IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Jullie favo death metal band Vorige pagina | Volgende pagina
Maggotlord
eaten from the inside by maggots
Usericon van Maggotlord
Posted 26-10-2003 9:19 by Maggotlord Wijzig reactieProfiel van MaggotlordQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 20:49 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Death, Nile en Cryptopsy

Allemaal heersende bands

Born to grind

Sater
Usericon van Sater
Posted 26-10-2003 11:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Death en Possessed

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-10-2003 11:36 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Vehemence

LAI LAI HEI

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2003 11:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Beetje moeilijk,maar m'n favoriete death platen zijn toch wat oudere platen zoals

Massacre-from beyond
possessed-seven churches
Morbid angel-altars of madness

En nog een heel pak meer waar ik op deze vroege ochtend effe niet op weet te komen....

spelfout weggehaald...

winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 26-10-2003 17:23 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

cannibal corpse

maar NILE is ook wel heersent

Morinzil
Usericon van Morinzil
Posted 26-10-2003 18:26 by Morinzil Wijzig reactieProfiel van MorinzilQuote dit bericht

er zijn er zoveel heerschende death metal bands...

morbid angel, nile, cannibal corpse zijn wel erg goeie

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 26-10-2003 19:08 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Death, Carcass, Cannibal Corpse....

invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2003 19:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmzzz...rijtje dus:
-Necrophobic
-Impaled
-Luciferion(nieuwe is echt vet impressive!!!)
-Oude Death
-oude Boltthrower

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 26-10-2003 20:16 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Death, Carcass, Pestilence, Nocturnus Aggressor...

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 26-10-2003 22:34 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

morbid angel

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-10-2003 14:41 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

carcass- symphonies of sickness
napalm death- from enslavement to obliteration
morbid angel- altars of madness
messiah- extreme cold weather
Bolt thrower- realm of chaos & battle there is no law
Ik hou ook van het oudere spul. Elke keer dat opgevulde metal wat klinkt alsof het door een pentium is gegaan, met van die solo-gitaristen die niet van ophouden weten..
Heb liever metal met ballen en niet van dat voorgecomponeerde strakgetrokken metal zoals nile.. Zag ze live in Groningen en die lui konden absoluut niet waarmaken wat ze op een cd wel doen.. Ben ook na 5 nummers weggegaan en er waren bar weinig in mijn kring die onder de indruk waren..

Een kleine snol zit zo vol.

campske666
Usericon van campske666
Posted 27-10-2003 14:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 19:14 schreef invictis het volgende:
hmmzzz...rijtje dus:
-Necrophobic

Is dat Death ?
Dan zijn er twee death-metal bands waar ik naar luister. Die en Amon Amarth.

Dolen
Usericon van Dolen
Posted 27-10-2003 16:24 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Beste band? Daar zal ik me niet over uitlaten, maar de beste death metal plaat allertijden is toch

Disharmonic Orchestra "Expositionsprophylaxe"

Ik heb deze plaat al sinds ie uitkwam, volgens mij '89 en hij kan me nog steeds verbazen!! Het geweldig komplekse drumwerk van Martin Messner geeft iedereen het nakijken.

Prachtplaat!!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-10-2003 18:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat zullen we eens ergens gaan downloaden dan :D
Bedankt voor de tip

"This one is older than shit, heavier than time!"

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 27-10-2003 19:16 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Death, Possessed, Bolt Thrower, Nocturnus. Dezelfde als iedereen dus . Wat mij betreft mogen al die moderne technische death metal bands ook gewoon ophoeren

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-10-2003 19:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 19:16 schreef Vlkodlak het volgende:
Death, Possessed, Bolt Thrower, Nocturnus. Dezelfde als iedereen dus . Wat mij betreft mogen al die moderne technische death metal bands ook gewoon ophoeren

tsss, blasphemy!
Dus je zegt gewoon dat cryptopsy e.d. rotzooi is, ff opnieuw luisteren denk ik dan.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Necronynke
Usericon van Necronynke
Posted 28-10-2003 8:10 by Necronynke Wijzig reactieProfiel van NecronynkeQuote dit berichthttp://www.thywitheringorchard.com

Morbid Angel

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-10-2003 8:38 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 27 oktober 2003 16:24 schreef Dolen het volgende:
Beste band? Daar zal ik me niet over uitlaten, maar de beste death metal plaat allertijden is toch

Ik heb deze plaat al sinds ie uitkwam, volgens mij '89 en hij kan me nog steeds verbazen!! Het geweldig komplekse drumwerk van Martin Messner geeft iedereen het nakijken.

Prachtplaat!!

inderdaad, eens even uit de kast gehaald.

Morbid angel toch wel de death metal band

Furious black death metal http://www.sammath.nl

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2003 8:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 16:24 schreef Dolen het volgende:

Prachtplaat!!

het is niet de beste voor me maar wel een hele hele goede idd. zwaar onderschatte band. hun nieuwste magber overigens ook wel wezen ook al is het een uiterst variabele cd.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-10-2003 14:35 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

morbid angel

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-10-2003 14:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Morbid Angel, Nile, Slayer ( ), Death of Cannibal Corpse

ben op zich niet zo'n death liefhebber...

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-10-2003 14:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Laten we beginnen met Nile...
Vader, Morbid angel, en Vital remains...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-10-2003 14:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hoe kan ik Vader nou vergeten

Iniquity is ook leuk, maar dan moet je dronken zijn

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 28-10-2003 14:47 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ehmmm, Nile, Death, Immolation (misschien een beetje jatwerk, maar wel erg goed), Vader (wat waren die goed op Wacken), Cryptopsy. En wat te denken van de NL Death metal bands als Mangled, Severe Torture, Disavowed, Pyaemia etc etc.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-01-2004 16:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

*SCHOP*

Ik heb net die nieuwste van Morbid Angel beluisterd, en ben tot de conclusie gekomen dat Death Metal mij veel minder kan boeien dan een paar jaar geleden. Live vind ik Death metal nog steeds beuken, maar thuis een lekker cd'tje van Hate Eternal of Dying Fetus opzetten zit er niet meer in. Death Metal R.I.P.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com