IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Ik zoek...ik zoek...wat jij niet zoekt... Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-03-2003 0:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

IK ZOEK

(gvd)

Het album 'Grace' van Tribes of Neurot. Zijn dezelfde lui als die van Neurosis. En ik wil dus 'Grace'. En ja, ik wil er best wat voor betalen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2003 1:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, HET album van:

Psychic Pawn. Mail en verras me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2003 8:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zoek:

CD's van Nocturnus, heb er nog geen 1

Als iemand weet waar ze te bestellen zijn, iemand ze weg wil doen o.i.d. -- meel me


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-03-2003 8:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

http://www.large.nl

dan gaat ge even zoeken op Nocturnus en vindt:

-Ethereal tomb
-Threshold



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-03-2003 9:54 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Die zijn goed te krijgen hoor!!


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 12-03-2003 10:00 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Ik heb nog een pearl export drumstel te koop.
er zit geen snare bij,maar voor de rest is ie kompleet.200 eurotjes.iemand belang bij?



ilyc
Usericon van ilyc
Posted 12-03-2003 11:11 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik zoek een Playstation 1 spel:

Castlevania: Symphony of the Night. Alleen origineel


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-03-2003 11:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Desaster / Pentacle 10" split


Ik, Wil Schuurman


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2003 13:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 8:46 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
http://www.large.nl

dan gaat ge even zoeken op Nocturnus en vindt:

-Ethereal tomb
-Threshold




heej, cool!!

ik heb de large gids en daar ze niet in volgens mij.. vaag..


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-03-2003 13:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Sja, die staan ook bij Displeased @ 13.50


Orlonth
Usericon van Orlonth
Posted 12-03-2003 13:46 by Orlonth Wijzig reactieProfiel van OrlonthQuote dit bericht

Ik zoek al even de 'melodic death metal' thread (of iets in die aard).
Ik zou hem graag nog eens doornemen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-03-2003 13:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Shit, daar hebben we best veel van Orlonth. Mail ff een modje, die mogen wel in de search.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2003 14:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 10:00 schreef Katablaster het volgende:
Ik heb nog een pearl export drumstel te koop.
er zit geen snare bij,maar voor de rest is ie kompleet.200 eurotjes.iemand belang bij?
Misschien weet ik wel iemand ... (nee niet ikzelf)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-03-2003 14:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik zoek een nieuwe pleeborstel, de oude is versleten...misschien weet iemand nog wel een ultiem-true pleeborstel voor een aardig prijsje?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2003 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 14:01 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Ik zoek een nieuwe pleeborstel, de oude is versleten...misschien weet iemand nog wel een ultiem-true pleeborstel voor een aardig prijsje?
Jep .. gratis af te halen .. met restanten van de zwabberstront van gisteren


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 12-03-2003 14:03 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 14:01 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Ik zoek een nieuwe pleeborstel, de oude is versleten...misschien weet iemand nog wel een ultiem-true pleeborstel voor een aardig prijsje?


gebruik gewoon je tandenborstel, net zo voordelig


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-03-2003 14:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 14:02 schreef Jenje het volgende:
Jep .. gratis af te halen .. met restanten van de zwabberstront van gisteren


hmm....forget it


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2003 14:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

MBMarduk, over enkele weken (reken op 3 weken) krijgt een muziekwinkel hier in R'dam weer Gripmaster's binnen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-03-2003 14:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 14:17 schreef Snaack het volgende:
MBMarduk, over enkele weken (reken op 3 weken) krijgt een muziekwinkel hier in R'dam weer Gripmaster's binnen!

Heersch!! Thanx dude!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 13-03-2003 11:22 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik zoek de sticker sheet en de wapens van G1 Optimus Prime...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-03-2003 11:25 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik zoek de witte long sleeve van One van Metallica En een gitaar leraar in de buurt van Eindhoven.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2003 11:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 14:24 schreef MBMarduk het volgende:
Heersch!! Thanx dude!



Begin april ga ik daar ff langs om er één voor je te kopen ok!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-03-2003 13:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik zoek cheats voor het PC-spel "Enclave" en NEEN die zijn niet op Google te vinden


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 12:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben op zoek naar de eerste twee demo's van Dödfödd:

Dödfödd- Livlös massa, dödfödd själ
Dödfödd- Förfall, undergång och död


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 11-05-2003 13:13 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 13:22 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Ik zoek cheats voor het PC-spel "Enclave" en NEEN die zijn niet op Google te vinden



http://www.actiontrip.com/cheats/enclave.phtml


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen