![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: metallica iron maiden dit vind ik goeie "bas oefen bands" RATM is trouwens ook zeer geschikt om mee te bassen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 27-11-2002 19:21] ![]() |
|
quote: Ouwe Black Sabbath!!!! ![]() |
|
kunne er ook titels bij? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Iron Maiden: The Wickerman The Number of the Beast Fear of the Dark Hallowed be thy Name Iron Maiden The Trooper Metallica: Master of Puppets Sad But True Orion (lol) RATM: Testify Guerilla Radio Killing in the Name of Black Sabbath: Iron Man Paranoid Deep Purple: Black Night Manowar: The Gods Made Heavy Metal Dit zijn de nummers die ik vooral bas (RATM tegenwoordig niet meer, die zijn wel handig om mee te beginnen) de tabs hiervan zijn volgens mij allemaal op www.basstabarchive.com te vinden ![]() |
|
Voor bas zou ik Type O Negative ten zeerste aanraden, pak bijvoorbeeld "Black n° 1"... ![]() ![]() |
|
het zijn hopelijk niet allemaal van die technieken toch zoals slappen enzo? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Black Sabbath - alles van de eerste paar albums. Behind the Wall of Sleep, The Warning, Evil Woman, etc.... Geezer Butler ![]() ![]() |
|
quote: niet dat ik zo even weet. ![]() |
|
mm spelen beginners al meteen sad but true(nu ik die tab bekijk/probeer zie ik dat een beginner niet spelen. ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Sad but true is niet zo gek moeilijk, kijk gewoon niet te veel naar de tab, daar krijg je koppijn van. Hou hem er alleen even bij als je niet weet welke noten je moet spelen. ![]() |
|
O, tip voor de wat energiekere mens: probeer alles in het begin veel sneller te spelen, ![]() ![]() |
|
mij is altijd geleerd om het eerst zo langzaam mogelijk te doen en dan steeds voorjezelf het tempo opvoeren. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik speel als het te snel is ook eerst langzamer en dan sneller... soms als je het gelijk snel gaat spelen ga je het een beetje afraffelen... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ik zie het al..Ik ga ook nog zweten ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Is er hier toevallig iemand in het gelukkige bezit van een paar basstabs van DEATH?? Op interslet is namelijk geen fuck te vinden. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Je kan het beter langzaam en foutloos spelen dan snel en fout. Later kan je de snelheid wel opvoeren. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-12-2002 20:09] ![]() |
|
quote: ik heb crystal mountain in mijn hoofd zitten als je powertabs download dan tab ik m wel uit voor je ![]() |
|
twee van mijn basjes een motion accoustic en een yamaha fretless ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 02-12-2002 18:17] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in, maar het was de Slayer obsessie zeg maar. ![]() ![]() |
|
quote:Perfect, ik heb powertab gedownload dus tab ermaar op los ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Heb vandaag het transcribed version boek van Megadeth - Rust in Peace gekocht ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik zoek er nog eentje... Iemand? ![]() |
|
Yah me 2 eigenlijk.... "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |