|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nee, en al 18 jaar lang!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Niet getrouwd. Bijna anderhalf jaar "officieel" verliefd op elkaar, en sinds een jaar en drie maanden officieel bij elkaar (leren kennen via het internet). Ze is afkomstig uit Canada en na een bezoek van een week in december 01 is ze vorig jaar mei hier gekomen en gaat ze in maart weer terug. Nu ga ik in april naar Canada voor in ieder geval een jaar om te zien hoe het leven daar is, en daar zullen later we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om "de rest van ons leven te delen". Oh wat klinkt dat toch romantisch! Toch een meningsverschil. Ik wil graag een kat maar daar houd ze helemaal niet van, is meer een hondenpersoon. Momenteel dus bezig met mijn visum te regelen, als de gemeente nou eens opschoot... En de zaken aan het afbouwen. Zal nog een hoop heen-en-weer gereis worden om afscheid te nemen van vrienden en familie. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
als je het er voor over hebt... folkwang woont in noordbraband, bijna in limburg en ik in zwolle dus dat is ook wel een afstand (geen canada maar toch ) maar ik heb het er 100% voor over Je moeder. |
|
wij zitten nu naast elkaar te computeren. zij the sims, ik ZM en wat downen. dichtbij is toch beter. Oud Vuil. |
|
onze tijd komt nog wel Je moeder. |
|
trouwen is voor posers. No meat is sweater |
|
quote: * legt zijn bus haarlak neer * NIETES [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-02-2003 22:42] Oud Vuil. |
|
wedden? No meat is sweater |
|
quote: voor 3 haarbandjes en een eye-liner? Oud Vuil. |
|
is goed. No meat is sweater |
|
tis dat photoshop vastloopt, maar anders... Oud Vuil. |
|
quote: Afstanden zijn in Nederland (en inBelgië zeker) héél relatief als het op relaties aankomt (toch als je een beetje mobiel bent). Stel je voor als je in Canada zelf ofzo allebei aan de andere kant van het land woont I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
idd, dan ist toch wel wat anders... maar 3 uur in de trein heen en 3 uur terug is ook niet niks... helemaal niet in het begin als je nog niet zoveel vrijheid (haar ouders) hebt... Je moeder. |
|
Niet getrouwd, niet verliefd, geen relatie.... light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
ik denk er ernstig overna om met mezelf te trouwen true disco chick |
|
alsof bijna niemand op sandra bullock look-a-likes valt Je moeder. |
|
quote: Wedding |
|
Ze zeggen toch..; trouw nie voor je 40 bent, dus..... |
|
ben ik al op de helft bijna Je moeder. |
|
ik heb al 3 maanden een vaste neuk vriendin, geld dit ook |