|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
wihaaaaa ik heb dus ook sinds 1 week een bassgitaar naast m'n drumset staan Bc Rich Platinum, hij's mat zwart.. |
|
Mooie bas Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hehe thnx en hij koste maar 100 pleuro, da's echt nix |
|
kben dan zelf wel toetsenist, maar wat betreft bassen vind ik de Concklins erg mooi en de Bassline het allermooiste check bijvoorbeeld die van mun broertje (bij ons in de band): |
|
quote: HEHE... toevallig van ene 'Bijl' overgekocht uit een Veenendaals bandje?? It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
quote: Zo kan ik het nou juist net weer niet, ik speel het liefst met een harde plectrum die helemaal niet buigt, vind ik veel makkelijker voor strakke metalriffs. |
|
quote: Wat een lief broertje zeg! Lijkt op de mijne... IK ZOEK NOG EEN BASSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 21-01-2003 22:29] |
|
quote: you got it |
|
Ik weet iig wel wat mijn volgende bas wordt...een Alembic Europa 5 snaar... eerst ff FLINK sparen It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
Kan iemand mij een 2e hands bas verkopen? |
|
Nog een bassist geinteresseerd voor een brute black/death metal band?!?!?! carnagath@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 23-01-2003 14:24] |
|
quote:Ken jij Bijl?? Ik krijg nog steeds een basbox die ik van hem gekocht heb. Kom alleen niet zo veel meer in v'daal Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Belgie? |
|
quote: Nee. We oefenen in Hoogeveen. Ikzelf kom uit Zwolle en de rest omgeving Assen. Dus Drenthe/ Overijssel .... |
|
hadden jullie je oude bassiste maar nooit moeten wegsturen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zo das ff een teringend weg.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Tja ... maar op den duur zou dat zelfs slechter uitpakken dan de situatie waar we nu inzitten .... |
|
Ik zit er steeds vaker aan te denken bas te gaan leren spelen. bla...bla...bla... |
|
quote:Ik zit er aan te denken om lessen te gaan nemen. Maar ik weet niet wie omdat ik wel metal wil spelen en ik weet niet hoeveel het zal gaan kosten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zeeland, hmm... niet echt te doen! Bovendien wil ik geen metal spelen! |
|
quote: Voor mij is het niet echt ver Ligt eraan waar JIJ woont! |
|
quote: Voor gitaar zijn mijn handen te klein, maar ik heb op school ooit eens gebast en dat beviel eigenlijk wel goed. bla...bla...bla... |
|
quote: hehe ik woon 'centraal' zeg maar. In de randstad, niet ergens in de periferie Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mn Challenge blijft een ellendig bijgeluid (vibratie) produceren, t blijft wel consequent en t is te verdoezelen met distortion, maar toch. Er zit een kleine fout in de hals. Volgende maand schakel ik over op een Stagg, dat staat vast,... ik ben alleen raar maar waar aan t twijfelen tss een links- of rechtshandige, ( ben linkshandig,heb nu rechtsh. bas) ik heb niet zo lang geleden nl een linkshandige geprobeerd, en dat ging bijna even vlot, shit verwarring! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |