|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klinkt best |
|
quote:Go, and have fun without me now... *zwaait* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*zwaait terug* |
|
quote: en... dat betekent? Dit slaat nergens op. |
|
DAT RYN OOK KOMT BHAHAWHUHUHUHHAAAAAAHHAAAAA the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Da's uitermate Blasfemies!! komt Humanator ook nog? En Krisch? Dit slaat nergens op. |
|
quote:heeft die band ook n site, en wat voor muziek ist, dan kom k mischien ook nog wel als k mezelf zogek kan krijgen. oowja een groep vrienden heeft een woonboot gekocht, binnenkort een bierfeest k post nog wel wanneer, niet te veel komen graag, want alles is gratis maar anders zinkt dat wrak nog eens yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
HET is godveredomme een topik over een frikadellenfeest, als je godverkankerkut opsodemietert naar de concertsectie! En wel NU Er wordt hier alleen over FRIKADELLENFEESTEN geluld! Dit slaat nergens op. |
|
TJOKKEFOLL!!! Dit slaat nergens op. |
|
= hier grappig |
|
bhahaha pint the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Jazeker, Bier in de Rocks... Jullie zullen allemaal je vingers er af bijte als je hoort hoe verschrikkelijk gaaf het was, ena dta jullie het gemist hebben.... OBEY ME: COME TO THE UNHOLY FRIKADELLENFEEST!!! Dit slaat nergens op. |
|
Ik ben vegetariër |
|
heers, vandaag bij een maat van me Frikandelle fest.. dat gaat heersen |
|
quote: dus..... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
tjah weer es wat anders.. |
|
Mensen, om dit topikk weer even in de herinnering te schoppen, Morgen is het zo ver! Dit slaat nergens op. |
|
Jeezus, saaie lullen! Dit slaat nergens op. |
|
Tja het is ook alleen maar voor bepaalde mensen. |
|
Ik zit tot 23.58 in Zwolle |
|
Ik hoorde dat Avondmist en jij ons dan om een uur of 01.00 kwamen verblijden met jullie aanwezigheid? Dat is natuurlijk geen enkel probleem, we zijn tot 05.00 open, en daarna gaan we gewoon door Dit slaat nergens op. |
|
quote: Het was gezellig volgende keer weer HEERSCHT |
|
Ik eet geen vlees.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik noem een frikadel geen vlees. Oud Vuil. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |