|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben wel blij met mijn BassCollection 511 van puur hout... Ik zou het liefste een MusicMan StingRay willen hebben maar zoveel geld heb ik nu niet.... Of anders deze van BassCollection: |
|
Mooi ding, doorlopende hals?? Zeker GOTOH Hardware? 'k zelf een 5B met ebbehouten toets, hoef dat ding alleen maar aan te raken!! |
|
Yamaha RBX 750. Niet duur, leuk geluid. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
yamaha is van goede kwaliteit, en betaalbaar, heb zelf ook zo een the mercy of the lord is neverending |
|
hé Kahn die beast bass is zeker gaaf hier kan je hem zien {voor liefhebbers van EXTREEM coole bass designs} http://www.bcrich.com/beastbass.html [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 23-08-2001 0:35] |
|
quote:Yep... Al het goede spul zit er op.. Die Jive kost ook handenvol geld (5700 piek geloof ik) maar ik kan hem nog wel met een leuke korting krijgen denk ik... Maar het zal toch wel bij dromen blijven denk ik want heb simpelweg het geld niet.. Mijn 4-snarige is subliem en ik wil een 5-snarige van een minstens zo goede kwaliteit en dan kom je al gauw aan een paar duizend piek.... |
|
'K weet precies wat je bedoelt... |
|
zou hopelijk reageren hier wat mensen op: Ik ben al een tijd van plan om over te gaan op bassen(ik speel nu 2 jaar gitaar) Dus ben ik gisteren zaterdag wat wezen kijken en ik kwam deze bass tegen: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=SR800 aangezien ik nog nooit langer dan 5 min op een basgitaar gespeeld heb weet ik niet zo goed waar ik naar moet kijken bij de aankoop. dus ja ik ruil mijn gitaar ervoor in en me versterker ook om deze bass te kopen. Dus zouden jullie mij wat over de kwaliteit van deze bass willen vertellen. Ik denk altijd dat de verkopers mij gewoon wat aansmeeren alvast bedankt reageer ff snel want ik zou maandag beslissen of ik hem koop Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat is echt een prima bas de voordelen van die soundgear serie (waar ik zelf ook op speel en de andere bassist van mn huidige band ook ) zijn dat het lichte bassen zijn met een hele dunne hals waardoor de snaren dichter bij elkaar staan en dus makkelijker te bereiken ze spelen geweldig en hebben een goed geluid alleen slappen (als je dat zou willen) is op de soundgear bassen niet echt geweldig Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ja zoals ik al zei ben ik beginner bassist,dus de technieken moet ik nog leren het voordeel is dat mijn gitaarleraar ook goed ken bassen dus heb ik ook weer voordeel van! Maar dit is dus wel een goede keus? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
bas mijn favo bas: en die van suncaged rob natuurlijk maar die kan ik niet betalen |
|
jaja, jij met je patser basggitaar Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
hoe zit het trouwens met de brug? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: als jij denkt: een lichte bas, smalle hals en goed geluid, dat wil ik ook dan is het een goede bas Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: hehe sorry kon het niet laten bdw heb ik ook twee speakerkasten erbij |
|
maar zit er een groot verschil tussen de brug want volgens mij zit er op die ik wil kopen een andere brug Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:dat en een drumcomputer zullen je buren leuk vinden maar wanneer kunnen we je demo verwachten? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: hehe ik ben nu met mijn tweede nummer bezig en mijn buren? ach ja ik hoor de bel toch niet |
|
quote: vreemd wat voor brug dan?? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: zolang ze geen stenen door de ruiten gooien zal het wel goed zijn Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
uuh ja hoe leg je dat uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee mijn buren klagen nooit ze vinden het wel best |
|
quote: *zucht* had ik maar zulke buren die klagen al als ik om 4 uur snachts een borrel geef, zeikerds Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
geloof meer zoiets brug http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=BTB1000E Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat is een btb bas en geen sg |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |