|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
denk dat ze wel op www.darklyrics.com staan |
|
hee, weer een nieuwe user! (sorry, off topic) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
of www.songlyrics.com en dan zoeken op Sins..Beloved I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
En anders kan ik ze wel ongeveer oplepelen. Ik heb die CD pas 40.000x geluisterd! |
|
Of gewoon deze link volgen: http://www.patleck.com/lyrics/thesinsofthybeloved/thesinsofthybeloved.htm |
|
quote:LOL.....komt me bekend voor! Vooral het nummer All Alone.....geweldig! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
all alone is inderdaad een heel mooi nummer de rest ook allemaal trouwens maar bedankt het zal nu vast wel lukken om de teksten te vinden |
|
op zich kan ik wel aardig wat tekst verstaan maar sommige stukjes niet en die wil ik juist weten |
|
Heerlijke band op CD alleen jammer dat het live allemaal wat minder uit de verf komt.. Glenn (zanger) en Ola (bassist) zijn trouwens hele toffe lui.... |
|
quote:Hmmm...vond ze live ook wel aardig..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mja... live gaat het in mijn ogen snel vervelen... Ik heb ze nu geloof ik 3 keer gezien en er staat me weinig meer van bij.. Zegt denk ik (voor mij dan) wel genoeg... |
|
Ik heb ze 1x live gezien en ik vond het eigenlijk wel goed! |
|
Ik heb ze niet live gezien, maar vind het nummer "The flame of Wrath" echt geweldig mooi. De rest van die cd ook wel, maar pakt me minder als dat nummer. Dead things grow from deep inside... |
|
IK heb ze 1x live gezien, op lowlands, en ik vond het zoooo saai |
|
Ik vind 't op CD wel gaaf, maar heb ze op lowlands gezien vorig jaar en vond er geen zak aan, en ik ben toen dus ook in slaap gevallen op m'n opblaasbank Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: inderdaad, helaas maar waar ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Is er iemand die nog iets van die band heeft vernomen? ik hoor er alleszins niets meer van. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Ik vind het wel aardig, leuk om af en toe eens naar te luisteren, maar om het fantastisch te noemen: nee! Ik vind de demo en de EP eigenlijk nog het best. |
|
quote: Hmm volgens hun site www.tsotb.com staat er wel een nieuw album voor 2002 gepland, maar die site is ook al een aardig tijdje niet meer geupdate... Ze mogen wel opschieten dan met dat nieuwe album Zenial |
|
quote: Ik geloof dat ondertussen zo'n beetje de helft van de bandleden is opgestapt omdat ze het touren beu waren. Sinds dat de zangeres toen als eerste opgestapt was, is de klad er in gekomen. Laatste update van de website was 19 maart van dit jaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: inderdaad... maar ze hebben wel aardig mooie nummers gemaakt, zoals my love mooie zang en viool Je moeder. |
|
quote:ik vond ze kwalitatief toen best goed, maar idd saaaaaaaaaaaaaaaaaai |
|
ik heb geloof ik nog ergens 5 nummers van ze op me computer staan.. maar mij een beetje te zacht! ik hou meer van het hardere werk BEHHH! |
|
voor gothic metal is het andres een best ruige band. maar volgens mij is dit genre ook meer bedoelt voor de sfeer dan voor het rag werk |
|
op het messageboard staan af en toe nog wel interessante reacties. Zo stond er laatst een reactie dat ze hun fans maar lieten stikken doordaat ze geen info gaven. Gelijk stonden er een paar reacties van bandleden onder dat ze het zo moeilijk vonden om een zangeres te vinden. Gelijk werden ze vervolgens weer afgezeken dat morten veland (Serenia) het wel snel gelukt was. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |