|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moet toch wat doen he in je vrijetijd grrr |
|
stel dat het andersom was geweest. |
|
Brand steekt levende jongeren in de kip ? Hoogst onwaarschijnlijk Björn ... |
|
Kip steekt levende jongeren in brand? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
levende brand steekt jongeren in kip grrr |
|
quote: Dit is natuurlijk onzin! De vergelijking gaat niet op! De echte vergelijking zou zijn: Als je zakken gerold worden, en je windt je hierover op, terwijl jijzelf, ik herhaal, jijzelf medeverantwoordelijk bent voor allerlei bankovervallen, dan zou het inderdaad hypocriet en schijnheilig zijn ja! Dus als je vlees eet, en je windt je op over een actie als deze, dan ben je hypocriet, natuurlijk. In de bio-industrie worden er honderdenduizenden dieren mishandeld, misschien niet op deze wijze. Als je zegt dat dat voor een goed doel is, en dat dat het belangrijke verschil maakt, ben je een hypocriet maar ook zeker egoistisch persoon. |
|
Heropvoedingskamp. |
|
Laat dat "her" maar weg. Oh en de ouders moeten ook worden aangepakt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dus als je in een auto rijdt en je zeikt over iemand die een auto jat of in de fik zet, ben je ook hypocriet? die vergelijking van je heeft misschien knooppunten maar gaat dusdanig ver dat het alsnog nergens meer op slaat... Je moeder. |
|
Vlees eten om te overleven of leedvermaak? |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Idd. Ik heb trouwens bij mijn beroepsopleiding(drukker) bij een gast op school gezeten die zijn eigen auto in de fik had gestoken omdat hij de milieuvervuiling beu was(no kidding). Vind je het gek dat ik met die opleiding gestopt ben? |
|
quote: Dit gaat natuurlijk ook niet helemaal op. Niet alle kippen (en andere dieren) komen voort uit de bio-industrie. Er zijn genoeg andere manieren om vlees te eten zonder de dieren daarvoor (onnodig) te martelen. En daarbij is er natuurlijk wel een verschil tussen het doelloos martelen van een dier en het dier houden ten behoeve van de overleving van de mens. Natuurlijk praat ik de bio-industrie niet goed, ik vind het dusdanig ophokken van dieren ook iets wat verboden zou moeten worden mits dat natuurlijk niet schadelijk voor mijzelf zou zijn. Egoistisch? Natuurlijk, maar ik heb maar 1 leven en als het ophokken van dieren ervoor nodig is om mij dat leven zo goed mogelijk te laten leven, so be it. Ik kom eerst. Maar is dat niet nodig, dan vind ik het absoluut niet goed te keuren, The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: hmm, das helemaal niet waar, je kan makkelijk leven zonder vlees, maar laten we daar verder over discussieren in het daarvoor bedoelde topic. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mmmm, lekker geroosterd kippie! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zo hoort dat ! branden dat pluimvee ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ziekelijk vind ik dit.. Maak me zo kwaad in dat onnodig dierenleed Ik zou ieder mens dat een dier pijn doet op de zelfde manier willen behandelen...En dan zal ik eens lachen!!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Helemaal mee eens! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Onnodig dierenleed????!!!! *slik* *houdt zich in* Don't blush when I rip you open |
|
quote:DIERENLEED is nooit nodig, toch? Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Nee, maar het ergste is dat die dieren er op zich weinig tegen kunnen doen. Dat vind ik zielig. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ja, daar doelde ik op..het woordje ONNODIG is wat wrang.. Maar dit kan weer een discussie uitlokken die al zooooooo vaak gevoerd is op dit forum, dat ik me mond maar hou. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Dan zal ik je bij deze maar gelijk geven! Ik heb me verkeerd uitgedrukt blijkbaar.. Maar je weet nu wat ik bedoel he!! Als het aan mij lag leed geen enkel dier nog pijn... Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |