|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb dezelfde brug op mijn washburn ik geloof dat deze beter gestemd blijft ofzo |
|
elke string zit afzonderlijk bevestigd en daardoor hebben ze niets met elkaar te maken als je de ene stemt verandert er niets aan de ander dan wordt het alleen maar beter Kopen dat ding!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ja ik bedoel de brug Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
of volgens mij zoiets brug,ja i kweet wel 100% zeker dat het de sr800 was. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
koopuhhhhhh!!!! |
|
ja ik hoef dr niks voor te betalen ik ruil mijn gitaar er voor in deze heb ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mooi ding |
|
dank je,kopen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wat wilje ervoor hebben? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
350 euro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kost die sr800 maar 350 euro? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik ben zelf tegen het verkopen van gitaren of bassen je kunt er nooit genoeg hebben Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: idd |
|
ik bedoel mijn gitaar die sr800 kost ongeveer 500 euro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nog even en jij hebt er meer dan Dimebag its PsYcHo; de Dimebag onder de bassisten Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: ja,dat had ik ook wel door maar laat maar 500 euro valt best mee eigenlijk maar waarom koop je geen 5-snaar? [Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 24-11-2002 16:10] Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
waarom wel,zit er groot verschil in? (ja ik weet nog bijna niks van bassen) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: was het maar waar |
|
quote: WAAROM WEL??? |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik zeg Lage B |
|
quote: het scheelt een snaar he en dus kun je met een 5-snaar meer dan met een 4-snaar en dat is natuurlijk veeeeeeeeeeeel gaver dus koop een soundgear 5-snaar zou ik zeggen als je begint met een 5-snaar hoef je er later niet meer aan te wennen maar waarom dan geen 6-snaar of een 7-snaar zou je denken? nou, een 6-snaar is inderdaad gaver, maareen 5-snaar begint steeds meer de standaard te worden en een 6-snaar is nog vrij zeldzaam dat is meer voor bands als dream theater, suncaged and the like Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: en ik |
|
quote: Poseur |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |