|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
t is wel een momentopname maar kom: Amon Amarth: nog steeds hé, alles zit gewoon goed aan die muziek Merlin: russische death, met een vrouw op de vocals, zeer aan te raden spul. Aeternus (toch wel meer death die laatste 3 albums) Suhrim: Belgische zwaar rockende doodsmetaal I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Vergeten jullie Messiah en Massacre niet ergens in het verhaal, het complete repetoire van messiah heerst!!!!! |
|
quote: Oh nou ja...slotje dan maar?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Toffe band, maareuhm Hellhammer dan? En Possessed? Onslaught? Death? Mantas? Messiah? |
|
dan kun je wel doorgaan jah... ok, ik bedoel de bands int straatje van Celtic Frost en Venom, toen Venom nog death/black rock was We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
meeste van mijn favo's heb ik al voorbij zien komen, maar de laatste tijd vind ik o.a. Macabre ook zeer amuzzanttttt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Pfew!!! Favo death metal band!!! Hard choice!!!! brute death : DYING FETUS melodieuze death : HYPOCRISY voilà! |
|
immolation heeft met zijn laatste release zich genesteld in de top van mijn DM liefjes Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dan zou opzich Misery Index ook in dit rijtje passen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
The Monolith Deathcult. Hypocrisy is geen deathmetal maar een overschatte playbackshow. |
|
quote: inkoppertje [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-07-2003 0:07] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hypocrisy is idd een vaag bandje, niet echt consistent met het type muziek wat ze uitbrengen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ook de periode zonder Toschi, dat was toch meer "normale" thrash? Ik ga vooral voor de eerste twee cd's. |
|
Kijk mijn waarde bandgenoot MOOZ spreid hier weer tekenen van een goede smaak ten toon LOL! Messiah, nee hoor die nieuwere platen van ze zijn nog steeds loodzware DEATH metal, en massacre heerscht gewoon met uitzondering van die vage laatste plaat van ze! |
|
quote: Kijk de "Hypocrisy destroys wacken"-DVD dan nog maar eens en ga je dan schamen Hypocrisy rost heel Monolith er op speeltechnisch en melodisch vlak uit. Neemt niet weg dat Monolith bruter klinkt. Maar lang niet zo gaaf als Hatred natuurlijk Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: melodie is niet belangrijk in brute death. Dus waar ligt je vergelijking dan. In pure onzin "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: danke "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Op 23 juli 2003 11:02 schreef Dissection het volgende: Kijk de "Hypocrisy destroys wacken"-DVD dan nog maar eens en ga je dan schamen -Heb ik gezien, optreden staat als een huis ware het niet dat de beste riffs ondersteund worden door een synthesizertapijt waar Dimmu Borgir jaloers op zou zijn. Ze hebben alleen geen geld om een vaste toetsenist aan te nemen anders zou al helemaal niemand ze meer als deathmetal bestempelen. Vroeger(toen jij nog niet geboren was) speelde Hypocrisy inderdaad deathmetal, maar nu spelen ze een soort van atmosferische darkmetal ondersteund door een bandje. Een veredelde playbackshow dus. "Hypocrisy rost heel Monolith er op speeltechnisch en melodisch vlak uit." -Dissection, Die drummer van Hypocrisy kan NIET EENS STRAK MET EEN CLICKTRACK MEESPELEN en de rest van de band staat wat powercords te rammen ondersteund door een bandje, dus waar lul je over? "Neemt niet weg dat Monolith bruter klinkt." -Dat sowieso. En harder en sneller etc "Maar lang niet zo gaaf als Hatred natuurlijk" -Aangezien ik best op goede voet sta met jullie en ik het de rest van de band niet wil aandoen om getroffen te worden door de toorn van de Deathcult zal ik deze laatste opmerking maar even afdoen als jeugdige overmoed. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 23-07-2003 15:04] |
|
Yep, Hypocrisy verdient bestraft te worden met openbare steniging, bij voorkeur uitgevoerd door op hol geslagen vrouwen die "allah akhbar" schreeuwen om op hun beurt collectief aan ebola of een andere geinige ziekte te bezwijken. Hatred verdient eenzelfde lot; volkomen overbodige metal. En nee, TMDC, die snotaap heeft niet zozeer last van jeudige overmoed, doch vroegtijdige reuma van hersencellen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Cannibal corpse Deeds of flesh Death Bolt thrower Morbid angel Suffocation [Dit bericht is gewijzigd door Maggotlord op 26-10-2003 20:30] Born to grind |
|
Death, Nile en Cryptopsy no text supplied |
|
Immolation natuurlijk! |
|
op dit moment absoluut ABORTED The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
op dit moment absoluut Sepultura anno '85-'86 en DISINTER(USA) [edit] kein DiSSinter jah!!! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-10-2003 14:48] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |