|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Death en Possessed one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vehemence LAI LAI HEI |
|
Beetje moeilijk,maar m'n favoriete death platen zijn toch wat oudere platen zoals Massacre-from beyond possessed-seven churches Morbid angel-altars of madness En nog een heel pak meer waar ik op deze vroege ochtend effe niet op weet te komen.... spelfout weggehaald... |
|
cannibal corpse maar NILE is ook wel heersent |
|
er zijn er zoveel heerschende death metal bands... morbid angel, nile, cannibal corpse zijn wel erg goeie |
|
Death, Carcass, Cannibal Corpse.... |
|
hmmzzz...rijtje dus: -Necrophobic -Impaled -Luciferion(nieuwe is echt vet impressive!!!) -Oude Death -oude Boltthrower Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Death, Carcass, Pestilence, Nocturnus Aggressor... |
|
morbid angel |
|
carcass- symphonies of sickness napalm death- from enslavement to obliteration morbid angel- altars of madness messiah- extreme cold weather Bolt thrower- realm of chaos & battle there is no law Ik hou ook van het oudere spul. Elke keer dat opgevulde metal wat klinkt alsof het door een pentium is gegaan, met van die solo-gitaristen die niet van ophouden weten.. Heb liever metal met ballen en niet van dat voorgecomponeerde strakgetrokken metal zoals nile.. Zag ze live in Groningen en die lui konden absoluut niet waarmaken wat ze op een cd wel doen.. Ben ook na 5 nummers weggegaan en er waren bar weinig in mijn kring die onder de indruk waren.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Is dat Death ? Dan zijn er twee death-metal bands waar ik naar luister. Die en Amon Amarth. |
|
Beste band? Daar zal ik me niet over uitlaten, maar de beste death metal plaat allertijden is toch Disharmonic Orchestra "Expositionsprophylaxe" Ik heb deze plaat al sinds ie uitkwam, volgens mij '89 en hij kan me nog steeds verbazen!! Het geweldig komplekse drumwerk van Martin Messner geeft iedereen het nakijken. Prachtplaat!! |
|
Dat zullen we eens ergens gaan downloaden dan :D Bedankt voor de tip "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Death, Possessed, Bolt Thrower, Nocturnus. Dezelfde als iedereen dus . Wat mij betreft mogen al die moderne technische death metal bands ook gewoon ophoeren |
|
quote: tsss, blasphemy! Dus je zegt gewoon dat cryptopsy e.d. rotzooi is, ff opnieuw luisteren denk ik dan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Morbid Angel |
|
quote: inderdaad, eens even uit de kast gehaald. Morbid angel toch wel de death metal band Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: het is niet de beste voor me maar wel een hele hele goede idd. zwaar onderschatte band. hun nieuwste magber overigens ook wel wezen ook al is het een uiterst variabele cd. |
|
morbid angel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Morbid Angel, Nile, Slayer ( ), Death of Cannibal Corpse ben op zich niet zo'n death liefhebber... |
|
Laten we beginnen met Nile... Vader, Morbid angel, en Vital remains... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hoe kan ik Vader nou vergeten Iniquity is ook leuk, maar dan moet je dronken zijn |
|
Ehmmm, Nile, Death, Immolation (misschien een beetje jatwerk, maar wel erg goed), Vader (wat waren die goed op Wacken), Cryptopsy. En wat te denken van de NL Death metal bands als Mangled, Severe Torture, Disavowed, Pyaemia etc etc. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
*SCHOP* Ik heb net die nieuwste van Morbid Angel beluisterd, en ben tot de conclusie gekomen dat Death Metal mij veel minder kan boeien dan een paar jaar geleden. Live vind ik Death metal nog steeds beuken, maar thuis een lekker cd'tje van Hate Eternal of Dying Fetus opzetten zit er niet meer in. Death Metal R.I.P. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |