|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De europese editie van ProgPower zal dit jaar op zaterdag 4 en zondag 5 oktober gehouden worden. De lokatie is wederom Sjiwa in Baarlo. De eerste drie bands die we kunnen aankondigen zijn: - Pagan's Mind (Noorwegen) - Chrome Shift (Denemarken) - Manigance (Frankrijk) We hopen zeer binnenkort meer bands aan te kunnen kondigen, waaronder een van de headliners. Voor meer info kun je terecht op www.progpower.com Martijn topictitel [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 26-08-2003 21:47] "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Novembre en Nightingale !! 'k zal es kijken of ik een gaatje kan vinden [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 19-03-2003 13:24] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Iets bekend over kosten van bv kaartje ?? Vond het vorig jaar erg prijzig tegenover prijs kwaliteit verhouding.......... |
|
'k heb niks daarover op hun site gezien... maar dit zijn wel goeie bands ! ... nightingale, met dan swanö dus... heerscht I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee, nog niks bekend over de tickets. Zodra er meer bekend is, staat het op de site. En over de hoogte hiervan: we proberen altijd om de prijs zo laag mogelijk te houden. Het blijft veel geld, maar ik denk dat we ook zeker niet boven het gemiddelde zitten. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: Nee, nog niks bekend over de tickets. Zodra er meer bekend is, staat het op de site. En over de hoogte hiervan: we proberen altijd om de prijs zo laag mogelijk te houden. Het blijft veel geld, maar ik denk dat we ook zeker niet boven het gemiddelde zitten. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Nee idd het is allemaal takkeduur tegenwoordig hehe........ |
|
quote: Ikke daarheen!!! |
|
Ik weet zeker dat ik niet ga... ben vorig jaar geweest.. ten eerste vond ik de entree al te duur (20euro) en daarnaast was Up The Irons de enige band die dag die ik wel gaaf vond... en die was notabene gratis te zien in het cafe in de kelder... ok, heb ik feite tweederde van de tijd daar beneden gezeten maar ok |
|
Hierbij 5 nieuwe bands die toevoegd zijn aan de line up: - VANDENPLAS (Duitsland) - GREEN CARNATION (Noorwegen) - ANDROMEDA (Zweden) - SYMMETRY (NL) - XYSTUS (NL) De kaartverkoop zal a.s. donderdag (3 juli) starten. Aanvankelijk enkel weekendtickets die 40 euro per stuk kosten. Bezoek http://www.progpower.com voor alle info tot slot: helaas heeft Manigance hun optreden moeten afzeggen. We hopen dus volgende week niet 2 maar 3 nieuwe namen te kunnen geven die de line up compleet maken. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Hmmz wel toffe bands, we shall see |
|
waarschijnlijk weder aanwezig |
|
ik ben er ook weer bij |
|
met deze line up niet aanwezig |
|
heersch! - Nightingale (Zweden) |
|
Ik ga wel Niet zozeer voor de bands (niet veel bijzonders dit jaar tot nu toe behalve Nightingale dan idd) maar gewoon voor de sfeer en t is lekker dichtbij Marcel |
|
En nog een naam toegevoegd: ELEGY (NL) De laatste twee bands volgen later deze week. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
En nog een naam toegevoegd: ELEGY (NL) De laatste twee bands volgen later deze week. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Oef, ben in 2000 gegaan, en sindsdien niet meer, het ligt toch wel errug ver uit de richting voor mij, dus waarschijnlijk wordt het hem wederom niet dit jaar... Lineup is tot nu toe wel ok, entree is vrij hoog, helaas NP: Nightwish - Crownless For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Evergrey bevestigd.. Hulde!! |
|
quote: Inderdaad, las het ook zo juist in mijn meeldoos. Evergrey is headliner! Ik ga mijzelf daar zeer waarschijnlijk heen begeven. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dan denk ik dat ik ook maar ga. 3 oktober naar Dimmu Borgir en dan via Baarlo terug |
|
U was mij voor Inderdaad, Evergrey zal headlinen op 1 van de dagen. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
U was mij voor Inderdaad, Evergrey zal headlinen op 1 van de dagen. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Hey Martijn! de plaatselijke slijter al geïnformeerd ?! zie je in Baarlo Henk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |