|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, van zulke fans zou je toch ook ziek worden? Straks gaan ze nog vertellen dat ze 'recht' op muziek hebben. Ik zou er spontaan beenharde lo-fi black metal van gaan maken iig . |
|
Beetje meer betrokkenheid bij je fans vind ik ook niet verkeerd hoor. Geef gewoon aan waar je staat als band. |
|
quote: Vind ik ook, TSOTB is als het ware van de aardbol verdwenen, hun site is al lang niet meer ge-update enzo. Ze moesten normaal gezien vorig jaar op Eurorock (2001 dus) optreden, maar dat concert was niet door gegaan en ze zijn dan vervangen door Lacuna Coil. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Haha dat zou jij zowizo al doen denk ik Zenial |
|
quote:ik zit eigenlijk idd al een tijdje op de volgende cd te wachten. |
|
quote: We zouden eens allemaal mails moeten sturen naar hun label om te vragen hoe het gaat met TSOTB Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Doe gerust Beli |
|
quote: Zal ik doen, nah, honderd mails per dag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik wilde het niet zeggen |
|
die metallica cover zuigt wel enorm hard Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben eerlijk gezegd afgehaakt na die dubbelplaat "Perpetual... bla bla". Die vond ik al een stuk minder. |
|
Alleen de eerste mini en eerste volledige cd zijn (redelijk) goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind de teksten van lake of sorrow wel erg goed als ik eerlijk ben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja inderdaad... Zoiets had ik al ergens eerder geschreven, die demo is ook wel degelijk te pruimen! |
|
quote: Maar jij vindt van alle bands de demotape het tofst Zenial |
|
quote: Daarna hebben ze niks meer uitgebracht .. |
|
quote: Ik bedoelde dat ik die plaat niet tof vind en dat ik daarna niet meer naar de band heb gekeken, dus je zult best wel gelijk hebben! quote: LoL! Nou ja, ik vind het vaak wel zo dat het eerdere werk van bands het beste is omdat er dan nog weinig druk op een band zit. Maar als je goed die fijne discussies en reviews op je site had bekeken/gevold zag je ook wel dat ik het latere werk van Mortiis, Mayhem, Darkthrone, Burzum, Satyricon etc ook gaaf vind en dat ik het nog al eens te voorduren heb daarom op je forum... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-11-2002 16:05] |
|
quote: Die metallica cover is helaas wel duizend keer beter dan het origineel ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahaha,dat meen je toch niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hij heeft wel gelijk (vind ik dus ) maar dat komt vast omdat ik niet van Metallica houd.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Hmmz lake of sorrow inderdaad een goede cd alleen dat die teksten maar voor 1/8 in het songboekje staan is irritant vaak luisteren dus. hmmz ze zijn dus zo ongeveer uit elkaar.. You will never have, what i never had. |
|
iemand die weet wat deze band aan het uitvoeren is?? kheb net weer eens perpetual desolation opgezet en dat klinkt toch best zeer aangenaam! I Find That I Am Not There... |
|
Ne deze band staat behoorlijk op non actief sins die zangeres en die toetsenist er mee kapten |
|
quote: Haha grapje inderdaad. Wat is die Claw toch een loser this user is dead |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |