|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
devourment Je moeder. |
|
Mietjûhs! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wat een leujk topik weer! Suck my piss |
|
quote: misschien zit er wel een bom tegen moslims in die bassdrums verborgen. tiktiktik Oud Vuil. |
|
Wat een ongeloooofelijke kutzooi. wat een crap. oja....styhn : vader triggert. |
|
Nou laten we voordat we echt hoog van de toren gaan blazen eerts de review in Aardschok maar eens afwachten, straks is die kut |
|
Als die goed is moet er natuurlijk ook een review op de frontpage komen met veel reacties. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik denk dat ik de mening van mijn katten over jullie cd belangrijker vind als de mening van de aardschok. baggerblad |
|
aardschok is nou niet echt een underground blad of wel?? Dus ik denk dat het weinig zal zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: wat bescheiden ineens. Oud Vuil. |
|
Ik ruik stront als we geen goede reviews krijgen gaan we acuut uit elkaar, dan hebben we namelijk geen bestaansrecht. |
|
Laten we maar hopen op goede reviews dan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dat hoop ik ook, ik wil aan weken mijn baan opzeggen:-) Overigens, verkrijgbaar vanaf 20 april 12 euro aan de kraam, 14 euro inclusief verzenkosten |
|
Zijn er al mp3's van de cd verkrijgbaar voor een luisterbeurt? Ik ben die mp3 van de promo kwijtgeraakt zonder er ooit naar geluisterd te hebben... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
http://www.monolith-deathcult.com/MP3/MONOLITH-Desecration.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 13-03-2003 22:43] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |