|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Arrogant weet ik niet .. AANGEZIEN ZE GEEN STAP BEWOGEN! |
|
Het is een dooie boel op de TSOTB site: - Last update: March 19th 2002 - gastenboek werkt niet - forum werkt niet - laatste optreden dateert alweer van May 23th (2002) |
|
Net gelezen: The Sins of Thy Beloved bestaan nog steeds en ze zijn momenteel bezig met een nieuwe cd, die zou volgend jaar uit komen. Bron Het zal ook lang geleden zijn dat we nog eens van hen hoorden (ze gingen normaal gezien op Eurorock 2001 optreden maar ze zijn niet komen opdagen ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Napalm Records Tieten Brigade. Vrij onoriginele band die direct inwisselbaar is voor elk andere willekeurige band in dit genre. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
lake of sorrow vind ik een prima plaat! van mij mag er best een nieuwe cd uitkomen |
|
quote: Euh, The Sins bestaan al veel langer dan menig gothicmetalbandje van nu. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja? Dus? Worden ze daardoor beter? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:VOlgens mij was TSOTB al bezig toen andere bandjes nog moesten beginnen ... Vraag me alleen af hoe de band er nu uit ziet ... zangeres en toetsenist/songwriter waren toch weg? Eerst zione, dan geloven trouwens ... |
|
quote:Jij hebt het over onorigineel ... en dat komt omdat je niet weet dat ze al tijden bestaan .. waardoor ze juist gekopieerd worden ipv zelf kopieren .. |
|
Vond Lake of Sorrow toch behoorlijk origineel toendertijd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik weet heel goed dat ze al tijden bestaan want ik heb ooit de fout gemaakt om een plaat van ze aan te schaffen. Die heeft tegenwoordig geen andere functie dan het innemen van een regel in mijn CD database en het innemen van 1 cm aan plankruimte. En nog steeds zijn ze vrij onorigineel. Muzikaal is het zeer mager en simpeltjes. De vrouwelijke vocals gecombineerd met grunts had ik al op meerdere platen gehoord maar daar werd meestal niet de fout gemaakt om er een hele plaat mee te vullen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Yep idd, ik ben iig erg benieuwd naar die nieuwe. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ja, ik geef Chelman dan ook eens de taak om een tiental bands te noemen die een album doen met donkere metal met vrouwen en mannenzang ... Dat ie het niet goed vind ok, maar onorigineel is gewoon uit zijn hairy ass gezogen .. |
|
quote:Anathema gebruikte het al op Serenades maar vulde daar gelukkig niet een hele plaat mee. Verder noem ik een Enter van WT of een Left Hand Solution. Om maar te zwijgen van een hele rits wave en goth bands wiens muziek hier behoorlijk doorklinkt zij het met iets lager gestemde gitaren..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jenje vroeg naar 10 bands. noem de rest dan ook [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-11-2004 12:24] Bruce Banner |
|
WT is toch effe iets anders als TSOTB ... zeker als je het kwalitatief en compsitorisch gaat bekijken ... vergelijking met Anathema vind ik nu ook niet echt strak ... |
|
quote: Dude. Ik zeg niet dat ze direct vergelijkbare muziek maken. Ik zeg wel dat de elementen die bij TSOTB zogenaamd innovatief waren al reeds door andere bands geimplementeerd zijn geweest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja duh, zo kan ik ook nog wel ff doorgaan ... Idere band gebruikt elementen die ze van andere bands overnemen ... |
|
The Sins vind ik echt één van de topbands binnen het genre. Die viool ertussen is echt heerlijk. |
|
quote: Vind ik ook Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wel apart dat de website van de band offline is .... |
|
quote: Is al een hele tijd zo, daarom had ik het vermoeden dat ze gesplit waren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Op zich wel, maar die zelfde violist heeft ook bij al Tristania (of was het Serenia) stukken ingespeeld. Een aangezien het geluid nogal specifiek is maakt het deze bands tot eenheidsworst. Ik noem het maar de Stavangersound ... ze komen namelijk allemaal uit die buurt. |
|
Mja, maar bij Tristania/Sirenia komt het zo zwaar niet op de voorgrond als bij The Sins. Nu ja, ik kijk vol verwachting uit naar de nieuwe cd. (Evenals de nieuwe Trail of Tears en de nieuwe Tristania) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |