|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb twee albums van Belmez in mp3 formaat. De albums heten: Berserker (1995) en Wundgrind (1998). Verdere info heb ik eigenlijk niet en hoe het klinkt weet ik eerlijk gezegd ook nog niet, want heb het nog niet geluisterd. Op de site www.myrrthronth.de, staat dat ze drie albums hebben (onder de sectie albums). Op je knie en pijp voor genade! |
|
Toch even JuronymouS' informatie aanvullen: - In Memory - demo (1993) - Gore - demo (1994?) - Berserker (Napalm, 1995) - Siechtum (Napalm, 1995) - Wundgrind (1998) "Belmez was the solo project of the former Eminenz member Karsten Breitung. He released a couple of albums through Napalm Records but since then nothing has been heard from him." Oh ja, één site zei dat Belmez Oostenrijks was, en niet Duits. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Hartstikke bedankt mensen |
|
ik zoek een shirt van Emperor "In The Nightside Eclipse", kan hem nergens vinden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
www.displeasedrecords.nl (Beli) Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zoek een leuke baan die goed betaald |
|
quote: en hoe werkt dat spul, krijg maar niets besteld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mailorder --> Clothing --> Emperor en add to cart Ik, Wil Schuurman |
|
quote: eens proberen. en ik zie dus enkel buy item, klinkt logisch dat je daarop klikt maar zo lukt het dus niet. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-03-2003 22:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zoek een goddelijk mei... en Merzbow & Genesis P-Orridge compleet (op mp3, origineel whatever) Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Stuur een briefje naar de het adres Displeased Records Ronde Toch 7d 1507 CC Zaandam En schrijf daarop "kunnen jullie mij een catalogus opsturen, hier zijn 2 postzegels". En je krijgt een mooie catalogus met bestelformulieren. Je kan ook een machtingskaart opsturen, dan kun je via het internet bestellen en dan schrijven ze het automatisch van je rekening... maar goed, dit lijkt mij dus geenszins veilig ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
T-shirt hypnosia zwerven nog 10 ofzo rond volgens hun(hypnosia) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zoek (nog steeds) een Ulver Nattens Madrigal shirt |
|
Ik zoek het eerste en titelloze album van L7!! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Staan er ook spellingsfouten in je CV? Dat zou wel 'ns de oorzaak van je werkloosheid kunnen zijn! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: spellingsfouten? Don't blush when I rip you open |
|
Ik zoek een Verderf shirt |
|
quote: Hey je hebt het wel over iemand waarvoor ze een hele tv serie uit de grond gestampt hebben! |
|
quote:hahaha! damn, toch ne keer de mijne checken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Jij maakt in ieder geval al één spelfout (ik géén) Als dit een poging is om grappig te zijn is die poging jammerlijk mislukt. Verder raad ik je ten stelligste aan om dergelijke zielige en flauwe opmerkingen in de toekomst achterwege te laten, als ik namelijk kan achterhalen wie je bent kom ik je strot dichtknijpen achterbakse kankerhond Ik hoor jou nog wel een keer als jij ontslagen bent terwijl je een koophuis hebt e.d. |
|
quote: Is dit de zoveelste mislukte poging van je om intelligent of grappig uit de hoek te komen, mislukte student |
|
Nu weer allemaal lief zijn! Werkloosheid heeft niets te maken met 1 of twee taalfoutjes. Behalve als je docent Nederlands wilt worden natuurlijk. |
|
quote:hey ik bedoelde het aardig hoor opgefokte pik edit: ben je zelf niet trouwens een van de vele die continue over spelling zit te mekkeren............. oja vergeten zeker [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-03-2003 12:13] |
|
quote: Misschien kan je je voorstellen dat Snaack niet op die 'goed bedoelde' flauwe grapjes zit te wachten. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 11-03-2003 12:18] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Dus alsof ik wel op zo'n reply zat te wachten. Wees toch eens niet zo verdomde hypocriet zeg! Als jullie zo graag willen dat iedereen perfect is naar jullie eigen maatstaven begin dan eens lekker bij jullie zelf. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |