![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijd terug had mijn collega wat ge-emmer met zijn knipperlicht van zijn gloedjenieuwe lease-auto. Wij samen naar de garage. Komt er zo'n miep aan (heeeeeeeeele grote garage met veel baliemiepen). "Kan ik jullie helpen?". - Ja, mijn knipperlichtvloeistof is kapot Haar gezicht bleef onbewogen en ze ging er verder gewoon serieus op in hehe ![]() |
|
Ik heb momenteel geen magazine liggen, en vind de site niet, maar kent iemand de website voor Chroom & Vlammen-magazine? Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: http://www.c-u-f.de/ Vette blad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nog mensen hier die ervaring hebben met een Mercedes Vito 108 CDI? Ik overweg zoiets aan te schaffen als festival campertje en voor dagelijks gebruik. Zijn die dingen een beetje betrouwbaar en ook belangrijk: niet onbetaalbaar in onderhoud? Ik heb er hier in de buurt 2 zien staan 1x met 97.000 KM, bouwjaar 2000 voor 6700 euro (btw auto) 1x met 197.000 KM, bouwjaar 2000 voor 3900 (BTW auto) Maar wel met dealer onderhoudsboekjes erbij en in een enorrrrm geil kleurtje ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Prachtige busjes maar het schijnen technisch/motorisch enorme probleemgevallen te zijn! VW/Toyota busjes zijn weliswaar minder sexy maar stukken degelijker. Vraagje: Het stuur van m'n auto staat scheef. Op zich niet zo'n ramp maar het staat een beetje debiel. Hoe krijg ik die weer recht? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote:In het midden van je stuur zit een kapje, dat krijg je los met een schroevedraaier. Daaronder zit een moer, die losdraaien en je kan het stuur er zo af halen. ![]() |
|
quote: check eerst eens je je stuurstang onder de auto.. die kan een duw opgelopen hebben. Meestal als je stuur scheef staat is dat het geval..Ik noem stoepje knallen maar als voorbeeld. Verder is het gewoon de moeren in het stuur loshalen.. pas op als je daar een airbag heb, dan kan je er beter afblijven.. Staat zo lullig, merk van je auto in je voorhoofd gedrukt.sommige hebben ook wel eens een pullietrekker nodig, lijkt op zo`n kraantje op de kermis.verder allemaal niet zo moeilijk. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Wat VB zei. Ik had dat ook en na het vervangen van een fusee kogel stond mijn stuur weer recht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
De mijne stond juist scheef na het vervangen van een lager, dus ik denk het wel snor zit. Thx iig. Het rechtzetten was eigenlijk ook wel te simpel voor woorden. ![]() ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Als het stuur niet trilt bij remmen en dergelijke en de auto nog gewoon spoort is er geen man overboord. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: 'Schijnen' of heb je er ervaring mee? Ik hoor er verschillende meningen over dus ik had goede hoop dat iemand hier wellicht zo'n apparaat als bedrijfsauto in gebruik heeft (gehad). Op zich heb ik namelijk het idee dat mercedes prima auto's maakt en als ze zo slecht zijn zie je ze niet op elke hoek van de straat, lijkt mij. Daar zijn ze weer net te duur voor. Als alternatief zou ik persoonlijk eerder denken in de richting van een Nissan Vanette. Die vind ik er ook niet verkeerd uitzien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb er veel over gelezen aangezien ik zelf ook van plan ben/was een busje te kopen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
De nieuwe mercedesbusjes blijken idd probleembakken te zijn. Volgens mij zijn die ford transit busjes ook behoorlijk degelijk. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Bij ons op het werk hebben we ook zo'n Vito voor het vervoeren en afleveren van goederen waarbij het busje vaak weg is voor een onderhoudsbeurt en het verhelpen van euvels. ![]() |
|
quote: Ik heb er een gehad een half jaar als bedrijfswagen. Ze willen na de benodigde km wel eens roken als een gek.. dus worden het olieboten. Verder een lekker te rijden wagen.. en er pas een 2 persoonsmatras achterin ![]() Vanette niet doen.. tering bakken zijn dat. versnellingsbakken gaan snel naar de kloten. Check ff de achtergrond van de wagen. Als het een aannemersbak is geweest.. niet kopen. Turkenbak geweest?? Niet kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-06-2008 18:40] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat matras was een beetje het idee, ja. ![]() quote: De 1 is van een schoonmaakbedrijf geweest en de gele is van NUON geweest. In beide gevallen ga ik er vanuit dat er geen onmogelijk zware aanhangers mee zijn voortgesleurd. Hoe dan ook, ik ga ook eens rondsnuffelen voor een VW Transporter. Die zijn sowieso qua onderdelen bij reparaties al voordeliger. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
weet iemand zo wat de aandachtspunten zijn bij de aanschaf van een peugeot 306 cabrio? dat de kap vooral bij oudere versies een probleem kan zijn weet ik al maar zijn er misschien nog meer dingen waar op gelet moet worden? Je moeder. ![]() |
|
quote: Mn pa had er zo 1, en die had geregeld problemen met de electronica, andere hadden ons later dus ook gezegt dat dat een de zwak van die busjes is. We hebben ook een gescheurde koppakking gehad maar dat was net na aanschaf en weten niet of dat echt een zwak punt van die busjes is. Nu hebben we de Vito 2 en die is wel stukken lekkerder, door de turbo trekt hij echt lekker op. Hij maakt alleen best veel herrie boven de 100. Maar hij is nog maar een half jaartje oud en hebben er dus nog geen problemen mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: http://autonieuws.autotrader.nl/autotestrapport.php?id=203 http://www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?id=17626 Ofzo. ![]() Maar waarom een cabrio? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
reeds gezien uiteraard, ook ik heb internetz ![]() omdat ik het leuk vind ![]() Je moeder. ![]() |
|
Het viel mij op dat mijn auto na de apk aanzienlijk minder trekkracht in de lage toeren had, meer stootte en een enorme zwarte rookpluim door de straat trok bij belasting. Bij navraag bij de garage zeiden die voor de apk niets aan de instelling van de brandstofpomp te hebben gewijzigd . Onder de motorkap gekeken en toen viel mijn oog op een slangetje wat bij de aanschaf was losgemaakt en afgedopt en nu verbonden was met een nippeltje. Stoute schoenen aangetrokken en dat kreng losgetrokken en plotseling loopt de auto weer beter, rustiger en het roken is volledig verdwenen. Toch maar eens gekeken waar dat slangetje heen loopt. Blijkt dat die is voor het openen van mijn EGR-klep die uitlaatgas weer mijn motor in stuurt. Vraag: Waarom gooi je in godsnaam uitlaatgassen terug in je brandstofsysteem als hij daar slechter van gaat lopen? Ik vermoed dat het iets met de emissienormen te maken zal hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ik had google en wiki inderdaad al aangeslingerd om me er iets meer in te verdiepen. quote: OK, dilemma. één vraag krijg ik nog niet beantwoord via google. Wat weegt zwaarder? Aanzienlijke roetuitstoot en het versmeren van mijn motor of de uitstoot van wat meer NOx? Ja, zo min mogelijk van beide is gewenst en ideaal maar ik wil gewoon dat mijn auto optimaal loopt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat hebben ze gedaan voor de roetmeting bij de apk. Door de emissies terug te sturen, stoot je auto minder uit= apk ok. Vergeten eruit/weg te halen denk ik. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |