![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien dat ik ook kom, Idols is immers afgelopen, dus daar hoef ik niet voor thuis te blijven Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: als een frikandel op een lul lijkt moet ie toch ckers net zo lullig zijn als jij ![]() ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
quote: Ha Vet!! Je weet wat je mee moet nemen he! (Ik verwijs u even door naar pagina 1 van dit topic voor meer informatie) Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik wil ook komen! ![]() Maar te weinig geld enzo. ![]() Nou, als ik vanavond zelf wat frikka's naar binnen smokkel zal ik aan jullie denken. ![]() ![]() |
|
Wie komen er nu allemaal!? ![]() |
|
Hoezo te weinig geld? Een doos frikadellen kost echt niet meer als 2 euro ![]() Bier wordt door ons geregeld, dus, rest alleen OV nog... Waar woon je? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Stramproy [weert]. Mid limburg, hoe je het ook went of keert: te ver. ![]() ![]() |
|
quote: - mörke - ryn - Humanator (misschien) - Fire - Avondmist (volgens mij al heel lang hier niet meer geweest) En nog een shitload aan non-zm'ers Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Bullshit, neem de trein, en voor 15 euro ben je klaar.. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Pourqoi? [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 15-03-2003 12:38] Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Het reisje met de trein alleen al kost me 35 pleuro, dat zijn meer dan 50 diepgevroren frikadellen! Dan nog de taxi tot aan jullie keet... ![]() |
|
Ik vind het een achterlijk ideee ![]() ![]() |
|
Geef mij maar een kroketten feest !! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Dat lijkt me al beter, maar ja, ik ben nog altijd vegetarisch heh ![]() ![]() |
|
quote:Smoesjes! Ons assortiment biedt onder andere: -Balletjes -Gehaktballen -Frikandellen -Hamburgers -Kipburgers Allemaal vegetarisch natuurlijk, dus de namen zijn niet 100% natuurgetrouw. ![]() ![]() |
|
quote: Je kan het lopen vanaf het station, en je kan vast meerijden met iemand met een weekend OV, dan heb je korting, en kost het je nog maar 13,90 Pleuro's Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Kaassouflé's ?? ![]() |
|
quote: Idioot, je houdt van Blackmetal en je bent een vegetarier... Misschien kan je alvast zelfmoord plegen. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Domme gast, houdt anders even je hoofd. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
OK folk's... A big ![]() ![]() I hope you die agonizingly painful deaths without the solace of unholy frikadellen raining on your grave... Dit slaat nergens op. ![]() |
|
frikandellen!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
*zucht* ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |