![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke grap LOL Suck my piss ![]() |
|
![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: alleen gebruiken als het regent Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:en wat dan als het sneeuwt? ![]() |
|
quote: voorruitverwarming aanzetten of je vriendin regelmatig windjes op de voorruit doen laten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ik heb een franse auto, geen belgische ... ![]() |
|
quote: oeps. Vergeten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ik heb dus geen kindgrote verborgen compartimenten in mijn ootoo ![]() |
|
Mmm, ik hoor iets rechtsvoor een beetje aanlopen, als ik +/- 3000 toeren rij. Eronder is niks aan de hand en erboven ook niet. WTF kan dat nou weer zijn? Ik heb trouwens een Renault mégane 2.0 '96. Techneuten? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 20-12-2004 21:48] Oud Vuil. ![]() |
|
aandrijfas ,,, ![]() |
|
quote: Van wat? Rechtervoorwiel dan ofzo? En waarom alleen dan op een bepaald toerental??? Oud Vuil. ![]() |
|
Ik zou het niet echt weten ... maar daar had ik laatst last van ... Maar als je bedenkt at het volgens jou vanaf rechts kom .. daar zit buiten wiel en aandrijfas weinig bewegends ... ![]() |
|
Nou, ja, precies. Maar dat rechts horen kan natuurlijk maar inbeelding zijn, het kan ook wel middenvoor zijn. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
... tja .... ![]() |
|
Morgen 4-sporen recorder mee in de auto, aansluiten op de aansteker ingang en het geluid opnemen. Zal ik het hier posten. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: knipperlicht ![]() |
|
![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Daarom vraag ik het ook aan de techneuten. Weet ik veel. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Dan moet je al helemaal niet rijden met slecht weer. De electrische systemen lijken wel uit een bart smit bouwdoos te komen en zijn zo waterdicht als een spons Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Nou, das ook weer fijn. September vorig jaar was m'n katalysator, verdere uitlaat en de bobines (ofzo) naar de klote, kosten 1130 euri. En wat bleek nu, wat het rare geluid is? De (nieuwe) katalysator, die nu aan het beginnen met naar de klote aan het gaan is. Oftewel nieuwe moet eronder, gelukkig garantie en de montagekosten hoef ik niet te betalen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Dat eerste is natuurlijk minder maar dat tweede maakt het zeker weer goed ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Zekerz. Ik vergat te vertellen, dat ik al 2 X eerder terug was geweest, omdat de uitlaat ergens op hing en ik toen ook al een raar geluid hoorde. Toen volstond een beetje herbuigen enzo. Vanaf morgen-avond weer lekker auto rijden, zonder enge geluiden. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Beter! ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Oh, zo'n gillende v-snaar is beduidend minder. Oooit wel eens gehad. Iedereen kijkt wel naar je. Dus voor BM-kids van 18.... ![]() Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |