|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
vanavond of morgen. |
|
quote:Ik zal vanavond mijn mening ook posten Ik wacht nog even op de laatste aanmeldingen |
|
Je kan je niet meer aanmelden. Vanavond maken we een beslissing. |
|
Hmzz, ik heb ook altijd pech. Bazzio Attacks!!! |
|
Ja basjo, dan moet je ok 24/7 online zijn he .. |
|
quote: Haha, maar niet posten betekend niet altijd dat ik afwezig ben. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: jaaaja, de standaard "ik post dan wel niet veel maar ik wil wel mod worden-opmerking" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Als je aan 1 stuk door aan het posten bent zodra je online bent dan heb je weinig kans om iets te lezen waardoor je een slechte mod bent Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nerds 11.45: restate my assumptions |
|
zijn jullie er nou al uit mods? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Kinderen die vragen... Paul: luister naar je mods die me kennen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hij..hij..hij pest mij! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik denk dat beslissing morgen komt. Nog niet alle mods hebben gereageerd. We houden jullie op de hoogte. |
|
quote: oke, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik stem TEGEN !!!!! Wiegen Meister ! |
|
bijna iedereen hier is wel geschikt om mod te worden, allemaal van die zeuren |
|
quote:Hmmm, misschien worden we beide wel mod... Zullen we vast vrede sluiten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: misschien modder |
|
Ik doe nog geen uitspraken |
|
quote: neeee je zult dromen over mod worden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ach, ik zie wel. Het zou leuk zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De moderators hebben gekozen, de nieuwe moderator is CLAW ... gefeliciteerd Iedereen die zich aan heeft gemeld in ieder geval bedankt. We houden jullie in gedachten. |
|
Pfoei, geen SnAaCk dus ? woeha ! Ik, Wil Schuurman |
|
Aha, gefeliciteerd dan maar claw Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |