|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk is het dan zover.. we kunnen Nederland eindelijk infecteren met onze psychedelische chaos metal Afgelopen jaar hebben we bij Paul(judgement day) onze eerste cd opgenomen. We zijn zelf erg tevreden met het resultaat. Hou de site in de gaten voor een release datum, maar je kunt al wel 3 excerpts downloaden op http://www.dimensional-psychosis.tk oh btw.... 11 april ANTAEUS DIMENSIONAL PSYCHOSIS FLUISTERWOUD ZWARTKETTERIJ IN DE STADDIJK,NIJMEGEN!!!! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-02-2003 16:24] |
|
Oke.....DIT IS VETTE SHIT!!!!!!! |
|
Hmm ik kom wel kijken in nijmegen |
|
STIK! 11 april sta ik zelf al te spelen... |
|
hopelijk moeten jullie niet weer als eerste spelen zoals de laatste 2 waking the dead's... verdienen wel een hoger plaatsje op de bill zet fluisterwoud maar eens onderaan hehehehe Je moeder. |
|
Fluisterwoud en Dimensional Psychosis wisselen ook van plaats! zwartketterij zal openene, daarna FW, daarna DP! DP brengt de backline, houdt een cd presentatie en is aan de beurt om als "laatst" te spelen, vandaar,... bovendien zullen wij bij FW allemaal flink moeten huilen omdat havoque weggaat en met tranen in je ogen naar Antaeus kijken is ook zo lastig Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Vuigmans, u heeft mail. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hoe weet jij dat ik die mails van "come inside hotchicks cum cum cum" krijg?? trap msn eens aan! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
heeej, das gaaf, zeg. ik heb de ceedee laatst met oefenen gehoord en hij is GAAF !!! blackmetal meets psychedelic vond ik, mijn mening dus. maar de effecten etc liegen er niet om. ik tiep: Oud Vuil. |
|
quote: oja, met antaeus!!! wow, ik denk (als er nix tussenkomt) dat ik er wel ben!!! lijstje tijd, wie gaan er meer? iig - webblaster wim en vrouw. Oud Vuil. |
|
Op de laatste 2 waking the deads was het zeker erg gaaf, en in nijmegen zalk er dan ook maar bij zijn voor de CD presentatie. Dat Ceedeetje wilk wel hebben Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: We hebben géén cd presentatie! Dit is duidelijk een geval van een Vuig-iaanse spraakverwarring. We treden uiteraard wel op. Voor een release datum; hou de website in de gaten |
|
quote: Naja, komen doe ik in ieder geval wel Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
VET Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Klinkt goed mensen, ik had ook niet anders gedacht! |
|
HEHEHEHE zo de eerste goeie reacties zijn binnen... nu de labels nog kom nu maar op met de aanbiedingen voor concerten! |
|
jaja... ik kan natuurlijk niet achter blijven; goed werk mensen we moeten nog effe promootje ruilen trouwens the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Hahaha! Ik ook horen! Geen probleem, live waren jullie al vet hoor! Dit slaat nergens op. |
|
quote: ze hebben wel keyboards jim maar ik vind ze ook wel kwel het christendom is goed te vergelijken met het communisme....leuk bedacht, maar gefaald!!! |
|
paas mij ook maar zo'n promo! ik hoor dat soort dingen graag... rien waar blijft jullie cd eigelijk? de inlays al binnen? - Niels |
|
quote: heel wat stoerdere en gefreaktere keyboards dan die homotroep waar jij naar je bij aftrekt meneer de uitgelopen oogschaduwmongool! tot woensdag! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: - webblaster wim en vrouw - Dwaallicht - MBMarduk |
|
- webblaster wim en vrouw - Dwaallicht - MBMarduk - karnivoor Je moeder. |
|
tuurlijk ben ik ook weer van de partij! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
uhm ryn voelt hier ook wel iets voor antaeus live zien lijkt me wel prettig! en ja............ natuurlijk ook dimensional psychosis -------------------------------------------------------------------------------- - webblaster wim en vrouw - Dwaallicht - MBMarduk - karnivoor - Ryn the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |