|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehehehehehe |
|
quote:je mot toch wat |
|
Een negental maanden geleden heb ik in Spanje een hele leuke Nederlandse jongen ontmoet..hij woonde toen zo een 200 kilometer van mij af, ondertussen woont hij al een stuk dichterbij maar nog een uur rijden. Daarom willen we ook graag zo vlug mogelijk gaan samenwonen ergens in het midden. Hij zou heel graag willen trouwen. Ik zag mezelf absoluut nooit trouwen , zeker niet in deze tijd ..maar als hij het zou vragen zou ik zelfs morgen al trouwen zo goed klikt het tussen ons... Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
dat dacht ik in mn vorige relatie ook na 9 maanden, na 15 maanden maakte zij het opeens onverwachts uit... en op het moment van die 9 maanden liep het nog geweldig... Je moeder. |
|
Trouwen? Moet er niet aan denken. De eerste jaren niets anders als feesten! |
|
Maakt mij allemaal niet uit ik feest toch wel door hahahaha |
|
quote: Nou, cummie wordt t onderhand eens geen tijd dan hahahahha |
|
quote: Maar wat voegt dat trouwen/ getrouwd zijn dan toe aan je relatie?? Ik snappum echt niet hoor.. |
|
quote: Hallo, dan mogen ze sex hebben, snap dat dan.... |
|
Het schijnt gemakkelijker te zijn dan samenwonen wat de papierwinkel berteft, anders zie ik er ook niet veel bijzonders aan... |
|
quote: Dan maak je het niet zomaar uit omdat dat scheiden weer zo'n gedoe is Zenial |
|
quote: getuige de cijfers valt dat anders ook best mee hoor en om al die "vrienden" die je al 10 jaar niet hebt gezien die je op je receptie blut komen zuipen hoef je het ook al niet te doen |
|
trouw dan gewoon met je gitaar, wil je gewoon niet meer kwijt, dat ding kan je helemaal verneuken en krijgt toch geen kinderen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Wat dat toevoegd aan mijn relatie??? Geen idee, ik ben ook altijd tegen trouwen geweest maar deze keer voelt het gewoon goed! Misschien gewoon de romantiek van heel het gebeuren (kan zelf niet geloven dat ik dit hier zet ) Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
nee nie getrouwd ben minderjarig... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ik zie niet wat trouwen toevoegd aan je leven. |
|
ik ben al bijna 22 jaar niet getrouwd |
|
quote: ik denk niet dat iemand die dit gelezen heeft ooit nog op jouw gitaar wil spelen |
|
quote: Lees ht nog eens een keer rustig (en vetgedrukt ) door: quote: Je weet het niet, dus waarom zou je het doen? Doe dan gewoon iets tofs met je vriend samen, en ga een geregistreerd partnerschap aan.. Het huwelijk = christelijk.. heeft verder totaal geen betekenis of toegevoegde waarde. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-03-2003 20:25] |
|
quote] Awel ja misschien heb je wel gelijk. Ik zal er nog eens goed over nadenken en als ik ooit trouw lezen jullie het wel [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 07-03-2003 21:20] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
woon nu net een half jaartje samen met Gangrad,we willen na onze studie en eventjes sparen wel gaan trouwen, dus dat word over een jaartje over 5 a 6. nog even wachten dus Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hahahahaha ik las "woon nu net een half uurtje samen met Gangrad" Best grappig als dat al zo'n prestatie was dat je dat hier moest melden... Maar dat stond er niet... dus is t ook niet grappig.... euhm, laat maar. Zenial |
|
quote: uhmz, een half jaar pas en nu al trouwplannen Je moeder. |
|
We wonen een half jaar samen, maar het duurt al wat langer hoor. Ik bedoel, na een dag samenwonen doe je niet echt... Maar Karnivoor, jij had toch ook plannen om met die Poolse mailorder-bruid te trouwen? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |