|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Of hier |
|
SPAM KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zozo, hoe staat het hier eigenlijk mee... nog nieuws? Hebben ze eigenlijk al een nieuwe site? |
|
Er is weer nieuws: Ze hebben blijkbaar onlangs (29 oktober) in Kristiansand gespeeld ... Had ik het op tijd geweten, ik was gegaan. The Sins zijn voor mij zo'n trip zeker waard, een der beste bands aller tijden. 2 briljante cds, en heerlijke vocale contrasten; je moet er van houden natuurlijk. Ben wel n beetje sceptisch ... nieuwe zangeres, hmm.. wat jammer. Anita rules. |
|
Live zijn ze anders nog saaier dan de paringsrituelen van de geelgestreepte koolvisvink |
|
Maar niet onaardig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dit is geen blek met0l hoor... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik weet dat die twee miepies op overrated tienerpopidooltjes lijken, maar nu niet gaan ijlen |
|
Een band die ik helaas nog nooit gezien heb. Lake of Sorrow vind ik een geweldig album. |
|
Volgens de site www.tsotb.tk schijnt napalm records gemeld te hebben dat er eind dit jaar nog een album komt (mogen ze wel opschieten ). |
|
HOAX... Bazzio Attacks!!! |
|
Ik zou het wel cool vinden maar ik denk dat je gelijk hebt. |
|
Zou idd gaaf zijn, TSITB is eigenlijk de enigste gothicmetal band die me nu nog wat doet .. |
|
quote: enige Op je knie en pijp voor genade! |
|
TSOTB heeft onlangs ook nog een optreden gedaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:En I = O What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ontopic homo. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
WhiteRider Sherlock Holmes |
|
leven ze nog? Je moeder. |
|
Dit is het laatste van hun website: quote: Geen idee wat ze er eigenlijk mee willen zeggen. |
|
De doorstart van de band: The sons of thy beloved The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"Dit is het laatste van hun website: quote:April 5, 2007: THE BEAST HAS AWAKEN!!! This is something in between a semi-offial and an official statement, and no more can be said at the moment. However, it's not unlikely that more news will be posted before next year. Geen idee wat ze er eigenlijk mee willen zeggen." Hoezo, het laatste? Het interview met Anita niet vergeten! Een wereldprimeur nota bene! Hopelijk spoedig meer nieuws, maar ik vrees er een beetje voor... Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker. [Einstein] |
|
Mochten ze terugkomen dan ben ik toch verdraaid benieuwd hoe ze zich staande willen gaan houden. Lake Of Sorrow was een jaar of 10 geleden behoorlijk verfrissend maar de markt is inmiddels behoorlijk verzadigd geraakt. En live was het al niet al te sterk... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |