IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Monolith in Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-02-2003 22:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 februari 2003 22:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk. In suffocation en Blasphemy zitten/zaten een paar lieden met alleen zwarte paint en die bands zijn nou bepaald slecht.


ook


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2003 22:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of in van die hiphop kleren .. JO GRROOMMM WAZZUP


lord sadisticon
Usericon van lord sadisticon
Posted 24-02-2003 22:57 by lord sadisticon Wijzig reactieProfiel van lord sadisticonQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Op 24 februari 2003 22:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk. In suffocation en Blasphemy zitten/zaten een paar lieden met alleen zwarte paint en die bands zijn nou bepaald slecht.


wat heeft die paint met de muziek te maken?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2003 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 22:57 schreef lord sadisticon het volgende:
wat heeft die paint met de muziek te maken?

ALLES!
Paint = true = underground!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2003 22:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 22:57 schreef lord sadisticon het volgende:
wat heeft die paint met de muziek te maken?



niks

overigens

ed: sterk contrast met Jenje

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-02-2003 23:00]


lord sadisticon
Usericon van lord sadisticon
Posted 24-02-2003 23:00 by lord sadisticon Wijzig reactieProfiel van lord sadisticonQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Op 24 februari 2003 22:59 schreef Jenje het volgende:
ALLES!
Paint = true = underground!


ach....ik trap er niet in


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2003 23:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 22:59 schreef Jenje het volgende:
ALLES!
Paint = true = underground!


vroeger was:

Paint= LA = mietjesmetal



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-02-2003 23:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 februari 2003 23:00 schreef lord sadisticon het volgende:
ach....ik trap er niet in


ik pas wel op, net als met poep.


Oud Vuil.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 25-02-2003 0:41 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 25-02-2003 17:47]


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 25-02-2003 12:17 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Paint = make-up = Cradle Of Filth = slecht!!


Nabua Vonveilla


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-02-2003 13:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, het was een leuk optreden. Helaas maar de helft gezien.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-02-2003 17:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hmz, jullie zijn niet de enige met anti-islam uitingen als band zijnde. kreeg dees binnen van stephan gebedy.



er is al een show van hen gecancelled, vanwege 'discriminating against Muslims' , de effenaar was dat.

controverse, contoverse...


Oud Vuil.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 02-03-2003 0:27 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Wat een links communistischt tuig daar in Eindhoven, vreselijk!

Als er nu een christusafbeelding had opgestaan die bv vreselijk misbruikt wordt mag het allemaal wel zeker?

tsssk, stelletje bange scheiterds


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2003 0:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hilarisch genoeg zie je van alle religies wat in die tekening. Echt belachelijk!! Jezus, Visjnoe en wie dan ook mogen rotten van Nederland. Maar wee o wee als het over Allah gaat.

En laat dat nou net de Islam zijn dat de oorzaak is val ALLE problemen in de wereld.


Ik, Wil Schuurman


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 02-03-2003 10:24 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Sterker nog, overal waar de Islam de kop opsteekt is het bloed en ellende


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 02-03-2003 14:06 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Nederlanders zullen altijd wel hypocriet blijven...


Nabua Vonveilla


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-03-2003 12:06 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:27 schreef Monolith het volgende:
Wat een links communistischt tuig daar in Eindhoven, vreselijk!
Wat heeft dat er mee te maken, eigenlijk?


Touché, pussycat!


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 19:12 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Omdat ze daar zijn geweigerd?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-03-2003 19:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

geheerst zoals vanouds? nou sorry maar je was zeker niet de beste live-performer die avond. Enniewee ik vond het geluid nogal brak bij jullie, het was te hard of niet goed afgesteld, moeilijk zaken te onderscheiden imo. Waar het bij BRT en ST toch veel beter was.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 19:31 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Dan zat je zeker op de wc, het geluid was prima, dat zei iedereen.

Daarnaast heersen we altijd wel een beetje.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 19:37 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

-reactie op gebral van Monolith over Islam-

Ik heb jullie cd geluisterd en vind hem heerschen!

Jammer dat je zo'n bekrompen gedachtenwereld hebt. Dat vind ik dan toch een stuk minder. Een religie aanvallen, mij best, maar om er nou weer één uit te pikken en als zondebok te zien vind ik triest.
En dan pak je ook nog de Islam. Deze religie krijgt de laatste tijd erg veel aandacht krijgt in alle denkbare media, dus uit commercieel oogpunt zal dat vast een goed idee zijn......



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-03-2003 19:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 19:27 schreef 0Tolerence het volgende:
geheerst zoals vanouds? nou sorry maar je was zeker niet de beste live-performer die avond. Enniewee ik vond het geluid nogal brak bij jullie, het was te hard of niet goed afgesteld, moeilijk zaken te onderscheiden imo. Waar het bij BRT en ST toch veel beter was.

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het geluid was niet 100% maar op de plek waar ik stond was het prima uit te houden. Monolith is wel een lekkere band meen ik nu.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 19:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:27 schreef Monolith het volgende:
Wat een links communistischt tuig daar in Eindhoven, vreselijk!


quote:
Op 5 maart 2003 12:06 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken, eigenlijk?


quote:
Op 6 maart 2003 19:12 schreef Monolith het volgende:
Omdat ze daar zijn geweigerd?


Wat dacht je van het deel over het zogenoemde "links communistische tuig"?


Touché, pussycat!


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 06-03-2003 20:09 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Jammer dat je zo'n bekrompen gedachtenwereld hebt.

-Jammer dat jij zo naief bent, De moslimhordes staat onder leiding van Abu Jah Jah klaar om Nederland over te nemen en jij zeurt over mijn gedachtenwereld?

Dat vind ik dan toch een stuk minder. Een religie aanvallen, mij best, maar om er nou weer één uit te pikken en als zondebok te zien vind ik triest.

-Ik ben zelf Christelijk opgevoed en ik moest altijd erg lachen om bands als Altar en Deicide hoewel ik soms ook wel eens dacht van moet dat nou?
Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord, als er dan geprotesteerd werd voor de deur van een zaal werd er om gelachen.
De Islam is een uiterst kwaadaardig kankergezwel in de huidige samenleving, mag ik daar tegen ageren?

En dan pak je ook nog de Islam. Deze religie krijgt de laatste tijd erg veel aandacht krijgt in alle denkbare media, dus uit commercieel oogpunt zal dat vast een goed idee zijn......

-Als er een religie is die het verdiend om aan poeier te worden geschoten is het wel de Islam. Het Midden Oosten moet zo snel mogelijk naar de middeleeuwen worden gebombardeerd, de soundtrack komt 21 maart uit..

Allah Akhbar of Sieg Heil?



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 20:22 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik heb net dat topic over dat de underground oppervlakkig is weer gelezen en begrijp dat ik je reacties met mammoettankers vol zout moet nemen.

Waarom wil je zoveel aandacht krijgen, opruien en 'wakker schudden'? Je kunt toch ook gewoon toffe (death) metal maken? Net alsof dit obstinate gedrag wat toevoegt.

Ik was van plan om naar jullie te kijken op Noordschok. Maar ik denk dat ik toch maar niet al te veel aandacht aan jullie ga schenken.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen