|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
je moet er maar zin in hebben |
|
Jullie stellen zo veel voor. Jongens in elkaar trappen/fik zetten. Veel woorden, maar weinig daden. En dat is bij meerdere nieuws topics zo. |
|
quote: Maakt nie uit; t is en blijft een ongelijke strijd tussen mens en dier, dus ik stel voor; DE BRANDSTAPEL OP!!!!! |
|
Het is uitermate politiek correct om te zeggen dat je het heel erg vindt. Wat mij verbaast is dat het iedereen zo verbaast. Maar ga allemaal fijn op de bres staan voor de beestjes, en dan kan ik mijn diepgefrituurde frikadellen met kippezooi vreten. En jongens, niet vergeten; DEATH-METAL IS COOL! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik ook, maar dan iedereen he! Heel NL! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Laten we massaal stemmen op de partij vd dieren. |
|
Dat is niet zo heel vriendelijk van die jongeren. |
|
quote: Laten we gewoon alle dieren in de fik steken, en onze eigen soort mishandelen Dit slaat nergens op. |
|
Een beetje zielig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik denk als het zo doorgaat dat de dierenwereld op een dag gruwelijk wraak gaat nemen... Dan worden wij verscheurd door kippen, aangevallen door goudvissen, verslonden door varkens en verpletterd door olifanten... En het zou misschien nog wel verdiende loon zijn ook "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Die lui lekker zelf in de fik steken, met z'n vieren tegen 1 kip, moedig hoor. Vierendelen is nog te goed voor hun. Laat ze toch in hun graf pleuren. |
|
Fried chicken?? Immortal Pride |
|
Wat een zielige gozertjes, kunnen ze zichzelf niet op een andere manier 'vermaken'? Bah, wat een zieke geest moeten die engerds hebben. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Lees en huiver: Ganzen in Emmeloord vergast ——————————————————————— In opdracht van de gemeente Noordoostpolder zijn ganzen vergast. De ganzen leefden rond het Dokter Jansenziekenhuis en het politiebureau in Emmeloord. Ze zorgden daar voor poepoverlast. Ook staken ze de Urkerweg over en zorgden voor gevaarlijke verkeerssituaties. Een bedrijf uit Lelystad heeft 27 ganzen gevangen met behulp van kooien en lokvoer. 7 ganzen zijn naar een boer in Swifterbant gegaan. De overige 20 zijn gedood en verkocht aan een poelier. ——————————————————————— Bron: OMROEP FLEVOLAND (www.omroepflevoland.nl) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Okee, lekkere bende! Waarom doen ze dat niet gewoon vóór de kerst... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
boeie ze worden nu toch alsnog opgegeten! zolang ze verder gaan als voedsel is er niets aan de hand |
|
Bloed aan de paal! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Okee, heel erg offtopic dan maar: Laat je vriendin een week met rust, komt alles weer goed. Tot de volgende keer, tenminste. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Wat een ongelooflijk ziekelijk zielige mensen, ben je godverdomme 23 jaar ga ej een onschuldig beest in de fik steken... die mensen zouden ze gewoon helemaal in mekaar moeten schoppen die zoiets doen... Omdat ze te schijterig zijn om hun agressie op iets uit te oefenen wat wat terug kan doen, doen ze et bij zon zielig beest. Stelletje gore kankermongolen " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Het zijn niet alleen zieke zielen die tot zoiets in staat zijn. De kippen zelf zijn ook geen lieverds. Een vriend van me had ooit eens een haan die de ogen van de andere kippen begon uit te pikken Shit happens zou ik zo zeggen. Ook voor kippen. mvg wk10 |
|
quote: Nergens heen door deze actie, dit heeft totaal geen invloed op de populatie des wereld. |
|
achja, mensne zijn soms vreemd. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Wat een bastards Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |