|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
steek die berelullen maar in je hol murke Trieste gast |
|
|
|
Dwaal, verspil je tijd maar niet... Hij is zelf al een frikandel |
|
- mörke - ryn - Humanator (nee, ik kom echt) - Fire - Avondmist (volgens mij al heel lang hier niet meer geweest) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:jij komt niet he dwaal? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ah, maar ik zou gegaan zijn als ik geen andere dingen te doen had gehad... daarom ga ik volgende week! Echter niet voor de friko's maar voor Mörke . |
|
|
|
te mooi om waar te zijn, je neemt een doos frikandellen mee, en dan is het de rest van de avond ongegeneerd zuipen en vreten! en dan zijn er nog lieden die dan niet komen omdat het te ver/ of geen geld hebben. jeemig, dit is "ones in a lifetime" mensen! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heb jij trouwens mijn pleuro's al binnen? |
|
quote:Tja anders moeten ze dat afval meteen de prullenbak in gooien, dan hebben die beestjes helemaal voor niks geleefd. |
|
quote:o god, allang! nog 2 weekjes geduld gok ik zo, als je afhankelijk bent van andere mensen duurt het nu eenmaal altijd langer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Helaas gaat het anders lopen... volgende keer beter |
|
Ontzettend stelletje NICHTEN!!! Jullie hebben allemaal de onheilige glorie van 300 in reuzel gefrituurde kuikenseparatorenvlees-staafjes moeten missen!!! En een hoop mayo!!!! minstens 2,5 liter! En een frikadellenverorberende Neger... Ja ja, een echte! Dit slaat nergens op. |
|
quote:Zo'n bruine bedoel je?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Een echte BRUIN-ZWARTE NEGOR Dit slaat nergens op. |
|
Tering!!! Das wel veeeeel man!! Met z'n hoevelen? |
|
stuk of 40 eters, en een hele lel vegetariers die niet wilde Dit slaat nergens op. |
|
quote:jezus wat ben jij homosexueel, ik zag je nog lopen door enske toen ik onderweg was naar dit blasfemische feest! en ja... die neger heeft de meeste gehad van idd, respect! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nou, en om het feest nog even compleet te maken, en jullie je allemaal ontzettend zielig te doen voelen omdat jullie er niet waren, bji deze: www.frikadel.tk Dit slaat nergens op. |
|
hahahahaaa, die deurgreep is geweldig!!! Oud Vuil. |
|
Dank U.. Dank U... Dit slaat nergens op. |
|
Over frikandellen gesproken.. bezoek eens de site van mijn idool Sjef Hoelenpapers: http://www.sjefhoelenpapers.com Gratis download van zijn hit "Moeder, ik lust een frikandel" "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: Wat denk je dat er ongeveer 300x voorbij is gekomen over de met reuzel bedekte strereo? Nou? He? Wat? Juist! Dit slaat nergens op. |
|
ik heb vandaag voor het eerst een pikanto op. met curry, heersch!!! Oud Vuil. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |