IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Jongeren steken levende kip in brand Vorige pagina | Volgende pagina
eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 30-06-2003 15:58 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Je moet toch wat doen he in je vrijetijd


grrr


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 18:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

stel dat het andersom was geweest.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2003 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Brand steekt levende jongeren in de kip ?


Hoogst onwaarschijnlijk Björn ...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 18:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

juist, die had ik ook verzonnen


of ehm...
Jongeren steken brand in levende kip

en ga zo maar door


[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-06-2003 18:38]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-06-2003 19:01 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kip steekt levende jongeren in brand?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 30-06-2003 20:52 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

levende brand steekt jongeren in kip


grrr


SonofVai
Usericon van SonofVai
Posted 30-06-2003 22:49 by SonofVai Wijzig reactieProfiel van SonofVaiQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:
vette onzin!! als je jou zakken een keer rollen,zijn we dan schijnheilig als we dat erg te vinden omdat er bankovervallen plaatsvinden (waar meer bij gejat wordt neem ik maar aan)? je kunt het ene kwade niet negeren doordat er ergere dingen gebeuren.

Het gaat gewoon om het principe dat er erg zieke mensen los lopen die er plezier in hebben om hun sadisme te uiten op zwakkeren (net als met die kankerpatient).

Dit is natuurlijk onzin! De vergelijking gaat niet op! De echte vergelijking zou zijn: Als je zakken gerold worden, en je windt je hierover op, terwijl jijzelf, ik herhaal, jijzelf medeverantwoordelijk bent voor allerlei bankovervallen, dan zou het inderdaad hypocriet en schijnheilig zijn ja!
Dus als je vlees eet, en je windt je op over een actie als deze, dan ben je hypocriet, natuurlijk. In de bio-industrie worden er honderdenduizenden dieren mishandeld, misschien niet op deze wijze. Als je zegt dat dat voor een goed doel is, en dat dat het belangrijke verschil maakt, ben je een hypocriet maar ook zeker egoistisch persoon.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 30-06-2003 23:32 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Heropvoedingskamp.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-06-2003 23:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Laat dat "her" maar weg. Oh en de ouders moeten ook worden aangepakt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 23:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 juni 2003 22:49 schreef SonofVai het volgende:
Dit is natuurlijk onzin! De vergelijking gaat niet op! De echte vergelijking zou zijn: Als je zakken gerold worden, en je windt je hierover op, terwijl jijzelf, ik herhaal, jijzelf medeverantwoordelijk bent voor allerlei bankovervallen, dan zou het inderdaad hypocriet en schijnheilig zijn ja!
Dus als je vlees eet, en je windt je op over een actie als deze, dan ben je hypocriet, natuurlijk. In de bio-industrie worden er honderdenduizenden dieren mishandeld, misschien niet op deze wijze. Als je zegt dat dat voor een goed doel is, en dat dat het belangrijke verschil maakt, ben je een hypocriet maar ook zeker egoistisch persoon.


dus als je in een auto rijdt en je zeikt over iemand die een auto jat of in de fik zet, ben je ook hypocriet? die vergelijking van je heeft misschien knooppunten maar gaat dusdanig ver dat het alsnog nergens meer op slaat...


Je moeder.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 01-07-2003 1:07 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Vlees eten om te overleven of leedvermaak?


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 01-07-2003 1:46 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:52 schreef eukaryoot het volgende:
levende brand steekt jongeren in kip







De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-07-2003 2:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 23:35 schreef karnivoor het volgende:
dus als je in een auto rijdt en je zeikt over iemand die een auto jat of in de fik zet, ben je ook hypocriet? die vergelijking van je heeft misschien knooppunten maar gaat dusdanig ver dat het alsnog nergens meer op slaat...
Idd.

Ik heb trouwens bij mijn beroepsopleiding(drukker) bij een gast op school gezeten die zijn eigen auto in de fik had gestoken omdat hij de milieuvervuiling beu was(no kidding).

Vind je het gek dat ik met die opleiding gestopt ben?


Darkfang
lifeless end is near...
Usericon van Darkfang
Posted 01-07-2003 23:56 by Darkfang Wijzig reactieProfiel van DarkfangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 22:49 schreef SonofVai het volgende:
Dit is natuurlijk onzin! De vergelijking gaat niet op! De echte vergelijking zou zijn: Als je zakken gerold worden, en je windt je hierover op, terwijl jijzelf, ik herhaal, jijzelf medeverantwoordelijk bent voor allerlei bankovervallen, dan zou het inderdaad hypocriet en schijnheilig zijn ja!
Dus als je vlees eet, en je windt je op over een actie als deze, dan ben je hypocriet, natuurlijk. In de bio-industrie worden er honderdenduizenden dieren mishandeld, misschien niet op deze wijze. Als je zegt dat dat voor een goed doel is, en dat dat het belangrijke verschil maakt, ben je een hypocriet maar ook zeker egoistisch persoon.

Dit gaat natuurlijk ook niet helemaal op. Niet alle kippen (en andere dieren) komen voort uit de bio-industrie. Er zijn genoeg andere manieren om vlees te eten zonder de dieren daarvoor (onnodig) te martelen.
En daarbij is er natuurlijk wel een verschil tussen het doelloos martelen van een dier en het dier houden ten behoeve van de overleving van de mens.
Natuurlijk praat ik de bio-industrie niet goed, ik vind het dusdanig ophokken van dieren ook iets wat verboden zou moeten worden mits dat natuurlijk niet schadelijk voor mijzelf zou zijn. Egoistisch? Natuurlijk, maar ik heb maar 1 leven en als het ophokken van dieren ervoor nodig is om mij dat leven zo goed mogelijk te laten leven, so be it. Ik kom eerst. Maar is dat niet nodig, dan vind ik het absoluut niet goed te keuren,


The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle--


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-07-2003 13:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 23:56 schreef Darkfang het volgende:
En daarbij is er natuurlijk wel een verschil tussen het doelloos martelen van een dier en het dier houden ten behoeve van de overleving van de mens.
.....
ik heb maar 1 leven en als het ophokken van dieren ervoor nodig is om mij dat leven zo goed mogelijk te laten leven, so be it. Ik kom eerst. Maar is dat niet nodig, dan vind ik het absoluut niet goed te keuren,


hmm, das helemaal niet waar, je kan makkelijk leven zonder vlees, maar laten we daar verder over discussieren in het daarvoor bedoelde topic.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-07-2003 13:43 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Mmmm, lekker geroosterd kippie!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 02-07-2003 13:53 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

zo hoort dat ! branden dat pluimvee !


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-07-2003 13:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 juli 2003 13:53 schreef DMTR het volgende:
zo hoort dat ! branden dat pluimvee !




Iedereen heeft recht op mijn mening.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 02-07-2003 22:20 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ziekelijk vind ik dit.. Maak me zo kwaad in dat onnodig dierenleed Ik zou ieder mens dat een dier pijn doet op de zelfde manier willen behandelen...En dan zal ik eens lachen!!!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 02-07-2003 22:23 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:20 schreef wild cat het volgende:
Ziekelijk vind ik dit.. Maak me zo kwaad in dat onnodig dierenleed Ik zou ieder mens dat een dier pijn doet op de zelfde manier willen behandelen...En dan zal ik eens lachen!!!


Helemaal mee eens!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-07-2003 22:31 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 2 juli 2003 22:20 schreef wild cat het volgende:
Ziekelijk vind ik dit.. onnodig dierenleed


Onnodig dierenleed????!!!!

*slik* *houdt zich in*



Don't blush when I rip you open


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 02-07-2003 22:36 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
Onnodig dierenleed????!!!!

*slik* *houdt zich in*


DIERENLEED is nooit nodig, toch?


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 02-07-2003 22:38 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:36 schreef wild cat het volgende:
DIERENLEED is nooit nodig, toch?


Nee, maar het ergste is dat die dieren er op zich weinig tegen kunnen doen. Dat vind ik zielig.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-07-2003 22:38 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 2 juli 2003 22:36 schreef wild cat het volgende:
DIERENLEED is nooit nodig, toch?


Ja, daar doelde ik op..het woordje ONNODIG is wat wrang..

Maar dit kan weer een discussie uitlokken die al zooooooo vaak gevoerd is op dit forum, dat ik me mond maar hou.


Don't blush when I rip you open


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 02-07-2003 22:42 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
Ja, daar doelde ik op..het woordje ONNODIG is wat wrang..

Maar dit kan weer een discussie uitlokken die al zooooooo vaak gevoerd is op dit forum, dat ik me mond maar hou.
Dan zal ik je bij deze maar gelijk geven! Ik heb me verkeerd uitgedrukt blijkbaar.. Maar je weet nu wat ik bedoel he!!
Als het aan mij lag leed geen enkel dier nog pijn...


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen