IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Jongeren steken levende kip in brand Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-02-2003 22:56 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:41 schreef Demogorgon het volgende:
*ziet nu de heletijd het beeld van een brandende kip die rondjes rent voor zich*


dat heb ik nou weer niet.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 04-02-2003 0:41 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Uhh... zonde van zo'n kip, maarreh.. hoe verschilt dit met de terrorisatie van dieren door kinderen/jongeren die al jaren dan wel niet eeuwen gebeurt?

Hey, ik ving vroeger ook vlinders om de vleugels eruit te trekken en gooide ook stenen naar duiven (volgens mij ook wel een paar geraakt). Tja, what can I say, ik was nou een normaal kutjong vroeger.

Dit soort dingen verbazen mij echt niet. Het is niets anders dan de verhalen die je wel vaker hoort. (Rotjes in de bek van een dier stouwen, touw aan een kat z'n staart vastbinden en lekker rondswieperen, honden van een hoog balkon afgooien om te kijken hoe ze stuiteren.) (edit: bovenstaande voorbeelden heb ik niet gedaan, maar dit zijn wel dingen die ik heb horen gebeuren sinds mijn jeugd, zo'n 10-12 jaar geleden.)

Ja, 't is allemaal misschien wel zwaar diep triest, maar dit soort gedrag is echt niet nieuw hoor?

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 04-02-2003 0:42]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-02-2003 0:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:



Hoe dan wel?? Figuurlijk?? LOL
Hehehe, ze moeten de hele dag naar Marco Borsato luisteren ofzo, zou ik ook eieren van gaan scheiten


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-02-2003 1:06 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hahaha

wat een vette streek!


Trieste gast


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 04-02-2003 8:41 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

wat een onnozele actie


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 04-02-2003 11:04 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

okee misschien wat grof... maar ik droom er van ooit eens een klein, koddig hondje gewoon plat te stampen niets mis mee, toch?


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-02-2003 13:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ziek


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-02-2003 13:26 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 3 februari 2003 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
Hmmmm...de bioindustrie martelt dagelijks duizenden kippen op gruwelijke wijze.

Dusss....beetje schijnheilig dit!




Selectieve princiepen.
Het feit dat ze die kip verbranden zal ik niet wakker van liggen (voor al jullie miepjes; dit zegt dus niet dat ik het goedkeur), maar het feit dat zulke mensen rondlopen vind ik gevaarlijk. Zieke geesten zonder enige vorm van empathie, dat soort mensen mogen ze van mij heeeeeel lang opsluiten.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2003 13:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
Hmmmm...de bioindustrie martelt dagelijks duizenden kippen op gruwelijke wijze.

Dusss....beetje schijnheilig dit!


vette onzin!! als je jou zakken een keer rollen,zijn we dan schijnheilig als we dat erg te vinden omdat er bankovervallen plaatsvinden (waar meer bij gejat wordt neem ik maar aan)? je kunt het ene kwade niet negeren doordat er ergere dingen gebeuren.

Het gaat gewoon om het principe dat er erg zieke mensen los lopen die er plezier in hebben om hun sadisme te uiten op zwakkeren (net als met die kankerpatient).


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-02-2003 13:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Dat is een manier om er naar te kijken, maar als men bij 1 kip al zo reageerd, waarom staat er niet dagelijks een Massa ZM'rs in Den Haag tegen de bioindustrie te protesteren? Ik bedoel, als je nu al zo van streek bent, dan moet de gedachten dat er duizenden kippen per dag het leven op onnatuurlijke wijze verlaten, je helemaal gek maken... toch?



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-02-2003 13:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:36 schreef Azagthoth het volgende:
Dat is een manier om er naar te kijken, maar als men bij 1 kip al zo reageerd, waarom staat er niet dagelijks een Massa ZM'rs in Den Haag tegen de bioindustrie te protesteren? Ik bedoel, als je nu al zo van streek bent, dan moet de gedachten dat er duizenden kippen per dag het leven op onnatuurlijke wijze verlaten, je helemaal gek maken... toch?

omdat je er dan minder direct mee geconfronteerd wordt ? , komop zo moeilijk is het toch niet..


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2003 13:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:38 schreef FireFox het volgende:
omdat je er dan minder direct mee geconfronteerd wordt ? , komop zo moeilijk is het toch niet..
Een nieuwsbericht is niet echt confronterend.
Daarnaast weet bijna iedereen hoe vleeskippen aan hun einde komen, dus er wordt weer een heleboel onnuttig gezeikt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2003 13:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:36 schreef Azagthoth het volgende:
Dat is een manier om er naar te kijken, maar als men bij 1 kip al zo reageerd, waarom staat er niet dagelijks een Massa ZM'rs in Den Haag tegen de bioindustrie te protesteren? Ik bedoel, als je nu al zo van streek bent, dan moet de gedachten dat er duizenden kippen per dag het leven op onnatuurlijke wijze verlaten, je helemaal gek maken... toch?


idd, daarom denk ik er ook niet aan. Ik koop overigens niet of nauwelijk iets van de bioindustrie. verder kan ik als zwak argument nog aanvoeren dat de bioindustrie nog een "nuttige " dood is en dat slachten in de bioindustrie niet als oorzaak "pret" heeft.

maar als de bioindustrie morgen van de aardbodem verdwenen is ben ik de gelukkigste die je jezelf maar kan voorstellen (ook al srijgt de vleesprijs)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2003 13:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:42 schreef attila_de_hun het volgende:
maar als de bioindustrie morgen van de aardbodem verdwenen is ben ik de gelukkigste die je jezelf maar kan voorstellen (ook al srijgt de vleesprijs)
Ik durf grote bedragen in te zetten op een weddenschap dat jij dan niet blij bent.
Als de bio-industrie verdwijnt komt er een voedseltekort [qua vlees dan], en daar wordt je niet blij van.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-02-2003 13:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:40 schreef Slechtheid het volgende:
Een nieuwsbericht is niet echt confronterend.


vind jij ja


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2003 13:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:45 schreef FireFox het volgende:
vind jij ja

Als jij dit confronterend vindt overleef je een kijkje in een slachthuis niet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2003 13:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:45 schreef Slechtheid het volgende:
Ik durf grote bedragen in te zetten op een weddenschap dat jij dan niet blij bent.
Als de bio-industrie verdwijnt komt er een voedseltekort [qua vlees dan], en daar wordt je niet blij van.


Weddenschap aangenomen. Dat ga je VET verliezen. Ik koop nu alleen al bij de ecologische slager, dus vele malen duurder.

oplossing: we eten minder vlees.

en als ze alle grondstoffen die aan vleesproductie zouden besteden aan gewassen zouden besteden, zou de hongersnood in een rap tempo zijn opgelost.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2003 13:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Weddenschap aangenomen. Dat ga je VET verliezen. Ik koop nu alleen al bij de ecologische slager, dus vele malen duurder.

oplossing: we eten minder vlees.

en als ze alle grondstoffen die aan vleesproductie zouden besteden aan gewassen zouden besteden, zou de hongersnood in een rap tempo zijn opgelost.
Zeker waar, maar dan is er geen vlees meer.
En mensen zullen vlees gaan missen.

Trouwens, hoe denk jij dat een eco-varken geslacht wordt?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-02-2003 13:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:47 schreef Slechtheid het volgende:
Als jij dit confronterend vindt overleef je een kijkje in een slachthuis niet.

dat klopt ook wel redelijk ja, ik zou voor geen goud het slachthuis ingaan (btw ik ben geen hypocriete zichzelf-volstouwende vlees eter, ik eet wel vlees maar doe dat met mate... voor ik daarover weer tal van reacties over me heen krijg)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2003 13:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:49 schreef Slechtheid het volgende:

Trouwens, hoe denk jij dat een eco-varken geslacht wordt?


die kietelen ze dood.

ik ben niet tegen het doden van dieren. ik ben ook niet tegen vlees eten. maar alles wel onder bepaalde voorwaarden. dus niet voor de lol en geef ze een dierwaardig leven. over het laatse kunnen we nog veel discusieren hoe je dat het beste kunt doen maar goed, voor de lol ene kip in de fik steken behoort er in ieder geval niet bij. en een dierenleven in de bioindustrie denk ik ook niet.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 04-02-2003 14:01 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Wat een kutstreek, ze krijgen er waarscheinlijk een dagje dienstverlening voor


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2003 14:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:55 schreef attila_de_hun het volgende:
en een dierenleven in de bioindustrie denk ik ook niet.
Slachtvarkens leven hetzelfde leven als een eco-varken, alleen krijgen ze meer en andere voeding.

Voor ze geslacht worden krijgen ze een verdovende schok op het hoofd en het hart, waarna er een gat in de halsslagader geprikt wordt voor doodbloeding.
Een varken merkt dus niks van het feit dat hij/zij doodbloedt.

Het enige dieronvriendelijke aan de bio-industrie is misschien het vervoer van slachtvee.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2003 14:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 14:01 schreef Slechtheid het volgende:
Slachtvarkens leven hetzelfde leven als een eco-varken, alleen krijgen ze meer en andere voeding.

Voor ze geslacht worden krijgen ze een verdovende schok op het hoofd en het hart, waarna er een gat in de halsslagader geprikt wordt voor doodbloeding.
Een varken merkt dus niks van het feit dat hij/zij doodbloedt.

Het enige dieronvriendelijke aan de bio-industrie is misschien het vervoer van slachtvee.


in de bio industrie komen varkens toch niet buiten? en staan ze de hele dag op rasters? en worden biggetjes snel bij de moeder weggehaald? Ik vind dat varkens gewoon buiten moeten kunnen lopen en lekker in de modder kunnen wroeten etc etc, geldt ook voor koeien, kippen enzovoorts.Ik weet niet in welke mate een beest een beter leven heeft maar ik denk dat een dier een prettiger leven heeft als het buiten kan lopen in vergelijking met een leven constant in zo een klein stalletje. maar goed, ik kan ook niet in de kop van zo een beest kijken.



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 04-02-2003 14:39 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 3 februari 2003 22:08 schreef Sjaan het volgende:
Jongeren steken levende kip in brand

Vier jongeren hebben vandaag een levende kip in brand gestoken, in het Limburgse plaatsje Thorn. De jongeren, in de leeftijd van 16 tot 23 jaar, namen de kip mee uit haar ren om het vervolgens op een picknickplaats te overgieten met brandstof uit hun brommers. Daarna staken ze het dier in brand.

De politie kon de jongeren arresteren, nadat een getuige haar gewaarschuwd had. De jongens hebben een proces-verbaal gekregen.


Bron: http://www.fok.nl




Ik stel voor deze jongeren in de fik te steken...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 04-02-2003 15:15 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

het getuigt volgens mij enkel van een zeer triestig ego, meer niet


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen