IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Ik zoek...ik zoek...wat jij niet zoekt... Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik geef je wel 5 euro als ik win


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-05-2004 23:10 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 19:49 schreef JuronymouS het volgende:
Gezocht: Fluisterwoud pin en/of patch


Niemand? Andere black metal patches en pins zijn ook welkom!


Op je knie en pijp voor genade!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2004 12:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 17:21 schreef Pink Floyd het volgende:
Cruachan - A Celtic Trilogy (3 lp's)
www.soulsellerrecords.com voor 30 euro


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-05-2004 13:41 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:15 schreef Chelman het volgende:
Ik geef je wel 5 euro als ik win

haha yes dat zocht ik
misschien win je 3,50 ofzo


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-05-2004 13:42 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 13:41 schreef Griffin het volgende:
haha yes dat zocht ik
misschien win je 3,50 ofzo

Fleur, vanaaf Altstadt?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-05-2004 13:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 13:41 schreef Griffin het volgende:
haha yes dat zocht ik
misschien win je 3,50 ofzo


dan leg ik 1,50 bij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-05-2004 16:42 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 13:42 schreef Mikeee het volgende:
Fleur, vanaaf Altstadt?


ik denk eerder Roadhouse!
mijn vader zegt maar niks over die boeken, maar ik wil ze wel! Sorry voor al die onduidelijkheid, hij is er nogsteeds niet van overtuigd dat ik echt mijn motorrijbewijs wil halen en vindt de boeken in de eerste instantie dan ook niet zo nodig..heb 'm wel zo goed als overgehaald nu!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-07-2004 21:06 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Desaster - The Fog Avalon TAPE


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 16-07-2004 17:39 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 12:45 schreef kwelgeest het volgende:
www.soulsellerrecords.com voor 30 euro
Ah thanks (beetje laat antwoord hehe) maar heb hem


Like Some Snow-white Marble Eyes


MyDyingSic
I Kill Christians In The Name Of Lucifer
Usericon van MyDyingSic
Posted 17-07-2004 12:04 by MyDyingSic Wijzig reactieProfiel van MyDyingSicQuote dit berichthttp://www.karpenoktem.tk

Ik zoek iemand die mn WACKEN kaartje over wil kopen tegen kostprijs!!!!


Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 17-07-2004 12:15 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 12:04 schreef MyDyingSic het volgende:
Ik zoek iemand die mn WACKEN kaartje over wil kopen tegen kostprijs!!!!
Voor 50% koop ik hem van je


Like Some Snow-white Marble Eyes


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 28-01-2005 15:49 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

ik zoek naar de clip van het liedje We all stand together van Paul McCartney. Je weet misschien wel, met die konijntjes en zo...


t'is niet voor mij, t'is voor iemand anders


:p


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-01-2005 15:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 15:49 schreef Spuitpoep het volgende:
ik zoek naar de clip van het liedje We all stand together van Paul McCartney. Je weet misschien wel, met die konijntjes en zo...


t'is niet voor mij, t'is voor iemand anders


Al geprobeerd te downloaden? Ik verwacht dat die vrij gemakkelijk te vinden zal zijn.


..."Hate can only create more hate"...


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 28-01-2005 15:54 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

dacht ik ook, maar nergens! niet op soulseek - grokster en bongzilla(of hoe dat ook heet)

beetje jammer


:p


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2005 17:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 januari 2005 15:49 schreef Spuitpoep het volgende:
ik zoek naar de clip van het liedje We all stand together van Paul McCartney. Je weet misschien wel, met die konijntjes en zo...


t'is niet voor mij, t'is voor iemand anders


Kikkers toch?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 28-01-2005 17:41 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

idd

en poezen


:p


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2006 20:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

DRINGEND

Is er iemand die de Nederlandse Cartoon Network kan ontvangen en die in staat is om het introfilmpje voor me op te nemen (audio of video, dat maakt me niet uit) van de tekenfilmserie Samurai Jack?

Het gaat me om de Nederlandse versie.

Ik heb het al een aantal keer hier op gezet, iemand moet het toch kunnen ontvangen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 13-10-2006 5:44 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht



maargoed, zoals altijd nog steeds op zoek naar:

fluisterwoud - demo shirt
burzum - coming soon to a church near you
blut aus nord - logo


wie wie wie?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2006 7:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die burzum is zo ongeveer overal wel te vinden, zie hem iig regelmatig voorbij komen, vraag me af hoeveel persingen er al wel niet zijn geweest onderhand


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-10-2006 10:57 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 12 oktober 2006 20:47 schreef spectre het volgende:
DRINGEND

Is er iemand die de Nederlandse Cartoon Network kan ontvangen en die in staat is om het introfilmpje voor me op te nemen (audio of video, dat maakt me niet uit) van de tekenfilmserie Samurai Jack?

Het gaat me om de Nederlandse versie.

Ik heb het al een aantal keer hier op gezet, iemand moet het toch kunnen ontvangen?

Ik kan het wel ontvangen maar niet opnemen, digitale televisie.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2006 10:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niet op een videoband ofzo?
Of audiocassette?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-10-2006 10:59]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-10-2006 11:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 oktober 2006 10:58 schreef spectre het volgende:
Niet op een videoband ofzo

Nee, Casema zuigt.
Je hebt bijvoorbeeld het standaard pakket en dat kan je wel opnemen want dat heb je ook als je analoge (gewone) televisie hebt.
Als je bij Casema didgitaal gaat is dat gratis en hou je dezelfde standaard kanalen. Met als verschil dat je het nu digitaal ontvangt.
Een extra pakket is 7,95 en daar zit o.a. Catroon Network bij maar dat kunnen we dus niet opnemen.
Kan je het trouwens niet vinden bij SoulSeek o.i.d.?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-10-2006 11:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ik zoek al heel lang de volgende cd :

Sieges Even - Sophisticated.

Heb em al gehad. Toen mn woning afgebrand, cd's dus ook hehe. Wolfgang Zenk (de gitarist op die cd) mailde me er over, hij had er ook nog maar 1 voor zichzelf. Jah en een kopietje bood ie aan. Wel cool, maar ik zoek em toch origineel. Dus als iemand wat weet...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-10-2006 11:03 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Oja, en het geluid zuigt, veel ruis en gekraak.
Lang leve digitale televisie.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2006 11:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 11:01 schreef Leviathanica het volgende:
Een extra pakket is 7,95 en daar zit o.a. Catroon Network bij maar dat kunnen we dus niet opnemen.
Kan je het trouwens niet vinden bij SoulSeek o.i.d.?


Ik snap het.
Nou ik heb alle afleveringen hier op een dvd staan want ik ben een grote fan van de serie. Alleen is dat allemaal in het engels, en ook op bv Soulseek is het alleen maar in het engels te vinden. En ik heb dus de nederlandse versie nodig van het introfilmpje. Ik wil het gebruiken als spraaksample in een nieuw nummer, en daar kan ik alleen de nerderlandse versie voor gebruiken.

Het is dus ook niet te koop in de winkel in de nederlandse versie aangezien het hier niet zo enorm populair is...

het zijn maar 10 seconden audio potdikke en ik zoek er al een jaar na


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen