|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is zo zielig, dat ik hier verder geen bandbreedte aan wil verspillen. Ontopic maar weer! Don't blush when I rip you open |
|
quote: "Jij maakt in ieder geval al één spelfout (ik géén) Als dit een poging is om grappig te zijn is die poging jammerlijk mislukt. Verder raad ik je ten stelligste aan om dergelijke zielige en flauwe opmerkingen in de toekomst achterwege te laten, als ik namelijk kan achterhalen wie je bent kom ik je strot dichtknijpen achterbakse kankerhond Ik hoor jou nog wel een keer als jij ontslagen bent terwijl je een koophuis hebt e.d. " |
|
Hmmm..volgens mij is dat een quote van Snaack. Don't blush when I rip you open |
|
quote: goed opgelet. en nu weer verder ketels verwijten omdat ze zwart zien.......... edit: wel grappig hoor probeer je vriendelijk te zijn, en niet weer zo'n spelling discussie te krijgen door een lichtvoetige loze opmerking te maken, en dan is het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer niet goed [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-03-2003 12:30] |
|
Gezellig! Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik ben m'n moeder kwijt |
|
ik zoek een plaatje van Harrie Jekkers ...ken er (bijna) alles van, maar ik heb geen idee hoe die gast eruit ziet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Pleepapier. |
|
Ik zoek ook nog echt wat. En wel MP3's van Manson's nieuwste. Iemand ergens zien rondzwerven? |
|
nope... ik zoek goeie BM maar dat zoek ik altijd wel... Je moeder. |
|
quote:Hate forest en Vultyr? |
|
quote: Gaat tot nu toe altijd goed bij mij.. quote: die meneer links.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: helaas, ken ik al Je moeder. |
|
quote: Lieve Ghoulliete, Ik zou graag zien dat jij de weinige energie die je aan je gebrekkig Nederlands te zien hebt zal proberen te steken in het proberen te schrijven van CORRECT Nederlands, probeer eens wat grammatica toe te passen bijvoorbeeld! Daar kan je opmerkelijke resultaten mee behalen Dat het jou aan de cerebrale capaciteiten onbreekt om mijn verontwaardiging te kunnen begrijpen kan ik ook niet helpen. Toedels, Je SnaacK |
|
quote: hahahaha Je moeder. |
|
Ik zoek...ik zoek...wat jij niet zoekt...: een topic met inhoud |
|
Dan moet je beter zoeken.... light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Dan moet je ook op mijn forum zijn Zenial |
|
quote: http://forum.fok.nl/showtopic.php/267085/1/25 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
skyforger |
|
quote: Ik zoek een woordenboek, snaack mag vast wel die van jou lenen, hij ligt vast nog wel in de buurt. (heb zo'n vermoeden ) |
|
quote: Wat wil je nou zeggen? Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer eens NA TE DENKEN OVER WAT JE WILT ZEGGEN VOORDAT JE POST, dat is voor iedereen beter ok! Thnx |
|
quote: Oke heel duidelijk: let niet op mij(n spelling), dan zal ik proberen geen humor toe te passen, en proberen zo te schrijven dat je meteen begrijpt wat ik bedoel. oke. |
|
quote: Whoopie!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |