|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Neat. Succes, Claw! |
|
Pfffiew...geen Gestapo als vriendje! Claw, suc6 met modderen Don't blush when I rip you open |
|
Thanks allemaal! Ik zal mijn best doen en mijn studie voor ZM verwaarlozen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Claw, jij nazi!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
gefeliciteerd Claw. |
|
Congratz kerel My madness, my sadness |
|
The first sign of the Apocalypse... Maar gefeliciteerd en succes klauw! Ohja: En ik hou van je Claw en ik geef je maandag op de UT 200 euro ... en ik maak het forum wel helemaal alleen af [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 15-02-2003 15:55] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Het is dat ik niet meegedaan heb. Anders had IK natuurlijk gewonnen. Kijk ben toch nog sociaal. Gun de anderen ook nog een kans. Verder heb ik nog maar 1 ding toe te voegen. En dat is: TJOKKEFOLL!!! |
|
Claw gefeliciteerd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Gefeli Claw Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Claw gefeliciteerd, en Helmet en LM bedankt What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey Clawtje! Leuk voor je....good luck! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
gefeliciteerd?? |
|
Gecondoleerd leek mij ook al beter passend eigenlijk Ik, Wil Schuurman |
|
Idd, innige deelneming Claw |
|
quote: zeg zeg ... sinds wanneer was ik zo klein? but thanks! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
moderate me moderate me Je moeder. |
|
quote: mod me dan, als je kan, je kan me toch niet modden I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hey Klauw! Waag het niet om mijn posts ooit te modereren of je word in alle DC-hubs geband! |
|
quote: hej McDoom; bedreigingen richting mods worden niet getolereerd jah Deze mag trouwens wel dicht; er is geen vacature meer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |