IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : getrouwd en hoelang al? Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 13:21 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 13:17 schreef blacksoul666 het volgende:
ja mijn vrouw was zwanger toen wij trouwden en we zijn nog steeds even verliefd als toen


Net zoals mijn ouders ruim 22 jaar terug, en zo te zien zijn die ook nog gelukkig met elkaar. Blijkbaar kan dat dus wel goed gaan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 12-02-2003 13:24 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Gebeurde vroeger wel vaker dat je ineens moets trouwen: kon je zelf goed op in "spelen". Als je ouders de relatie maar niets vonden, konden ze met een kind op komst er niet meer onderuit!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 13:28 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Mijn ouders waren toen 22 en 23, waren al een aardige tijd bij elkaar en wilden graag trouwen en ooit kindertjes, maar toen nog niet.
Toch werd m'n moeder zwanger en ze had meteen zoiets van: nou misschien niet gepland maar wel gewenst, maar laat me nou maar eerst bevallen en dan trouw ik met een platte buik. Maar ja, m'n oma vond dat een schande en dus trouwde m'n moeder met een dikke buik.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 12-02-2003 13:30 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Ennuh was jij de oorzaak van het geheel?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 13:31 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

nope m'n broer, ik werd 3,5 jaar later geboren.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


LunaChick
brains, bitch, best
Usericon van LunaChick
Posted 12-02-2003 13:33 by LunaChick Wijzig reactieProfiel van LunaChickQuote dit berichthttp://www.hollandsmetaal.nl

quote:
Op 12 februari 2003 13:21 schreef Chantalie het volgende:
Net zoals mijn ouders ruim 22 jaar terug, en zo te zien zijn die ook nog gelukkig met elkaar. Blijkbaar kan dat dus wel goed gaan.


Ik denk dat 'wij' tegenwoordig een beetje verwend zijn. Als het ff niet leuk is nokken we met onze relaties.
Vroeger had je die keuze nou eenmaal niet en moest je er maar het beste van maken....


"I'll try being nicer if you'll try being smarter. "


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 13:36 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Tja, ik denk niet dat als je nu zwanger bent of een kind hebt dat je dan ook zomaar nokt met een relatie. Tenminste, ik zou dat niet 'zomaar' doen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vroeger was er een veel grotere sociale druk van familie en omgeving, en als het om trouwen en/of kinderen ging werd er toch zeker van je verwacht dat je het op de door de omgeving bepaalde juist manier ging doen.

Nu zijn mensen veel meer van elkaar vervreemd geraakt, en men doet veel meer wat men zelf wilt.


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-02-2003 13:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht


Getrouwd, samenwonen, relatie ...
Ik snap er niets van. Hoe kan je tegenwoordig als metal-mens in godsnaam ( of in Odins naam, whatever) aan een goed lief raken met al die ordinaire mainstream prutsers in je omgeving ? Ik ken niet eens een vrijgezel wicht dat mij aanstaat, zwijg stil dat ik er een relatie mee zou kunnen beginnen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands, dan kom je al een heel eind.

Maar nu zonder dollen, gewoon beter zoeken, ze zijn er echt wel!


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-02-2003 13:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

[quote]Op 12 februari 2003 13:43 schreef Jenje het volgende:
Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands, dan kom je al een heel eind.

quote]

wat scheelt er aan m'n nederlands ?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 13:44 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 13:41 schreef campske666 het volgende:

Getrouwd, samenwonen, relatie ...
Ik snap er niets van. Hoe kan je tegenwoordig als metal-mens in godsnaam ( of in Odins naam, whatever) aan een goed lief raken met al die ordinaire mainstream prutsers in je omgeving ? Ik ken niet eens een vrijgezel wicht dat mij aanstaat, zwijg stil dat ik er een relatie mee zou kunnen beginnen.


Eh verliefd worden gebeurd gewoon, of het gebeurd niet.
En ik heb een nogal andere muzikale voorkeur dan m'n vriend (gelukkig hebben we wel beide veel liefde voor muziek en zijn alletwee metalgek), maar dat hebben we maar gewoon geaccepteerd van elkaar.


[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 12-02-2003 13:51]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, niet perse iemand met bepaalde voorkeuren zoeken. Dat zorgt er alleen maar voor dat je juist de ideale vrouw over het hoofd ziet.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 12-02-2003 13:46 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 12 februari 2003 13:41 schreef campske666 het volgende:

Getrouwd, samenwonen, relatie ...
Ik snap er niets van. Hoe kan je tegenwoordig als metal-mens in godsnaam ( of in Odins naam, whatever) aan een goed lief raken met al die ordinaire mainstream prutsers in je omgeving ? Ik ken niet eens een vrijgezel wicht dat mij aanstaat, zwijg stil dat ik er een relatie mee zou kunnen beginnen.


Je moet niet oppervlakkig rondkijken, in deze vuilnisbelt zit er hier en daar een juweeltje...


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-02-2003 13:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 13:46 schreef Mortanius het volgende:
Je moet niet oppervlakkig rondkijken, in deze vuilnisbelt zit er hier en daar een juweeltje...


goeie tip, zal straks effe op't stort gaan kijken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Campske duikt de kliko in


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 13:49 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

succes met je zoektocht!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-02-2003 13:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 13:48 schreef Jenje het volgende:
Campske duikt de kliko in


leg de belg eens effe uit wat een kliko is aub


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm .. zo'n vuilnisbak die je achter je huis hebt staan.

of ernaast.

Iig met twee vakken erin, gft en huisvuil


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-02-2003 15:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

12 jaar getrouwd en 2 kinderen van 10 en 8.


Bazzio Attacks!!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-02-2003 18:37 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Wat ik nou leuk vind is dat er zoveel verschillen zijn tussen de mensen op dit forum! De ene is al jaren getrouwt en heeft zelfs al een zooi kinderen. De ander is nog heel ver weg van dat stadium (zoals ik, 19 jaar, wel al 2 jaar een relatie, maar trouwen? now way) En metal is iets wat ons allen bindt

* pinkt traantje weg*

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 12-02-2003 19:12]


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-02-2003 19:06 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

"ons allen bindt"

eh...


11.45: restate my assumptions


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-02-2003 19:13 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

foutje


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-02-2003 19:14 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 18:37 schreef Vintersorg het volgende:
Wat ik nou leuk vind is dat er zoveel verschillen zijn tussen de mensen op dit forum! De ene is al jaren getrouwt en heeft zelfs al een zooi kinderen. De ander is nog heel ver weg van dat stadium (zoals ik, 19 jaar, wel al 2 jaar een relatie, maar trouwen? now way) En metal is iets wat ons allen bindt

* pinkt traantje weg*


Haha, grouphug?


Bazzio Attacks!!!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-02-2003 19:17 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 februari 2003 19:13 schreef Vintersorg het volgende:
foutje


nee ging me niet om spelling.. maar ik vind het alleen een beetje overdreven om te zeggen dat we ons gebonden hebben aan elkaar..


11.45: restate my assumptions


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen