|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ach nee, gewoon komen! Dit slaat nergens op. |
|
wow, hier: http://www.karsten.nl/assex/74s.htm kan men krosti's bestellen, gelijk maar gedaan. ben benieuwd. frikadellen zijn voor het klootjesvolk. krosti's zijn pas echt True!!! Oud Vuil. |
|
Ik houd niet van frikadellen. En what the fuck zijn krosti's?? the only pleasure is pain |
|
Waarom is mijn verjaarsfeestje net nu er ook iets leuks te doen is... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Haha, is een groothandel he, krijg je elke week zo'n pak Krosti's!!! |
|
mmm, lekker! Oud Vuil. |
|
Veenendaal? Daar heb ik 18 jaar van mijn leven verspild, of nee 19 jaar zelfs... Dit slaat nergens op. |
|
Kom op jongelui! 15 en 16-jarige ZM'ers zijn ook welkom, mits een doosje frikadellen in hun knuistjes geklemd! Jullie durven niet he!!! Dit slaat nergens op. |
|
*zie boven* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
waarom zou ik naar enschedeeee gaan, als ik hier al ruim 33 jaar lekker m'n tijd zit te verprutsen in veenendaal. bovendien zijn er geen krosti's. Oud Vuil. |
|
quote: Krosties zijn cult en zeldzaam! Moeilijk verkrijgbaar! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: een mede strijder... krosti's zijjn idd cult!!! Oud Vuil. |
|
quote: DIE MOET JE OOK ZELLEF MEENEMEN DAN!! Dat geldt ook hoor! Dit slaat nergens op. |
|
Jongens, kom dan Dit slaat nergens op. |
|
Der is Metal in Utreg op 15 maart, dan moet je toch echt twintig frikadellen in mn reet stoppen wil ik daar niet naartoe gaan headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
En als je nou geen dellen lust? What about Rösti's? Of Veggie-dellen voor Dwaal?* //edit Fuck...Enskede met het OV Concert is iets anders dan gewoon dellen vreten en boozen, sorry dude maar de afstand zuigt. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-03-2003 9:18] |
|
quote: Een viandel dus. die verkopen ze echt overal. |
|
nee, geen viandel, een krostie is een soort kruising tussen een kipkorn en een frikandel... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Nou nou.. misschien moeten we hier maar het grote blasfemiese snacktopik van maken... EN TOCH MOETEN JULLIE ALLEMAAL BELACHELIJKE HOEVEELHEDEN FRIKADELLEN KOMEN ETEN!! Dit slaat nergens op. |
|
Dude, zet er maar een stuk op 30 apart, want ik kom! |
|
VET! Heb je een slaapplek nodig? Dit slaat nergens op. |
|
quote:Is dit een officieele benadering? Hehehe, neen, ik kom niet. Te kort van dag. |
|
Sukkel Dit slaat nergens op. |
|
Bwahaha, geef nou toe dat je wilde dat ik kwam [get it? 'kwam' ]. Aber gut. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |