No Nonsense het volgende:
Dat noemen ze voedsel.


ik zou 'em eerst plukken. koppie eraf, ingewanden eruit. is toch frisser.


Oud Vuil.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 03-02-2003 22:23 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Godver hier word ik zo boos van
Ik wil strengere regels! Camera toezicht op kippen! Nieuwe wetten waarbij je als je benzine gaat tanken eerst een contract moet ondertekenen dat je plechtig belooft geen kippen in de hens te zullen steken (na een psychologische profielschets natuurlijk).

Mijnenvelden rond kippenrennen zijn ook een aanbeveling. Meer en strengere sociale toezicht! De maatschappij gaat ten onder! Hoort Hoort, Het Einde is nabij! BEKEERT U ALLEN VOOR HET TE LAAT IS!

Ende God Sprack ende zei: een Teken zal Het Einde doen inluiden, Het Teken Van Den Verbrande Kip.


-----------------------------------
mmm hoeveel kipjes zitten er nu ook alweer in de bioindustrie in die kleine hokjes.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 03-02-2003 22:24 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 3 februari 2003 22:21 schreef Sjaan het volgende:
In de bioindustrie worden die beesten niet letterlijk gemarteld, bovendien zijn daar de meeste mensen hier tegen.

Dit is gewoon de reinste dierenmishandeling!


Een kip ,zonder verdoving, z'n snavel uit z'n kop trekken is niet martelen? Dit gebeurt dagelijks hoor! En dan is dit 1 voorbeeld, ik kan er nog genoeg noemen, helaas.



Don't blush when I rip you open


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-02-2003 22:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 3 februari 2003 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:



Hoe dan wel?? Figuurlijk?? LOL


Nee, ze hebben waarschijnlijk gewoon een kutleven.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 22:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:22 schreef No Nonsense het volgende:
Wanneer deze dingen in het buitenland gebeuren bereikt dat nieuws nederland niet, dus je hebt niet echt een indicatie.
Ik geloof niet dat deze vreemde vorm van humor zich beperkt binnen de nederlandse grenzen.

Ok, schrap die opmerking kutland dan maar van mij.

Maar waar ik me meer zorgen om maak, hoe voorkom je dit soort dingen? Want dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-02-2003 22:25 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:23 schreef webblaster wim het volgende:
ik zou 'em eerst plukken. koppie eraf, ingewanden eruit. is toch frisser.


Mee eens.
Gekruid is ook wel een pré.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-02-2003 22:26 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:23 schreef Shun Sacer het volgende:
Godver hier word ik zo boos van
Ik wil strengere regels! Camera toezicht op kippen! Nieuwe wetten waarbij je als je benzine gaat tanken eerst een contract moet ondertekenen dat je plechtig belooft geen kippen in de hens te zullen steken (na een psychologische profielschets natuurlijk).

Mijnenvelden rond kippenrennen zijn ook een aanbeveling. Meer en strengere sociale toezicht! De maatschappij gaat ten onder! Hoort Hoort, Het Einde is nabij! BEKEERT U ALLEN VOOR HET TE LAAT IS!



Ende God Sprack ende zei: een Teken zal Het Einde doen inluiden, Het Teken Van Den Verbrande Kip.


-----------------------------------
mmm hoeveel kipjes zitten er nu ook alweer in de bioindustrie in die kleine hokjes.


LOL bekeert u tot de biergod




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2003 22:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:22 schreef Bonnie het volgende:
denk het niet. komen steeds meer programma's die aan zo'n pulpnieuws aandacht besteden zoals Hart van Nederland bijvoorbeeld.


Inderdaad.. eenzijdige beeldvorming door de media die het klootjesvolk bedient met regionaal nieuws (niets mis met regionaal nieuws, maar in de meeste dorpen gebeurt zo fuckin' weinig dat zo'n zender het dan noodzakelijk acht om van elke brandende kip een holocaust te maken)


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-02-2003 22:27 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:25 schreef Jenje het volgende:
Ok, schrap die opmerking kutland dan maar van mij.

Maar waar ik me meer zorgen om maak, hoe voorkom je dit soort dingen? Want dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.


Dit soort voorkom je niet.
Je hebt er altijd een stel verknipte grafgeesten tussen lopen, dat was vroeger, dat is nu zo en dat zal in de toekomst ook zo zijn.
Ik zeg geef kinderen een goede opvoeding en je schiet al een heel eind op.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:27 schreef No Nonsense het volgende:
Dit soort voorkom je niet.
Je hebt er altijd een stel verknipte grafgeesten tussen lopen, dat was vroeger, dat is nu zo en dat zal in de toekomst ook zo zijn.
Ik zeg geef kinderen een goede opvoeding en je schiet al een heel eind op.
En ouders staffen als hun kinderen blijken keer op keer te ontsporen


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-02-2003 22:30 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:28 schreef Jenje het volgende:
En ouders staffen als hun kinderen blijken keer op keer te ontsporen


Zolang je onder een burocratie leeft als deze zal zoiets al weer heel moeilijk worden, maar zoiets zou mischien helemaal niet verkeerd zijn.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 03-02-2003 22:31 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 3 februari 2003 22:30 schreef No Nonsense het volgende:
Zolang je onder een burocratie leeft als deze zal zoiets al weer heel moeilijk worden, maar zoiets zou mischien helemaal niet verkeerd zijn.


Volgens mij is dat helemaal niet moeilijk. Sterker nog het gebeurt al. Tenslotte zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 03-02-2003 22:31 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

je kan wel lopen zeiken over de bio industrie waar dat ook gebeurt enz, maar die kippen zijn voor consumptie. Bij deze kip ging het puur om het martelen, en dat lijkt me toch niet helemaal normaal.

Het is gewoon debiel dat dit soort dingen steeds vaken gebeurt en ik snap ook niet dat mensen een dier dat niet terug kan doen, zoiets aan doen!



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-02-2003 22:33 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:31 schreef Shun Sacer het volgende:
Volgens mij is dat helemaal niet moeilijk. Sterker nog het gebeurt al. Tenslotte zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen.


Valt tegen, de meeste van die ouders hebben zelf al problemen genoeg dus wat doen ze?
ze steken hun kop in het zand.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 03-02-2003 22:33 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 3 februari 2003 22:31 schreef Markam het volgende:
je kan wel lopen zeiken over de bio industrie waar dat ook gebeurt enz, maar die kippen zijn voor consumptie. Bij deze kip ging het puur om het martelen, en dat lijkt me toch niet helemaal normaal.



Martelen is martelen, omdat zo'n beest voor consumptie is, is het minder erg? Vind ik onzin.


Don't blush when I rip you open


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 22:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:31 schreef Shun Sacer het volgende:
Volgens mij is dat helemaal niet moeilijk. Sterker nog het gebeurt al. Tenslotte zijn ouders verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen.
Maar er wordt te weinig aandacht gevestigd op die verantwoordelijkheid vind ik. Ouders moeten ook flink de dupe worden van de misdaden van hun kinderen VOORAL als ze nog jong zijn (de kinderen)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2003 22:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:31 schreef Markam het volgende:
je kan wel lopen zeiken over de bio industrie waar dat ook gebeurt enz, maar die kippen zijn voor consumptie. Bij deze kip ging het puur om het martelen, en dat lijkt me toch niet helemaal normaal.

Het is gewoon debiel dat dit soort dingen steeds vaken gebeurt en ik snap ook niet dat mensen een dier dat niet terug kan doen, zoiets aan doen!


Ik blijf erbij dat dit soort dingen niet steeds vaker gebeuren, dus nogmaals:

Het LIJKT of dit soort dingen steeds vaker gebeurt, door de eenzijdige beeldvorming door de media die het klootjesvolk bedient met regionaal nieuws (niets mis met regionaal nieuws, maar in de meeste dorpen gebeurt zo fuckin' weinig dat zo'n zender het dan noodzakelijk acht om van elke brandende kip een holocaust te maken)


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 03-02-2003 22:35 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Diep TRIEST !!!!!!

Waar gaat het heen in deze wereld ???


Wiegen Meister !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-02-2003 22:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:34 schreef Jenje het volgende:
Maar er wordt te weinig aandacht gevestigd op die verantwoordelijkheid vind ik. Ouders moeten ook flink de dupe worden van de misdaden van hun kinderen VOORAL als ze nog jong zijn (de kinderen)


Inderdaad.. ouders moeten een risicoanalyse maken van hun kroost, en als dan blijkt dat hun kinderen door nalatigheid bij hun opvoeden of door andere redenen snel acties als kipverbrandingen lijken te gaan ondernemen dan dienen zij hun kinderen in de gaten te houden, desnoods 24 uur per dag. Helaas zijn veel van de ouders van dit soort kinderen zelf ook al half ontspoord, of gewoonweg te naief om door te hebben welke kant hun kinderen op gaan.

quote:

Diep TRIEST !!!!!!

Waar gaat het heen in deze wereld ???



Nergens heen .. het is hier volgens mij vrij stabiel.. er worden al (tientallen) jaren poten van vogels afgeknipt en katten kapotgeschoten met luchtdrukpistolen.. Een brandende kip valt meer op dan een kreperende duif, ja, en zal dus opgeblazen worden in de pulpmedia, maar is niet tragischer

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-02-2003 22:40]


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 03-02-2003 22:39 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ben benieuwt wie dit geflikt heeft.

Thorn heeft maar 3000 inwoners zoiets dus waarschijnlijk zal ik de daders wel kennen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-02-2003 22:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:34 schreef Valorian666 het volgende:
Ik blijf erbij dat dit soort dingen niet steeds vaker gebeuren, dus nogmaals:

Het LIJKT of dit soort dingen steeds vaker gebeurt, door de eenzijdige beeldvorming door de media die het klootjesvolk bedient met regionaal nieuws (niets mis met regionaal nieuws, maar in de meeste dorpen gebeurt zo fuckin' weinig dat zo'n zender het dan noodzakelijk acht om van elke brandende kip een holocaust te maken)


Deze zaak is diep triest, ik denk trouwens wel dat de media aandacht voor dit soort zaken er bij toe draagt dat dit soort zaken meer voorkomen. Je hebt altijd van die mongolen die wat hebben gezien en het zelf moeten uit proberen.


Bazzio Attacks!!!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 03-02-2003 22:40 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Net alsof de meeste mensen nadenken over de opvoeding van hun kinderen. Ze nemen ze gewoon omdat het zo hoort, lijkt wel.


Don't blush when I rip you open


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
Net alsof de meeste mensen nadenken over de opvoeding van hun kinderen. Ze nemen ze gewoon omdat het zo hoort, lijkt wel.
Dat is idd wat mij af en toe zwaar steekt.
Kinderen zijn gene speelgoed ..


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 03-02-2003 22:41 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

*ziet nu de heletijd het beeld van een brandende kip die rondjes rent voor zich*


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen