IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Jullie favo death metal band Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2004 0:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 22:13 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..vraag me af hoe death Arch enemy..Vind ze af en toe hevig naar Thrashmetal neigen

Hmz, ik vind dat vooral de oude Arch Enemy toch nog wel een aardige dosis death metal bevat...

(By the way, waarom heb je in hemelsnaam als subtitle "trasher" in plaats van "thrasher"??? Bij "trasher" moet ik steeds aan een vuilnisman denken... )

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-01-2004 0:45 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ondanks dat ik de wat 'nieuwere' Death Metal bands ook best ok vindt, houd ik het toch liever bij een Bolt Thrower. Ben momenteel aardig in de 'old school' CD bak aan het rommelen (Gorefest, Pestilence, Nocturnus, Carcass etc).

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-01-2004 0:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jamai
maar Jim beukt er ook wel aardig op los

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-01-2004 0:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Intestine Baalism nogmaals , heersende beetje dismember achtige death metal maar echt wel origineel heb ik jou daar ;

Japanese DM to the Throne!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-01-2004 1:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 0:53 schreef ElitE het volgende:
Jamai
maar Jim beukt er ook wel aardig op los

JAMAI!!!

..."Hate can only create more hate"...

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-01-2004 1:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 1:12 schreef Immortella het volgende:
JAMAI!!!

grumble

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Morningstar
It takes one to know one, and I know them all!
Usericon van Morningstar
Posted 23-01-2004 3:43 by Morningstar Wijzig reactieProfiel van MorningstarQuote dit bericht

Zoals verwacht, is ook deze discussie weer in complete onzin verzand, maar toch hier een klein lijstje van mij:

ENTOMBED (nogsteeds!)
Morbid Angel
Bolt Thrower,
Oude Gorefest, oude Pestilence, Thanatos, Samaël, Delirium - "ZzooughH"(CF klonen),

en natuurlijk:

SEMPITENAL DEATHREIGN!

;D

What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind!

zombie
Usericon van zombie
Posted 23-01-2004 11:32 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 23-01-2004 11:52 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Dismember
Entombed
Carcass
Impaled
Exhumed
Decapitated
Divine Empire
At The Gates
Morbid Angel
Monstrosity
Bloodbath
Vader

Om er maar even een paar te noemen!

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 25-01-2004 23:12 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Hebben jullie al eens Blood Red Throne en Grimfist geprobeerd? Very nice!

altx
Usericon van altx
Posted 25-01-2004 23:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 23:12 schreef Jezebel het volgende:
Hebben jullie al eens Blood Red Throne en Grimfist geprobeerd? Very nice!

Ah, toch nog iemand die Grimfist kan waarderen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2004 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

suffocation
devourment
internal suffering
brodequin

fuck melodie

Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 26-01-2004 9:22 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 25 januari 2004 23:16 schreef altx het volgende:
Ah, toch nog iemand die Grimfist kan waarderen...

Hier nog een.... Grimfist schopt kont. Goeie strot!

Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-01-2004 16:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Dismember
Entombed
Unleashed
Bloodbath
Grave
The Crown
Vader
Vital Remains
Oude Hypocrisy
Oude Morbid Angel
Oude Pestilence

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 26-01-2004 16:39 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 3:43 schreef

en natuurlijk:

SEMPITENAL DEATHREIGN!

;D

Yes! Sempiternal Deathreign, dat waren nog eens tijden

en Dissect

dat was ook de tijd dat Pestilence en zelfs Gorefest nog zwaar beukten...

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 26-01-2004 16:41]

This is Zodiac speaking...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-01-2004 18:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Gek dat nog niemand Soilent Green heeft genoemd, als er toch iets verniewend en anders is dan is het die band wel

"This one is older than shit, heavier than time!"

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-01-2004 18:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 18:25 schreef 0Tolerence het volgende:
Gek dat nog niemand Soilent Green heeft genoemd, als er toch iets verniewend en anders is dan is het die band wel

volgens mij gaat dit over favorieten niet over vernieuwing en originaliteit, hoewel Soilent Green een goeie band is, behoort het bij mij geenszins tot mijn favorieten...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-01-2004 18:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 18:29 schreef Spirit In Black het volgende:
volgens mij gaat dit over favorieten niet over vernieuwing en originaliteit, hoewel Soilent Green een goeie band is, behoort het bij mij geenszins tot mijn favorieten...

Oh.. naja bij mij dus wel, daarom noem ik em ook en geef ik het wat kenmerken. Dat mag?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-01-2004 18:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Entombed
Morbid Angel
Carcass
Obituary
grave
massacre
EN NOG VEEL MEER

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-01-2004 19:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Cannibal Corpse, Carcass, Obituary, MANGLED, Monstrosity.

altx
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 19:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 19:55 schreef Shredhead het volgende:
Cannibal Corpse, Carcass, Obituary, MANGLED, Monstrosity.

Sluikreclame!!!

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 26-01-2004 22:50 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Death, Morbid Angel, Obituary, Grave, Pestilence, Polluted Inheritance

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-01-2004 22:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Incubus, Possessed, Messiah, Death (eerste 3), Asphyx, Pentacle, Soulburn, Onslaught, Necrovore, Slaughter, Celtic frost en Hellhammer.

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-01-2004 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja snagger, je kent veel bands die niet zo 'doorsnee' zijn als de meeste death metal bands van heutzutage.

De afgelopen tijd luister ik vrijwel geen DM meer, maar laatst wist None So Vile van Cryptopsy me toch weer aardig te

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-01-2004 22:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Doorsnee of niet, ze zijn favoriet.

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com