|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hippie. No meat is sweater |
|
hippie |
|
hahahaha, ja? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ja! No meat is sweater |
|
slowchat was not-done !!! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
shit he, anti-slow-chatter, ben je hippie ofzo? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: zouden we wel eens ON TOPIC kunnen blijven ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nee , niet getrouwd maarja ook pas 16 (over 2 maandjes al 17 ) Maarja kheb misschien al wel het meisje waar ik me leve mee wil slijten. en trouwes alleen hippies zijn ontopic (ow damn wat zeg ik nu) langharig tuig... I am the 1%. |
|
quote: dat zegt iedereen wel als ze weer eens een meiske hebben op die leeftijd Je moeder. |
|
quote: Langharig tuig ? Eigenaardig fenomeen... |
|
Met mijn laatste serieuze lief was ik op een haar na getrouwd,we hadden bijna geboekt in het stadhuis,weet je- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
trouwen kan nog wel ff duren, samenwonen ook, als je nagaat dat ik 18 ben en me lief net 2,5 maand 16 mja, en dan die ouders, kakkers olé als het aan hen zal liggen, dan had ik niet eens bestaan voor hun dochtertje lief, snik.... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
dan zoek je toch echt verkeerd maarjah liefde laat zich niet stoppen... gelukkig niet Je moeder. |
|
nej vleesetertje, ik heb heel goed gezocht, en heel goed gevonden, alleen die ouders kwamen er gratis bij gelukkig laat liefde zich niet stoppen, en na ruim 8 maanden zijn we niet meer te stoppen hehehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Libelles overal. |
|
*zoem* Je moeder. |
|
Van de getrouwden hiero; is je vrouw/man ook into metal, en zo niet, hoe vang je dat op? Aangezien metal toch iets meer is dan een muziekstroming. |
|
quote: Mijn vriendin bestelde in 93 een demo van mijn band, dus ik wist dat de intesse in metal er was, hoewel ze een zwak heeft voor skid row, poison en motley crue (je gaat het vanzelf waarderen) en we gaan volgende week vrijdag een geregistreerd partnetschap tekenen, en trouwen met een jaar of 3 denk ik. |
|
quote: ken mn vriendin van hier (), ze wou ook info hebben over mn bands demo dus dat zat ook goed (en anders zat ze hier ook niet he ) Je moeder. |
|
ik ken me vriendin van scouting is eigenlijk de ex van mijn voormalig beste vriend, eetje gecompliceerd allemaal, maar ach, ik ben liever dan hem gebleken ze is wel geïntereseerd in metal, maar dan niet echt de 'evil raw' black metal waar ik voornamelijk naar luister , maar meer metallica, within temptation, nightwish, Jack Off Jill, Dimmu borgir e.d. Maar ik kan er wel mee leven, en zij ook wel met mijn muziek, dus eigenlijk luisteren we allebei dezelfde muziek (bij mij thuis MIJN muziek en bij haar thuis HAAR muziek, en soms de mijne hehehe) en ik probeer haar steeds meer geïnteresserd te laten zijn in mijn muziek, en dat lukt aardig, ik ben goed in manipuleren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: mijn vrouw ken ik al 16 jaar, ze houdt wel van de oude metal{eighties), maar de nieuwere vind ze helemaal nix, tegenwoordig is het meer wish en nightingale. en nog steeds prince. Oud Vuil. |
|
en nog iets: we zijn allebei verslaafd aan ratten...dat schept een band We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
en die band is nu gebroken... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dude .. je hebt het er zwaar mee he ... Probeer je hoofd ergens anders naar te zetten .... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |