|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Door drukte in de prive sfeer van verschillende moderators is er een vacature ontstaan. Wie interesse heeft kan zich melden via email op paul.hildebrand@zwaremetalen.com . Zet er ook een motivering bij waarom je mod wil worden. Alleen reacties via email worden in behandeling genomen. ---- edit ----- Aanmelden kan niet meer, misschien een andere keer. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-02-2003 14:24] |
|
Veel enthousiasme Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hou het even serieus heren. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Mogge Greycloak Had ik wel gelezen maar normalitair wordt er ook wel in het topic zelf gereageerd. [edit] was serieus [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 13-02-2003 19:09] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Daarom heb ik ook per mail gereageerd, en attendeer ik anderen daar even op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je mag hier niet op reageren hoor van mod LM. Waarom zijn al die mods die pas aangesteld zijn nu alweer zoveel weg? |
|
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen Jenje als mod!!!!!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Not even if you would pay me ... |
|
quote:I won't pay you. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Houd het serieus heren.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nha zeur dan niet. Ik vroeg me gewoon af waar die nieuwe mods allemaal gebleven zijn? Engiste mods die nog beetje actief zijn, zijn Helmet, Paul zelf en 0tolerance. |
|
quote: Welke mods kappen er eigenlijk mee? Lord Pindakaas? Morgil? |
|
Ik kap tijdelijk i.v.m. verhuizing naar internetloos huis en drukte privé. |
|
quote:Ja hoor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sorry to disapoint you Snaack Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Agha.. Nou.. Sterkte enzo |
|
quote: OTolerence? Is die mod? |
|
quote:Volgens mij niet nee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee hoor, maar aangezien je hier amper bent/ modereert leek het mij niet onwaarschijnlijk dat je zou kappen. |
|
Druk, druk, druk... Flink op de achtergrond bezig met ZM, maar ik heb de laaste tijd weinig tijd en zin om achter de pc te zitten. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik zag het al ja. Jenje bedoelde natuurlijk het zero tolerance beleid? |
|
quote: Agha.. Dat kan heh Maar waarom blijf je wel mod als je er eigenlijk geen zin in en tijd voor hebt als ik vragen mag? |
|
quote: Tja, dan word het wellicht tijd om te kappen? Schiet niet echt op om dan mod te blijven... |
|
Pfff nou er zijn dus mods zoals mij die hier soms bijna 24/7 zijn en soms ook 1,5 week niet, mods hebben ook prive levens en banen en een sociaal leven. [onzin]Dus maw als je geen baan geen sociaal leven geen prive bestaan hebt dus totalitair kansloos maar wel altijd on-line bent en een beetje zicht op zm-policy hebt en wij je ook nog geschikt vinden... ...dan ben je ideaale mod[/onzin] |
|
Shit ik bedoel Tnightmare LM: hoe ben jij bezig achter de schermen??? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |