|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gebeurde vroeger wel vaker dat je ineens moets trouwen: kon je zelf goed op in "spelen". Als je ouders de relatie maar niets vonden, konden ze met een kind op komst er niet meer onderuit! |
|
Mijn ouders waren toen 22 en 23, waren al een aardige tijd bij elkaar en wilden graag trouwen en ooit kindertjes, maar toen nog niet. Toch werd m'n moeder zwanger en ze had meteen zoiets van: nou misschien niet gepland maar wel gewenst, maar laat me nou maar eerst bevallen en dan trouw ik met een platte buik. Maar ja, m'n oma vond dat een schande en dus trouwde m'n moeder met een dikke buik. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ennuh was jij de oorzaak van het geheel? |
|
nope m'n broer, ik werd 3,5 jaar later geboren. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik denk dat 'wij' tegenwoordig een beetje verwend zijn. Als het ff niet leuk is nokken we met onze relaties. Vroeger had je die keuze nou eenmaal niet en moest je er maar het beste van maken.... "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Tja, ik denk niet dat als je nu zwanger bent of een kind hebt dat je dan ook zomaar nokt met een relatie. Tenminste, ik zou dat niet 'zomaar' doen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Vroeger was er een veel grotere sociale druk van familie en omgeving, en als het om trouwen en/of kinderen ging werd er toch zeker van je verwacht dat je het op de door de omgeving bepaalde juist manier ging doen. Nu zijn mensen veel meer van elkaar vervreemd geraakt, en men doet veel meer wat men zelf wilt. |
|
Getrouwd, samenwonen, relatie ... Ik snap er niets van. Hoe kan je tegenwoordig als metal-mens in godsnaam ( of in Odins naam, whatever) aan een goed lief raken met al die ordinaire mainstream prutsers in je omgeving ? Ik ken niet eens een vrijgezel wicht dat mij aanstaat, zwijg stil dat ik er een relatie mee zou kunnen beginnen. |
|
Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands, dan kom je al een heel eind. Maar nu zonder dollen, gewoon beter zoeken, ze zijn er echt wel! |
|
[quote]Op 12 februari 2003 13:43 schreef Jenje het volgende: Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands, dan kom je al een heel eind. quote] wat scheelt er aan m'n nederlands ? |
|
quote: Eh verliefd worden gebeurd gewoon, of het gebeurd niet. En ik heb een nogal andere muzikale voorkeur dan m'n vriend (gelukkig hebben we wel beide veel liefde voor muziek en zijn alletwee metalgek), maar dat hebben we maar gewoon geaccepteerd van elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 12-02-2003 13:51] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Idd, niet perse iemand met bepaalde voorkeuren zoeken. Dat zorgt er alleen maar voor dat je juist de ideale vrouw over het hoofd ziet. |
|
quote: Je moet niet oppervlakkig rondkijken, in deze vuilnisbelt zit er hier en daar een juweeltje... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: goeie tip, zal straks effe op't stort gaan kijken. |
|
Campske duikt de kliko in |
|
succes met je zoektocht! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: leg de belg eens effe uit wat een kliko is aub |
|
Euhm .. zo'n vuilnisbak die je achter je huis hebt staan. of ernaast. Iig met twee vakken erin, gft en huisvuil |
|
12 jaar getrouwd en 2 kinderen van 10 en 8. Bazzio Attacks!!! |
|
Wat ik nou leuk vind is dat er zoveel verschillen zijn tussen de mensen op dit forum! De ene is al jaren getrouwt en heeft zelfs al een zooi kinderen. De ander is nog heel ver weg van dat stadium (zoals ik, 19 jaar, wel al 2 jaar een relatie, maar trouwen? now way) En metal is iets wat ons allen bindt * pinkt traantje weg* [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 12-02-2003 19:12] |
|
"ons allen bindt" eh... 11.45: restate my assumptions |
|
foutje |
|
quote: Haha, grouphug? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: nee ging me niet om spelling.. maar ik vind het alleen een beetje overdreven om te zeggen dat we ons gebonden hebben aan elkaar.. 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |