|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Death Opeth Obituary Gorefest En dan nog een strontlading andere bands. Bands als Cannibal Corpse boeien me niet, net zoals Six feet under bergrijp ik niet waarom die tussen de beste staan, Verklaring? |
|
quote:Luister eens naar "The Bleeding" van CC, zonder verdere vooroordelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: beter nog Tomb Of The Mutilated "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is er nu nog uberhaupt een Death Metal band die nog niet genoemd is, in dit topic? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: severed savior, origin, prophecy etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Arch Enemy is dat wel Death??? Ik bedoel, ik vind Arch Enemy helemaal geweldig en zit tegelijkertijd te zeggen dat ik death niet zo leuk vind Maar uuuh Kataklysm vind ik wel ruig! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
arch enemy is death ja en kataklysm al helemaal. Dus misschien is death nog niet zo slecht voor je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Heb je de eerste 2 wel in huis? Oh ja hoor! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *download The Bleeding* |
|
quote: Ja die heb ik ook Maar goed als dat death metal is Ik bedoel ik vind Arch Enemy en CC nog al erg ver uit elkaar staan, dus als dat allebei death is mij goed hoor Dan vind ik Death dus wel goed lol Ennumm er staat In Flames in een lijstje boven aan deze pagina, In Flames death "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
oude in flames zou je nog als death kunnen beschouwen, maar het nieuwe spul niet meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Iedereen is Benediction vergeten |
|
quote: Dat vroeg ik mij dus ook af. Al is deze band moeilijk Death te noemen, het eerdere werk heeft naar mijn idee ook een beetje black invloeden, en aangezien je het nieuwe werk bij rotzooi of nu-metal kunt plaatsen. Maar andersvind ik dat deze er zeker bij moet staan |
|
quote: ik vind zou nou ook niet echt geweldig ofzo, middelmatig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Obituary, natuurlijk... |
|
quote: Nou, Transcend The Rubicon vind ik wel een heerschplaat. |
|
Ik ben ook niet zo kapot van benediction. Mijn favo DM band? Dat zal wel op Cannibal Corpse uit gaan draaien. |
|
quote: laat ik die nou niet kennen, ik heb zelf alleen Organised Chaos "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Decapitated en Cannibal Corpse |
|
quote: Inderdaad beter dab wat ik van CC gewend ben. Ik vind het gitaargeluid alleen niet bruut, en die stem vind ik waardeloos |
|
quote: Daarom zeg ik ook, Tomb Of The Mutilated. Betere nummers imo en een veel brutere grunt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is ook helemaal geen toffe plaat. Transcend the rubicon, daarintegen, WEL! |
|
ah okay, dan zal ik dat maar eens een keer moeten gaan aanhoren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hm, maar dan alleen maar Cause Of Death eigenlijk, de rest is óf meer van hetzelfde, óf gewoon zwaar minder. Dat James Murphy de solo's deed kan er natuurlijk ook mee te maken hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |