|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een ideale mod moet op een orginele manier ONTOPIC kunnen schreeuwen! |
|
quote: Mongool! |
|
quote: TJOKKE-ON-TOPIC-FOLL |
|
Snaack for pres .. moderator! |
|
quote: Aangenomen! |
|
Goed mensen, reageren heeft geen zin meer.. IK ben de nieuwe gestapo! Deze gaat op slot.. *click* *click* *clickerdeclickerdeclickerdeclickerdeclickerdeclick* *tap tap tap tap* lama |
|
Je hebt de juiste instelling Dont call us, we'll call u .. |
|
quote: Sommige mensen zijn slotjes geil. |
|
Krijg je ook zo'n gaaf kastje als in MiB? |
|
quote:HAHAHAHA LOL |
|
Guess what. Ik heb me ook beschikbaar gesteld. Weinig kans, maar dan heb ik tenminste iets te bitchen als ik het niet wordt. |
|
quote: Dat... dat ben ik!!! Al vrees ik dat mijn policy iets anders is dan de ZM policy Zenial |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ook hier al dubbelposts, hmmm... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ontopic GreyCloak ... (kijk ik oefen alvast wat jongens ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Als true doom mod reageer je steevast een uur te laat! |
|
quote: Ja, we hebben toch beiden minstens een T in onze nick . |
|
quote: |
|
Jentje toch ook? |
|
Zal ik me ook eens beschikbaar stellen? Ben wel benieuwd naar dat mod-forum Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wat is er zo leuk aan een mod zijn...volgens mij wordt je alleen maar afgezeken door dat ON TOPIC gedoe |
|
quote: Dan kan je op het moderator only forum, kan je ze nog harder uitlachen.. eh.. En je hebt natuurlijk een heleboel aanzien en macht wanneer je een moderator bent... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De sfeer is denk ik de laatste tijd heel erg goed. Dat on-topic gedoe is helaas nog steeds wel nodig. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |