IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Monolith in Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 20:26 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Alleen maar deathmetal maken is niet genoeg, er moet een soort controverse omheen hangen.

En de bovenstaande reactie is wel degelijk serieus

Kom dan niet, dan kan er iemand wel komen die sarcamse en zelfspot hoog in het vaandel heeft staan.

daaag


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 20:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:09 schreef Monolith het volgende:
Jammer dat jij zo naief bent, De moslimhordes staat onder leiding van Abu Jah Jah klaar om Nederland over te nemen en jij zeurt over mijn gedachtenwereld?

Jammer dat jij zo paranoïde bent.

quote:
Ik ben zelf Christelijk opgevoed en ik moest altijd erg lachen om bands als Altar en Deicide hoewel ik soms ook wel eens dacht van moet dat nou?
Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord, als er dan geprotesteerd werd voor de deur van een zaal werd er om gelachen.

Je spreekt jezelf nogal tegen.

quote:
De Islam is een uiterst kwaadaardig kankergezwel in de huidige samenleving, mag ik daar tegen ageren?
Als er een religie is die het verdiend om aan poeier te worden geschoten is het wel de Islam. Het Midden Oosten moet zo snel mogelijk naar de middeleeuwen worden gebombardeerd, de soundtrack komt 21 maart uit..

Allah Akhbar of Sieg Heil?
*plaatje*


Je bent kennelijk niet in staat onderscheid te maken tussen het geloof op zich en bepaalde mensen die dat geloof op een foute manier verkondigen of uitoefenen. Misschien toch een beetje bekrompen?


Touché, pussycat!


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 20:30 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

"Je bent kennelijk niet in staat onderscheid te maken tussen het geloof op zich en bepaalde mensen die dat geloof op een foute manier verkondigen of uitoefenen. Misschien toch een beetje bekrompen?"

-Jij weet kennelijk niet dat voor een Moslim, radicaal ofniet de Koran boven de grondwet staat. Dat de Islam geen scheiding kent tussen kerk en staat. Jij behoort tot het soort mensen van"Islam is vrede" todat zich een vliegtuig vol vredelievende Islamnieten zich in een flat met onschuldige weerloze burgers boort.

Jaaaa maar dat zijn geen echte Islamieten, ze misbruiken het geloof! Islam is vrede!

En de aarde is plat.



[Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 06-03-2003 20:34]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 20:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ha, gauw je kraakpandberichtje editen, hè? Nou dat kan ik ook.

(ik woon dus wel in een (voormalig)kraakpand, ja)



[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-03-2003 20:44]


Touché, pussycat!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 20:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:26 schreef Monolith het volgende:
Alleen maar deathmetal maken is niet genoeg, er moet een soort controverse omheen hangen.

En de bovenstaande reactie is wel degelijk serieus

Kom dan niet, dan kan er iemand wel komen die sarcamse en zelfspot hoog in het vaandel heeft staan.

daaag


Nou veel plezier met je zelfspot. Ik wil gewoon metal en géén puberale poppenkast zoals bijvoorbeeld Marilyn Manson (die wil ook altijd een 'controverse' creëren).

Geloof me je bent niet de eerste die de 'scene' op zijn kop wil zetten. En aangezien het lijkt dat je dat zelf niet door hebt, denk ik dat je de term zelfspot ook nog niet helemaal begrijpt.



Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 20:36 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Als jij nu ondertussen even een potje gaat janken ga ik ondertussen even een cd uitbrengen en op tour.

Op Noordschok mag je me wel een handje geven als je wilt


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 20:36 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

@ Sporty: [fluister mode] Zeg nou niet waar we wonen! [/fluister mode]



Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 20:37 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Zeg Sporty, zit jij in die band Voleg?


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 20:41 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:36 schreef Monolith het volgende:
Als jij nu ondertussen even een potje gaat janken ga ik ondertussen even een cd uitbrengen en op tour.

Op Noordschok mag je me wel een handje geven als je wilt


Jammer dan, weer verkeerd ingeschat! Mijn oogjes blijven droog hierbij.



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 20:46 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:36 schreef 1i1ith het volgende:
@ Sporty: [fluister mode] Zeg nou niet waar we wonen! [/fluister mode]

Buurvrouw!

quote:
Op 6 maart 2003 20:37 schreef Monolith het volgende:
Zeg Sporty, zit jij in die band Voleg?

De naam zegt het al, hè? En één van mijn posts in (als ik het wel heb) het Underground-topic ook.

Spelen best veel underground bands op Noordschok, trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-03-2003 20:47]


Touché, pussycat!


Havoque
Nostalgiër
Usericon van Havoque
Posted 06-03-2003 20:48 by Havoque Wijzig reactieProfiel van HavoqueQuote dit berichthttp://heidenland.bandcamp.com

Michiel, wat ben je toch een geweldige drama queen!


-- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 20:51 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Havoque! het leeft weer!

Waar zijn Herr Kombustar Topf en Lord Deportator?

[Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 06-03-2003 20:51]


Havoque
Nostalgiër
Usericon van Havoque
Posted 06-03-2003 20:59 by Havoque Wijzig reactieProfiel van HavoqueQuote dit berichthttp://heidenland.bandcamp.com

De heren Kombustar, Deportator en ik zijn momenteel in afwachtende houding en doen het dus rustig aan. Het lijkt er op dit moment namelijk op dat spoedig een aanzienlijk deel van onze globale taak door derden volbracht zal worden.


-- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 21:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:30 schreef Monolith het volgende:
Jij weet kennelijk niet dat voor een Moslim, radicaal ofniet de Koran boven de grondwet staat. Dat de Islam geen scheiding kent tussen kerk en staat. Jij behoort tot het soort mensen van"Islam is vrede" todat zich een vliegtuig vol vredelievende Islamnieten zich in een flat met onschuldige weerloze burgers boort.

Jaaaa maar dat zijn geen echte Islamieten, ze misbruiken het geloof! Islam is vrede!

En de aarde is plat.


Dus, dat staat in het "Hoe ben ik een goede moslim"-boekje? Ik ken moslims die daar anders over denken. Ken jij een 'echte' moslim (het liefst zwart)?

In Nederland hebben we zogenaamd een scheiding tussen kerk en staat, terwijl een groot deel van de regelgeving zwaar beïnvloed wordt door de religie van de invloedrijken. De moslims waar jij het over hebt, zijn dus niet bepaald uniek.

Daarbij, de meeste mensen die de wet overtreden, vinden dat ze daarboven staan. Die hebben daar niet een religie voor nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-03-2003 21:14]


Touché, pussycat!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

moslims zijn in beginsel goed, tenzij er iets in hun ogen anders is, dat moet veranderd worden naar islamitische normen. alles wat anders is, is fout


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-03-2003 21:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 19:43 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het geluid was niet 100% maar op de plek waar ik stond was het prima uit te houden. Monolith is wel een lekkere band meen ik nu.


Was wel uit te houden, maar het de afstellingen waren niet zo geweldig. Dat bedoel ik en monolith als je de opinie van een bezoeker zo weg wuift! zoals je doet en zegt dat het prima is, zal het nooit verbeteren, misschien een idee? ik was vast niet de enige die dacht dat het wel beter kon


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jammer van de triggers maarjah...


Je moeder.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 21:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Sjoerd speelt met Axis (toch?) en daar komt nauwelijks volume af. Bovendien zal hij wel (door de aard van die pedalen) een techniek spelen waarbij je niet veel power gebruikt. Dan is triggeren de oplossing. 't Is bovendien moeilijker om met triggers strak te spelen dan zonder.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-03-2003 21:28]


Touché, pussycat!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nou dan zal het niet de triggers zijn geweest maar dat irritante 'tik' geluid in een dubbelbass stoort me altijd mateloos


Je moeder.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 21:41 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ben ik met je eens.


Touché, pussycat!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-03-2003 21:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:30 schreef karnivoor het volgende:
nou dan zal het niet de triggers zijn geweest maar dat irritante 'tik' geluid in een dubbelbass stoort me altijd mateloos

Ik vind het wel wat hebben.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tiktiktik


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-03-2003 21:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

het moet, boem boem boem. zie dying fetus


"This one is older than shit, heavier than time!"


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-03-2003 21:59 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 6 maart 2003 21:54 schreef 0Tolerence het volgende:
het moet, boem boem boem. zie dying fetus


vader bass klinkt ook wel lekker


11.45: restate my assumptions


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-03-2003 22:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

dat vind ik wat TE. Begint een beetje een hardcorehouse bass the worden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen