|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry, maar ik begrijp niet echt waar dit topic overgaat |
|
quote: Dus een Monolith/Vazal optreden is nog steeds een mogelijkheid??? |
|
quote: gezellig underground optredentjuh. samen de koelkast delen. en wie krijgt het laatste biertje? Oud Vuil. |
|
ach no offence bij mijn posts, ik vermaak me goed met de heer monolith maar vazal zal wel te underground zijn Je moeder. |
|
quote: En er moet zeker een goede PA zijn! |
|
quote: hoeft niet hoor als vazal mag headlinen mag monolith best de PA aan gort helpen Je moeder. |
|
ik, als vaste werknemer van The Monolith-Forumcult bv. kan het alleen maar met de wordfuhrer eens zijn. |
|
gaaf usericon Je moeder. |
|
quote: Leuke icon heb jij.Wat vind "de Wordfuhrer" daarvan ? Dat is toch niet de doelgroep van Monolith dacht ik zo. |
|
quote: dank |
|
ik heb dat icon van de fuhrer gekregen, en als ze geld opleveren is het zeker een doelgroep [Dit bericht is gewijzigd door lord sadisticon op 24-02-2003 22:43] |
|
heel monolith zit hier zo ongeveer ineens. het woord spreid zich voort. Oud Vuil. |
|
quote: een goedgevig man! Oud Vuil. |
|
Dat is de enemy, die moeten we in sight houden! |
|
quote: het lijkt idd wel wat op een moshpit. Maar als je allochtonen wilt aanspreken moet je wel wat meer R & B in de muziek mixen. Die lui zijn ogenschijnlijk allergisch voor metal. (en metal voor allochtonen ?? ) Andere begin je eens met een cover van "Kutmarokanen". Succes gegarandeerd. |
|
er komt een getto mix DOWN WITH THE DEATHCULT |
|
of misschien alleen zwarte corpsepaint, misschien ontstaat er dan een band? Oud Vuil. |
|
gaaf Je moeder. |
|
quote: yoyoyo mothafucka !!! hehheh. Oud Vuil. |
|
quote: NEE |
|
quote: AAAAAHHHHH, PLEASE!!! Oud Vuil. |
|
The Rammadance-Down with tha Deathcult |
|
Maar eerlijk is eerlijk. In suffocation en Blasphemy zitten/zaten een paar lieden met alleen zwarte paint en die bands zijn nou NIET bepaald slecht. ed: "niet" toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-02-2003 22:58] |
|
quote: Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |